Connect with us
 

O nouă săptămână de foc în cortul Bake Off România a adus cea de-a doua mare provocare pentru cei 11 concurenți rămași în competiția pentru titlul de Cel mai bun cofetar amator și premiul de 25.000 de euro! Energia, pasiunea și dorința de a merge mai departe au răspândit în tot cortul miros de tarte, dulci și sărate, iar Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu au avut de luat o decizie grea.

Bake Off România a fost urmărită de aproximativ 1.4 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:32. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:57, a reunit aproximativ 1.8 milioane de telespectatori în fața televizoarelor. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a obținând 8.3 puncte de rating și 18.7% share, fiind lider de audienta pe intervalul orar de difuzare a emisiunii. 

Bake Off Romania, concurenti, PRO TV

Cum a decurs a doua editie a show-ului?

La prima probă, cea de semnătură, concurenții au trebuit să prepare un quiche care să îi reprezinte, dar care să impresioneze jurații prin combinația de ingrediente din umplutură. De la dovlecei cu mentă, brie cu hribi, roșii uscate cu brânză de capră, gorgonzola cu rucola, spanac și kaiser, carne de miel, până la resturi pe care le găsim în frigider, toate aromatizate cu ierburi de Provence și alte minunății savuroase, concurenții au dat dovadă de măiestrie în bucătărie. Cuptorul a fost cel care le-a pus piedici acestora în a scoate pe bancurile de lucru quiche-ul perfect. Jurații au descoperit multe preparate necoapte, unele prea sărate, altele prea puțin sărate, prea multă compoziție, prea puțin sos. Doamna profesoară, Mariana, nu a primit notă de trecere când Tudor a strigat catalogul, chiar dacă prezentarea a fost bună. Cei care au reușit să se remarce la această probă au fost: Adrian, Carmen și Ionela.

Proba tehnică se pare că le dă cele mai multe bătăi de cap concurenților. Deși primesc rețeta și câteva indicații despre modul de preparare, acestea nu sunt complete, tocmai pentru a le testa abilitățile de cofetari. De această dată, Tudor Constantinescu a fost cel care a dat tema: tartă cu lămâie și bezea: „Îmi place să regăsesc într-un preparat această armonie între proporții!”. Același produs, cu 11 modalități de preparare și prezentare și 11 viziuni diferite pentru produsul final, le-a dat de furcă concurenților. Modul complex de preparare a crescut tensiunea în cort, iar rezultatele finale nu au fost pe măsura așteptărilor. Proba tehnică presupune jurizarea preparatelor fără ca juriul să știe cui aparțin. Cei trei specialiști au demostrat la această probă că aparențele înșeală. Tarta Erikăi, care arăta perfect, ascundea la interior o cremă necoaptă ce s-a scurs în momentul tăierii, însă coaja de tartă era perfectă: „Ce păcat!”, au exclamat cei trei. La această probă s-au remarcat Dan, Ionela și Mihaela.

Proba de creativitate l-a adus în cortul Bake Off România pe carismaticul Florin Busuioc, care le-a dat tema concurenților printr-o ghicitoare. Cei 11 au avut de pregătit tarte care să reprezinte cele patru anotimpuri. „Chiar dimineață, când m-am trezit, l-am văzut la Meteo și nu mă așteptam să vină la noi în cort!”, a spus Irina. Odată cu venirea lui Busu s-a instalat buna dispoziția la bancurile de lucru, iar el nu a ezitat să glumească cu concurenții. Din cele patru tipuri de tarte pregătite de fiecare, cei 11 cofetari amatori au avut de ales doar două pe care să le deguste jurații.

Adrian, tânărul concurent de 16 ani, este cel care a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor celor trei experți și a primit insigna de cofetarul săptămânii. Petre, Erika și Mariana au fost nominalizați de juriu pentru proba eliminatorie, unde au trebuit să reinterpreteze tarta cu mere. Petre a fost cel care nu a reușit să fie suficient de convingător și a părăsit competiția Bake Off România: „Fie că ești învins sau învingător, în momentul în care ești pe teren, îți aplauzi adversarul și el pe tine!”, a declarat Petre.

Săptămâna viitoare, luni, de la 20:30, numai la PRO TV, la Bake Off România, biscuiții și fursecurile vor fi vedetele ediției. Cei 10 concurenți își vor demonstra încă o dată măsiestria în bucătărie și vor încerca să impresioneze jurații prin creativitate și gust. Un invitat surpriză, îndrăgit de milioane de oamenii prin stilul său unic, va fi alături de ei pentru proba de creativitate și le pentru a le arăta cum se construiește o casă de… turtă dulce! 

Bake Off Romania (23) Bake Off Romania (20) Bake Off Romania (11) Bake Off Romania (7) Bake Off Romania (4) Bake Off Romania (1)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending