Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Bogdan Vandici este câştigătorul CHEFI LA CUŢITE. Show-ul a fost lider de audienţă!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala “Chefi la cuțite”, care l-a desemnat câștigător pe Bogdan Vandici (21 de ani), din Oradea, a fost aseară lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Finala celui de-al cincilea sezon al celui mai iubit show culinar a adunat în fața micilor ecrane 1.912.000 de de telespectatori la nivelul publicului din toata țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 22.33.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 22.52), o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 27,1 % cota de piață, urmată de Pro TV, cu 7,2 puncte de rating și 19,9% cota de piață și TVR 1, cu 6,3 puncte de rating și 17,7% cota de piață.

Și la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 8,8 puncte de rating și 20,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,5 puncte de rating și 14,9% cota de piață și de TVR 1, cu 6,1 puncte de rating și 14% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 18,6%  cotă de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating și 15,4% cota de piață și de TVR 1, cu doar 5,8 puncte de rating și 13,3% cota de piață.

Așadar, marți seară, cel mai iubit show culinar și-a desemnat câștigătorul. Bogdan Vandici (21 de ani), din echipa albastră condusă de chef Florin Dumitrescu, și-a adjudecat titlul sezonului de poveste „Chefi la cuțite” și premiul de 30.000 de Euro. Deși parcursul său în competiție nu a fost deloc ușor, prin ambiție, determinare și mult talent, cel mai tânăr bucătar din platou a demonstrat unui întreg juriu de chefi cunoscuți și apreciați că merită să strângă la piept trofeul.

Bogdan s-a calificat în finală cu un preparat excepțional. Celelalte două finaliste au fost Marlena Botezatu și Cristina Pavel, din echipa verde a lui chef Sorin Bontea. De altfel, Marlena Botezatu și Cristina Pavel  sunt primele două femei calificate într-o finală a acestui show. Deși Cătălin Scărlătescu a rămas fără un om în finală, foștii concurenți ai sezonului au avut și de această dată misiunea de a-i ajuta pe cei trei calificați în ultima, dar și cea mai importantă provocare culinară a show-ului. Dacă Bogdan a făcut echipă cu ștrumfii jedi, Marlena și Cristina au ales și colegi din echipa adversă, care au purtat banderole bicolore pe ambii umeri, semn că galbenul și verdele aveau să lupte împreună pentru marele premiu.

Ca de obicei, ultima probă a sezonului le-a testat finaliștilor abilitatea de a sincroniza o întreagă echipă, în presiunea unei competiții dure. Fiecare dintre cei trei finaliști a pregătit un meniu complet care a inclus un starter, un main course și un desert semnătură, iar farfuriile au fost jurizate de o serie de invitați speciali. Chefi de renume, cu studii și multă experiență în domeniu, au notat plating-ul, savoarea, textura preparatelor și nota de creativitate a bucătarilor, căutând gusturi care să se evidențieze. După zeci de minute în care au gătit la foc continuu, după un lung șir de emoții care păreau să scape de sub control, după o serie de farfurii impecabile puse pe banda ce le-a măcinat nervii timp de opt confruntări, numele câștigătorului avea să fie anunțat.

Momentul culminant al serii a fost acela în care Gina Pistol i-a înmânat trofeul lui Bogdan Vandici și a lăsat frâu liber bucuriei tuturor concurenților din echipa albastră. Mândru peste măsură, chef Florin Dumitrescu a sărit peste masa de jurizare pentru a-și îmbrățișa câștigătorul, iar tatăl lui Bogdan, care a fost lângă fiul său în toată această aventură culinară, s-a alăturat momentului. Cu lacrimi în ochi, Bogdan a mărturisit că visul lui cel mai mare a fost să câștige războiul după multele bătălii pierdute în confruntările pe echipe. Pe lângă titlul de învingător, Bogdan este și concurentul care a reușit să supraviețuiască celor mai numeroase dueluri.

Titlul “Chefi la cuțite” este al ștrumfilor jedi ! Cred că am reușit să ies victorios prin ambiție, multe ore peste program, creativitate și realism. Avantajul meu a fost echipa, care prin comunicare și profesionalism a reușit să lucreze la unison.  În momentul în care mi-am auzit numele, mi-a luat ceva timp să realizez că noi suntem la jurizarea finală, dar am reușit să ajung cu picioarele pe pământ. Pe lângă emoțiile extreme care m-au încercat, am explodat de fericire știind că am reușit să câștigăm războiul greu pe care l-am purtat”, spune Bogdan Vandici, câștigătorul celui de-al cincilea sezon “Chefi la cuțite”.

 

Sursa: Kantar Media                          

Copyright: ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                         

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                

Perioada 26 iunie 2018                     

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending