Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending