Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite a debutat cu dreptul. Show-ul, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Premiera de luni seară a celui mai iubit show culinar a fost presărată cu toate ingredientele necesare unei ediții de succes.

Aproape 1.830.000 de telespectatori la nivel național urmăreau lansarea sezonului 6, în minutul de maximă audiență de la 20.46. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.05, „Chefi la cuțite” a fost lider pe publicul comercial, dar și la nivel urban. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 7.7 puncte de rating și 23.4 % cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.8 puncte de rating și 20,7 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,1 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6,4 puncte de rating și 15,2 % cota de piață.

Prima ediție de jurizări pe nevăzute din noul sezon ”Chefi la cuțite” a început cu emoții pentru concurenți, dar și pentru chefi. O veste neașteptată din partea Ginei Pistol le-a dat celor trei jurați de înțeles că în cel de-al șaselea sezon lupta începe chiar din primul moment, motiv pentru care, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au ocupat un loc la bancul de lucru, căci de la jurizat, au trecut și la gătit.

Maeștrii bucătăriei se vor lupta în fiecare ediție pentru o amuletă ce le oferă un avantaj considerabil în confruntările pe echipe, însă pentru a o câștiga trebuie să facă magie în farfurie: ” A început să fie ceva presiune acum. În general, la audiții ne distram. Acum începem ziua gătind și ne luptăm pentru niște bonusuri.”, a afirmat Sorin Bontea chiar înainte de probă.

Astfel, luni seară cei trei chefi au avut de gătit somon contracronometru și au încercat să îl pună în valoare cu cele mai rafinate garnituri pentru a-l impresiona pe invitatul special al ediției, Orlando Zaharia. Onorat să jurizeze, dar pus în dificultate de cele trei farfurii delicioase pregătite de cei trei jurați ”Chefi la cuțite”, executive chef-ul a considerat că Florin Dumitrescu este cel care merită să câștige prima amuletă: ”Erau la fel, semănau, nu aș fi avut cum să fac diferența. Eu doar am diferențiat după corectitudinea gătirii somonului.”, a afirmat acesta.

Așadar, chef Florin a adjudecat prima amuletă în ediția premieră de luni seară, ce îi oferă avantajul de a degusta preparatele gătite de viitoarea sa echipă într-una din confruntările sezonului 6.

Tot aseară, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu și-au reluat locurile la masa jurizării pentru a începe aventura surprinzătoare a audițiilor pe nevăzute din cel de-al șaselea sezon. Câțiva concurenți au reușit să îi impresioneze, motiv pentru care au trecut în etapa următoare cu numărul maximum de voturi. Un astfel de exemplu este George Dumbravă, un bucătar în vârstă de doar 25 de ani, care a venit special din Germania pentru a participa în acest show culinar. ”Felicitări! Farfurie corectă, bună, nu ai ce să comentezi la asta!”, i-au spus cei trei jurați înainte de a-i acorda toate cele trei cuțite.

Un alt cuplu entuziast format dintr-un bucătar Italian și soția sa româncă a reușit să obțină  un pașaport de trecere spre etapa următoare, dar și-au declarat război culinar, căci cei doi își propun să continue lupta, dar în tabere adverse.

Venit pentru a cincea oară la ”Chefi la cuțite”, Denis Țimbălaru a reușit să demonstreze că de data aceasta este mai pregătit pentru această aventură gastronomică. Cu două cuțite și încurajări din partea juraților, Denis pare determinat să demonstreze și în etapa următoare că are ”sarea și piperul necesare acestei competiții. Alți concurenți talentați au reușit să obțină votul de încredere al celor trei jurați, printre care se numără o viitoare mămică ce și-ar dori să facă parte din echipa lui chef Scărlătescu, un bucătar care a lucrat în restaurante cu stele Michelin, sau un inginer supervizor plin de umor care a demonstrat că pasiunea gastronomică poate cântări mai mult decât experiența din bucătărie.

În seara aceasta, premiera celui de-al șaselea sezon Chefi la cuțite continuă cu o altă ediție spectaculoasă, în care chefii vor juriza, dar vor și găti. Ce preparat le va da maeștrilor bucătari bătăi de cap și cine va câștiga amuleta cu numărul doi, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, pe Antena 1.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 29 octombrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Țara o arde tot pe comedie! Sezonul 15 Las Fierbinți, lider incontestabil de audiență!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Joi seară s-a încheiat al 15-lea sezon al celui mai iubit serial din România: Las Fierbinți! Țara a ars-o pe comedie și în această primăvară. 17 săptămâni românii s-au bucurat de aventurile celor mai urmărite personaje de ficțiune dintr-o producție locală.

 

Cele 51 de episoade din acest sezon, difuzate în fiecare marți, miercuri și joi, de la ora 20:30, la PRO TV, și scrise de Mimi Brănescu, Adrian Văncică, Mihai Bobonete, Mihai Rait, Leonid Doni, Dan Panaet, Iulian Postelnicu și Dragoș Mușat, au fost urmărite în medie de peste 2.3 milioane de români la nivel național. În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, sezonul 15 Las Fierbinți a înregistrat o medie de 11.7 puncte de rating și  31% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a obținut 5.9 puncte de rating și 15.7% share. Cel mai iubit serial din România a avut 100% leadership, fiecare episod fiind lider incontestabil de audiență.

 

Mulțumesc în numele echipei publicului atât de numeros. Este incredibil cum se simte din partea noastră toată această atenție asupra a ceea ce facem. Ne flatează și ne face să ne dedicăm în continuare. Ne simțim datori să ducem mai departe fenomenul Las Fierbinți, într-un nou sezon pentru toamnă, pentru care începem filmările foarte curând.”, a spus Dragoș Buliga, regizorul și producătorul serialului Las Fierbinți.

 

Bobiță, Giani, Aspirina, Dorel, Celentano, Firicel, Vasile, Robi, Dalida, Gianina, Ardiles și toate celelalte personaje iubite de telespectatori își vor relua aventurile din cel mai cunoscut sat din România, în această toamnă, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D a dat lovitura. Statia a fost din nou lider de audienta la nivelul intregii tari!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 23 mai, Kanal D a fost postul de televiziune cel mai urmarit in Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Programele difuzate in intervalul orar 11:00 – 17:00, “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, “In cautarea adevarului” si “Teo Show”, au plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din tara. Sute de mii de telespectatori din intreaga tara au urmarit in fiecare minut al difuzarii programelor TV mentionate mai sus, Kanal D fiind lider incontestabil de audienta.

Show-ul matrimonial fenomen “Puterea Dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00 (prima parte a emisiunii), a pozitionat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, statia a inregistrat 1,9% rating si 20,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,8% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul All Urban. Editia difuzata ieri, in intervalul orar mentionat, a adunat in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, o medie de 434.000 de romani din intrega tara.

Topul audientelor a fost, in continuare, completat de rezultatele obtinute pe parcursul difuzarii Stirilor Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, inregistrand 2,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 1,7% rating si 12,4% rating, pe targetul All Urban, si 1,3% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National. O medie nationala de peste 400.000 de romani au urmarit in fiecare minut al difuzarii Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu.

“In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, in intervalul 13:00 – 15:00, a clasat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public din Romania. Pe targetul Comercial, emisiunea a inregistrat o cota de piata de peste 20% (20,4%) si un rating de 2,1%. Si pe targetul National si All Urban, Kanal D a fost lider de piata, pe intervalul de difuzare “In cautarea adevarului”, cu 3,4% rating si 19,6% cota de piata, respectiv, 2,6% rating si 15,8% cota de piata. Peste o jumatate de milion (601.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Ernest.

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat statia Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial, cat si National. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,0% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,7% rating si13,7% cota de piata, pe targetul National. In randul publicului de la orase, Kanal D s-a plasat pe locul doi, pe tronsonul de difuzare “Teo Show”, cu 2,2% rating si 10,7% cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

FINALA FERMA – Un nou inceput! Marius Crăciun a castigat marele premiu. Show-ul, record de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ultima ediție Ferma – Un nou început! și-a desemnat, joi seara, câștigătorul: Marius Crăciun! Iar alegerea telespectatorilor a fost și ea la fel de clară, PRO TV a câștigat detașat duelul audiențelor, pe toate categoriile de public, la mare distanță față de televiziunea de pe locul doi.

Lupta dintre Cătălin Moroșanu și Marius Crăciun a ținut românii cu sufletul la gură. După 50 de ediții în care au fost cu ochii pe aventurile, tensiunile, certurile, flirturile și probele din fermă, fermierii și-au încheiat misiunea. Marius Crăciun este Fermierul Anului și a câștigat premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

Victoria în fața lui Moroșanu a fost uimitoare. Am simțit ca a fost un duel bărbătesc și amândoi am luptat până la ultima suflare pentru a câstiga. Sunt onorat că am avut parte de acest duel contra unui mare luptător. Cu o parte din marele premiu voi plăti ratele familiei, iar cu cealaltă voi acoperi o parte din creditul ipotecare pe care-l am pentru apartament”, a spus Marius Crăciun despre victoria de la Ferma – Un nou început!.

 

Ediția de joi seară a obținut un record de audiență: cea mai mare cotă de piață de la lansarea emisiunii la PRO TV, în anul 2015! Ferma – Un nou început! a obținut, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 12.0 puncte de rating și 35.1% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a avut cifre de peste 2 ori mai mici: numai 4.6 puncte de rating și 13.5% share.

La nivel național, aproximativ 1.9 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început! în fiecare minut, iar în cel mai urmărit minut al ediției, la 23:04, aproximativ 2.2 milioane de telespectatori urmăreau ultimul duel al sezonului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending