Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Cea de-a noua ediţie iUmor, lider de audienţã

Published

on

 

Ajuns deja la al şaselea sezon, iUmor a  înregistrat o premierã asearã, când douã prezenţe cu totul şi cu totul inedite i-au bulversat chiar şi pe prezentatori. „Sunteţi primii, n-am mai avut niciodatã aşa ceva la iUmor!”, a exclamat Şerban Copoţ în culise, când alãturi de ei şi-au fãcut apariţia Doi Degeaba.

Aceştia i-au „executat” pe juraţi cu un moment de roast, dar într-un mod cu totul şi cu totul inedit. Telespectatorii au savurat asearã momentele de umor, cel de-al nouãlea episod iUmor, difuzat în intervalul 20:00 – 22:47, la Antena 1 impunându-se ca lider de piaţã pe  publicul comercial, cu o audiență medie de 6.4  puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivel national urmãreau asearã show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac în minutul de aur, 21.34.

Ca personaje de animaţie, cei Doi Degeaba, Inocenţiu şi Orlando au cunoscut deja gustul succesului în online, canalul lor de Youtube depãşind deja un milion de abonaţi, pe care i-au cucerit cu poveşti savuroase din zilele de studenţie în cãminele din România. „Am o stimã foarte mare pentru oamenii care insistã sã facã desene animate, pentru cã este o muncã extraordinarã, care necesitã nopţi pierdute, am intrat în contact cu subiectul ãsta!”, a mãrturisit Cheloo. Şi pe Delia, bãieţii au cucerit-o: „Fenomenali aţi fost, a fost primul roast care mi-a plãcut cu adevãrat!, completând: „Mi s-a pãrut foarte tare faza cu vocile pãstrate pe final, în timp ce noi comentam!”. Doi Degeaba merg mai departe cu 3 like-uri.

Nu la fel de veseli au fost însã juraţii în timpul reprezentaţiei trupei Chitarinca, care au venit la iUmor cu nişte parodii muzicale. „Douã voci, douã chitare şi multã caterincã”, aşa s-au prezentat cei doi, însã pe jurati nu i-au convins. „Pare fãcutã de doi studenţi la Ciberneticã, care s-au îmbãtat într-o searã!”, a povestit Mihai Bendeac, având toatã susţinerea lui Cheloo, care a mai completat: „Extraordinar de plictisitor!”. Concurenţii au primit trei voturi negative.

Bogdan Marandici, în schimb, a reuşit sã îi şocheze de-a dreptul, cu un moment de stand up zen, aşa cum şi-a descris el numãrul. „Avem un caz clasic de bãtaie de joc la adresa noastrã!”, a mãrturisit Cheloo, în vreme ce Bendeac s-a arãtat surprins de altceva: „Semãna foarte bine cu Bivolaru, ziceai cã e copilul lui!”. Concurentul a plecat acasã cu douã voturi negative.

Urmãtorul concurent i-a trezit amintiri lui Mihai Bendeac. „M-a emoţionat! Din ce în ce mai des mi se întâmplã sã privesc oameni ca domnul Ioan şi instantaneu sã mi se suprapunã imaginea bunicului meu!”, a povestit juratul. „Mi-a plãcut ceea ce aţi fãcut!”, i-a mai spus el. Fost militar, Ioan Druţu, va intra la votul publicului, cu douã like-uri. „Omul acesta a fost ca o maşinã de epocã, care este admiratã, preţuitã, dar nu vrea sã o conducã nimeni!”, a mai spus Cheloo, fãcând referire la glumele domnului Ioan.

Tot douã like-uri a primit şi Ciprian Oprea – Cheap1, care a venit cu un moment de rap în cheie comicã. Provocat de juraţi sã facã un moment cu nişte cuvinte scrise pe loc de cãtre ei, concurentul i-a cucerit: „Am vrut sã îi dau cuvinte imposibile, pe care sã nu aibã cum sã le punã, dar el era smart. A ştiut sã le încadreze drãguţ, cât sã aibã şi sens şi sã fie şi amuzante!”, a povestit Delia, în vreme ce Bendeac a spus şi el: „Mie mi s-a pãrut cel mai bun numãr de rap pe care l-am vãzut aici!”.

Seara a continuat cu invitatul special al serii, magicianul Johannes, care a mãrturisit încã de la început cã a avut mai multe idei despre cum sã îşi organizeze momentul la iUmor, însã pânã la urmã a fost nevoit sã ia o decizie: „Mi-am zis sã vin cu un pat de acasã şi cu bãieţii mei şi sã o invit pe Delia, cã pe cine altcineva, sã se aşeze aici frumos, sã se simtã ca la ea acasã!”, le-a spus el juraţilor, continuând: „M-am gândit sã presez o fiinţã umanã. Sã o presãm literalmente!”, va mai spune el spre bucuria celorlalţi doi juraţi. Cheloo a profitat imediat de moment pentru a-l ruga pe magician „Poţi sã n-o mai aduci înapoi?”. Amuzatã, Delia a intrat imediat la joc, spre marea bucurie a colegilor de juriu, care însã au rãmas muţi de uimire când Johannes a scos din presã un poster cu Delia. „E în cea mai bunã formã în care a fost ea vreodatã!”, a glumit şi Mihai Bendeac.

Cu trei like-uri merge mai departe şi Jimmy Slonina, concurentul iUmor care l-a fãcut pe Mihai Bendeac sã exclame: „Aşa ceva n-am vãzut de când mama m-a fãcut!”. Cu un numãr pe care l-a descris ca fiind o combinaţie de acrobaţie şi umor şi o partenerã de scenã pe mãsurã – o pãpuşã gonflabilã, Jimmy i-a uluit pe juraţi. „E în mod evident o formã de a crea comedie: faci un lucru imbecil, cu o seriozitate şi cu o demnitate demne de o cauzã mondialã!”, a mãrturisit Mihai Bendeac, care a mai spus: „A fost senzaţional, bravo lui pentru idee!”. Tot asta a punctat şi Delia: „N-am vãzut nimic asemãnãtor la iUmor! Nota 10 pentru originalitate!”.

În fiecare sâmbătă, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 20 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: