Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Cea de-a treia ediţie iUmor, lider de audienţã!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a treia ediție iUmor din acest sezon, difuzată asearã, în intervalul 20:00 – 22:49, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 7.7 puncte de rating şi 22.1 cotă de piaţă. Și la nivelul întregului public din mediul urban, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider de piaţã, cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.7% cota de piață. În minutul de aur, 20:43, peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Un numãr de stand-up susținut de Daniel Ilie aka Varzã a fost cel care i-a amuzat pe juraţi şi i-a determinat sã retrãiascã amintiri de la începuturile industriei muzicale româneşti, mai exact din anii 2000. Varzã i-a captivat pe toţi cei prezenţi în salã, deşi s-a vãzut nevoit sã menţioneze încã de la început: „E un mare dezavantaj sã te ştii cu juraţii. Oamenii, ştiind ce faci, au nişte aşteptãri <<wow>>!”. El a venit la iUmor cu un numãr inspirat chiar din viaţa lui, mai exact din primele momente trãite pe scenã. „Eu am venit azi pentru cã mã simt bine pe scenã!”, le-a povestit el în culise prezentatorilor show-ului, Şerban Copoţ şi Dan Badea.

Pe Cheloo l-a cucerit: „Nimeni nu povesteşte mai frumos ca bãiatul ãsta. Ştie sã joace, ştie sã captiveze omul, e un artist adevãrat!”, a mãrturisit juratul, în vreme ce Bendeac a completat: „Numãrul pe care l-ai fãcut tu adineaori este unul dintre cele mai valoroase din istoria iUmor! Omul ãsta ar putea sã facã un rol extraordinar în teatru. Îmi vin instantaneu în minte zece piese şi zece roluri în care ar putea sã fie extraordinar!”. La finalul reprezentaţiei sale, toţi juraţii s-au ridicat în picioare pentru a-l felicita. Varzã merge mai departe cu trei voturi.

Seara a fost deschisă de invitatul special Cãtãlin Bordea, cu un moment savuros de stand up despre români şi continuatã cu Ella Stoleriu, concurenta care i-a bulversat, la propriu, pe cei trei juraţi. „N-ai cum sã te superi pe ea niciodatã, îl are pe iubibil!”, a spus Delia, care a şi mers lângã ea pe scenã sã îi ducã şerveţele şi sã o îmbrãţişeze atunci când a izbucnit în plâns, la finalul reprezentaţiei sale. „Îţi mulţumim pentru participare, a fost un moment de relaxare pentru noi, chiar dacã stand up-ul tãu, din punct de vedere tehnic, a fost sub orice criticã!”, i-a mãrturisit Cheloo. Ella a plecat acasã cu trei voturi negative.

Nu micã le-a fost mirarea juraţilor când pe scena show-ului şi-a fãcut apariţia Wendi, tocmai din Insulele Canare şi cu un costum de scenã pe mãsurã. „Bineînţeles cã am primit multe critici, întotdeauna e un jurat care e „oaia neahgrã”, nu poţi sã placi tuturor!”, a mãrturisit Wendi, care a ţinut imediat sã precizeze: „Tema sexualitãţii mele nu intereseazã pe nimeni!”. Încã de la primii paşi pe scenã, Wendi şi-a dezvelit sânii, cu care a fãcut o coregrafie specialã. „Asta e un numãr cu adevãrat de senzaţie!”, i-a spus Mihai Bendeac, care a mai completat „Sunt un mare iubitor de burlesc!”. Deşi pe Delia şi pe Mihai i-a „prins”, pe Cheloo nu l-a convins, aşa cã Wendi a primit doar douã voturi pozitive.

Pentru a treia oarã la iUmor, dupã ce data trecutã a ajuns pânã în finalã, Nae Nicolae s-a bucurat sã îi revadã pe cei trei juraţi: „Chiar mi-era dor de voi!”, le-a spus el, dar Mihai Bendeac l-a taxat imediat: „Pãi bine mãi Nae, sã ai tu atât curaj sã te întorci dupã toate câte s-au întâmplat…”. Cu toate acestea, Nae merge mai departe cu trei voturi.

Seara a continuat cu Gicã Gavrilã, un concurent care nu s-a aflat pentru prima oarã pe scena concursului şi pentru care cei doi prezentatori au trebuit sã cearã acordul juraţilor pentru a reveni la iUmor. „Aici se aflã un panou, iar persoanele care se aflã aici au provocat în inimile juraţilor trãiri mai intense decât în mod normal. Juraţii hotãrãsc dacã vei intra sau nu pe scenã!”, i-a spus Şerban lui Gicã. Aceştia au decis sã îi mai acorde o şansã, însã de data aceasta Gicã s-a prezentat cu alte planuri. „Am venit aici pentru Delia, cã dau greu de dumneai!”, le-a mãrturisit el juraţilor, cãrora le-a mai spus cã vrea sã organizeze un spectacol la Sala Palatului, spectacol în care Delia şi Mihai Bendeac vor fi cap de afiş. Ba mai mult, Gicã a venit şi cu un dosar în care spune el cã se aflã actele firmei sale şi le-a dezvãluit şi onorariul pe care li-l propune – 15.000 de euro. „Pentru mine Gicã e un nume la care nu mai reacţionez, nu mai vreau sã îl vãd, nu mai vreau sã ştiu ce face!”, a mãrturisit Cheloo, pãrãsind masa juriului. Şi cum nici nu a pregãtit niciun moment special iUmor, intervenţia lui Gicã s-a încheiat acolo.

Urmãtorul concurent a creat mari aşteptãri pe scena show-ului, dupã ce a mãrturisit încã din culise cã vrea sã facã ceva ce nu a mai fãcut nimeni pânã acum. Andrei Voicu şi-a încercat norocul cu o piesã care îmbinã douã stiluri total diferite: rapp şi reggaeton. Pe Cheloo nu l-a impresionat absolut deloc: „Mi-e personal nu-mi place nimic din ceea ce face. Textul era îngrozitor!”, a mãrturisit juratul, astfel cã Andrei a plecat acasã cu un singur vot, de la Mihai Bendeac.

Seara s-a încheiat cu o dublã reprezentaţie a Loredanei Ungureanu, concurenta venitã tocmai din Barcelona, la al cãrui moment Mihai Bendeac a folosit prima „carte verde”. Cartea Verde reprezintã noutatea acestui sezon şi modalitatea care le dã ocazia juraţilor sã devinã antrenori pentru un concurent şi sã îl ajute sã revinã cu un numãr mai bun. „Eu aş vrea sã scot o carte verde acum!”, a spus Mihai, în momentul în care concurenta şi-a încheiat prestaţia pe scena „iUmor”. Ba mai mult, juratul a mers în culise, unde i l-a prezentat tinerei pe scenaristul show-ului, Andreas Petrescu, alãturi de care o va consilia pentru urmãtoarea ei prestaţie pe scena iUmor. „E vina ta, Mihai, dacã nu iese bine!”, i-a mai spus concurenta. „Iatã cã Mihai Bendeac nu are dreptate, aceastã fatã a fost un moment de bucurie în aceastã searã!”, a mãrturisit Cheloo, care i-a mai spus :”Eu te vãd în finala iUmor!”, lucru cu care a fost de acord şi Delia. Loredana merge mai departe cu douã voturi, întrucât Bendeac şi-a pierdut dreptul de vot, folosind „cartea verde”.

În fiecare sâmbătă, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: