Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Cea de-a noua ediţie iUmor, lider de audienţã

Published

on

 

Ajuns deja la al şaselea sezon, iUmor a  înregistrat o premierã asearã, când douã prezenţe cu totul şi cu totul inedite i-au bulversat chiar şi pe prezentatori. „Sunteţi primii, n-am mai avut niciodatã aşa ceva la iUmor!”, a exclamat Şerban Copoţ în culise, când alãturi de ei şi-au fãcut apariţia Doi Degeaba.

Aceştia i-au „executat” pe juraţi cu un moment de roast, dar într-un mod cu totul şi cu totul inedit. Telespectatorii au savurat asearã momentele de umor, cel de-al nouãlea episod iUmor, difuzat în intervalul 20:00 – 22:47, la Antena 1 impunându-se ca lider de piaţã pe  publicul comercial, cu o audiență medie de 6.4  puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivel national urmãreau asearã show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac în minutul de aur, 21.34.

Ca personaje de animaţie, cei Doi Degeaba, Inocenţiu şi Orlando au cunoscut deja gustul succesului în online, canalul lor de Youtube depãşind deja un milion de abonaţi, pe care i-au cucerit cu poveşti savuroase din zilele de studenţie în cãminele din România. „Am o stimã foarte mare pentru oamenii care insistã sã facã desene animate, pentru cã este o muncã extraordinarã, care necesitã nopţi pierdute, am intrat în contact cu subiectul ãsta!”, a mãrturisit Cheloo. Şi pe Delia, bãieţii au cucerit-o: „Fenomenali aţi fost, a fost primul roast care mi-a plãcut cu adevãrat!, completând: „Mi s-a pãrut foarte tare faza cu vocile pãstrate pe final, în timp ce noi comentam!”. Doi Degeaba merg mai departe cu 3 like-uri.

Nu la fel de veseli au fost însã juraţii în timpul reprezentaţiei trupei Chitarinca, care au venit la iUmor cu nişte parodii muzicale. „Douã voci, douã chitare şi multã caterincã”, aşa s-au prezentat cei doi, însã pe jurati nu i-au convins. „Pare fãcutã de doi studenţi la Ciberneticã, care s-au îmbãtat într-o searã!”, a povestit Mihai Bendeac, având toatã susţinerea lui Cheloo, care a mai completat: „Extraordinar de plictisitor!”. Concurenţii au primit trei voturi negative.

Bogdan Marandici, în schimb, a reuşit sã îi şocheze de-a dreptul, cu un moment de stand up zen, aşa cum şi-a descris el numãrul. „Avem un caz clasic de bãtaie de joc la adresa noastrã!”, a mãrturisit Cheloo, în vreme ce Bendeac s-a arãtat surprins de altceva: „Semãna foarte bine cu Bivolaru, ziceai cã e copilul lui!”. Concurentul a plecat acasã cu douã voturi negative.

Urmãtorul concurent i-a trezit amintiri lui Mihai Bendeac. „M-a emoţionat! Din ce în ce mai des mi se întâmplã sã privesc oameni ca domnul Ioan şi instantaneu sã mi se suprapunã imaginea bunicului meu!”, a povestit juratul. „Mi-a plãcut ceea ce aţi fãcut!”, i-a mai spus el. Fost militar, Ioan Druţu, va intra la votul publicului, cu douã like-uri. „Omul acesta a fost ca o maşinã de epocã, care este admiratã, preţuitã, dar nu vrea sã o conducã nimeni!”, a mai spus Cheloo, fãcând referire la glumele domnului Ioan.

Tot douã like-uri a primit şi Ciprian Oprea – Cheap1, care a venit cu un moment de rap în cheie comicã. Provocat de juraţi sã facã un moment cu nişte cuvinte scrise pe loc de cãtre ei, concurentul i-a cucerit: „Am vrut sã îi dau cuvinte imposibile, pe care sã nu aibã cum sã le punã, dar el era smart. A ştiut sã le încadreze drãguţ, cât sã aibã şi sens şi sã fie şi amuzante!”, a povestit Delia, în vreme ce Bendeac a spus şi el: „Mie mi s-a pãrut cel mai bun numãr de rap pe care l-am vãzut aici!”.

Seara a continuat cu invitatul special al serii, magicianul Johannes, care a mãrturisit încã de la început cã a avut mai multe idei despre cum sã îşi organizeze momentul la iUmor, însã pânã la urmã a fost nevoit sã ia o decizie: „Mi-am zis sã vin cu un pat de acasã şi cu bãieţii mei şi sã o invit pe Delia, cã pe cine altcineva, sã se aşeze aici frumos, sã se simtã ca la ea acasã!”, le-a spus el juraţilor, continuând: „M-am gândit sã presez o fiinţã umanã. Sã o presãm literalmente!”, va mai spune el spre bucuria celorlalţi doi juraţi. Cheloo a profitat imediat de moment pentru a-l ruga pe magician „Poţi sã n-o mai aduci înapoi?”. Amuzatã, Delia a intrat imediat la joc, spre marea bucurie a colegilor de juriu, care însã au rãmas muţi de uimire când Johannes a scos din presã un poster cu Delia. „E în cea mai bunã formã în care a fost ea vreodatã!”, a glumit şi Mihai Bendeac.

Cu trei like-uri merge mai departe şi Jimmy Slonina, concurentul iUmor care l-a fãcut pe Mihai Bendeac sã exclame: „Aşa ceva n-am vãzut de când mama m-a fãcut!”. Cu un numãr pe care l-a descris ca fiind o combinaţie de acrobaţie şi umor şi o partenerã de scenã pe mãsurã – o pãpuşã gonflabilã, Jimmy i-a uluit pe juraţi. „E în mod evident o formã de a crea comedie: faci un lucru imbecil, cu o seriozitate şi cu o demnitate demne de o cauzã mondialã!”, a mãrturisit Mihai Bendeac, care a mai spus: „A fost senzaţional, bravo lui pentru idee!”. Tot asta a punctat şi Delia: „N-am vãzut nimic asemãnãtor la iUmor! Nota 10 pentru originalitate!”.

În fiecare sâmbătă, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 20 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: