Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă pe segmentul comercial şi urban

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Românii și-au făcut un obicei în a-și petrece începutul de săptămână alături de cei mai iubiti jurați, astfel încât emisiunea ,,Chefi la cuțite” a fost aseară în topul preferințelor telespectatorilor.

Aproape 1.800.000 de telespectatori urmăreau ce-a de-a treia ediție de poveste, în minutul de maximă audiență de la 21.50. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-22.59, „Chefi la cuțite” a fost lider pe publicul comercial, dar și la nivel urban. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 21.9 % cota de piață, fiind urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,3 puncte de rating și 16,6 % cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6,7 puncte de rating și 15,4 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 21.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.3 puncte de rating și 18.7 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,6 puncte de rating și 15,9 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.2 puncte de rating și 14,9 % cotă de piață.

Seara de luni a fost una de poveste la ,,Chefi la cuțite”, unde cei mai inediți concurenți și-au făcut apariția în platoul celui mai iubit show culinar. O nouă ediție a marcat noi provocări în farfurie pentru jurații Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu ce nu au fost surprinși doar de alegerile gastronomice ale bucătarilor, ci și de cele mai marcante experiențe de viață. Voia bună și zâmbetele nu au lipsit, iar degustările i-au provocat pe chefi să improvizeze versuri în funcție de preparate, astfel încât jurizarea s-a desfășurat în ritmuri muzicale.

Invitatul special al serii a fost Horia Moculescu, o adevărată surpriză pentru cei trei jurați. Maestrul a acceptat provocarea ,,Chefi la cuțite” și s-a prezentat în fața trioului imbatabil cu o farfurie simplă, dar extrem de savuroasă, pregătind mușchiuleț de porc în unt și coniac, cu o garniture de piure de cartofi. Apariția sa a demonstrat că mâncarea bună merge de minune acompaniată de muzică, pentru că chefii l-au provocat la o sesiune de cântat la pian, chiar în culise.

Zâmbetele au fost asigurate de filipinezul Julius, zis și Iulică, ce și-a încercat iar norocul în acest show. După ce în sezonul 4 a fost eliminat chiar înainte de formarea echipelor, concurentul s-a întors mai dornic ca niciodată să ajungă cât mai departe în competiție: ,,Nu vreau să ajung doar în finală, vreau să o și câștig.”. Energia pozitivă, pasiunea cu care a gătit la bancul de lucru și savoarea preparatului i-au garantat toate cele trei cuțite, și deși a fost apreciat de jurați, a mărturisit că tot în echipa lui Cătălin Scărlătescu și-ar dori să ajungă. Un alt concurent care a impresionat în ediția de luni seară este David, un bucătar de doar 12 ani ce a demonstrat că experiența poate fi compensată de pasiune. Cu un desert al copilăriei inspirat din rețeta lui chef Florin Dumitrescu, lapte de pasăre cu sos de cafea, juniorul i-a cucerit pe jurați și a obținut foarte ușor votul lor de încredere.

Seara a fost una a aparițiilor surprinzătoare, a poveștilor de viață și a demonstrațiilor din fața mesei de jurizare. Ana Onofrei, o concurentă cu multe diplome și calități, i-a făcut lui chef Bontea “fizioterapie cu bioptronul”, iar jurnalista Roxana Gabor Ionescu nu doar că le-a propus chefilor o salată complexă, ce a avut și un ingredient secret, ,,dragostea”, dar a și explicat cu ajutorul unor carduri magice care sunt lucrurile de care aceștia au nevoie pentru a avea succes în viitor. Pentru telespectatorii Antena 1, spectacolul continuă și în seara aceasta la ,,Chefi la cuțite”, cu o altă ediție de poveste ce va pune pe masa jurizării printre cele mai spectaculoase preparate.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat știgători pe Alin Gheorghișan, cu o transformare în starul sud-coreean PSY, respectiv duetul Raluka și Ana Baniciu, care i-au imitat pe Bruno Mars și Cardi B, a fost sâmbătă seara lider de audiență în mediul urban.

Cea de-a șasea gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.648.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.41.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.16), o audiență medie de 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% și Kanal D, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%.

Cea de-a șasea ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost deschisă sâmbăta aceasta cu un moment special susținut de Alexandra Velniciuc și Romică Țociu, care i-au readus pe micul ecran pe eroii scenei de altădată, faimoșii Anda Călugăreanu și Toma Caragiu. Insă cei doi concurenți au avut în cadrul show-ului alte două transformări pentru care au fost jurizați.

Așadar, și în această sâmbătă, concurenții de la “Te cunosc de undeva!” s-au întrecut în transformări, una mai spectaculoasă decât alta. În „concurs”, Romică Țociu a fost diva bologneză Raffaella Carra, la fel de celebră în Italia, Spania, Malta, Albania, Grecia, America Latină și Rusia, dar și la “Te cunosc de undeva!”, Carmen Rădulescu a imitat-o pe inconfundabila Bonnie Tyler, în timp ce Barbara Isasi, solista de la Mandinga, a urcat pe scenă în rolul lui Meghan Trainor, o artistă nelipsită din topurile internaționale. Jean de la Craiova s-a transformat într-un personaj legendar, cunoscut în istoria muzicii și ca Mr. Dynamite, anume James Brown, Mihai Trăistariu a devenit pentru o seară muzicianul american Charlie Puth, Alexandra Velniciuc a fost foarte sexy în rolul unei dive adevărate care tronează de zeci de ani în topuri, „regina muzicii pop”, Madonna, pe când Connect-R a cântat muzică lăutărească în travesti, transformat în Cornelia Catanga si acompaniat de taraful Silvian Voicu.

În urma punctelor oferite de jurații Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (show), dar și de concurenții de la canapea, cele mai reușite transformări ale galei au fost desemnate, la egalitate, cea realizată de Alin Gheorghișan, care a fost inepuizabilul star PSY, și cea realizată de duetul Ana Baniciu și Raluka, care au cântat și dansat la nivel de top, precum Cardi B și Bruno Mars. Este prima situație de acest gen în actualul sezon al show-ului transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, la Antena 1.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost și de această dată alături de concurenți cu momente coregrafice spectaculoase, iar Gianina Corondan le-a arătat telespectatorilor ce s-a mai întâmplat în culisele show-ului. Tot ea a ales și cine va fi protagonistul momentului de deschidere al galei următoare: Alin Gheorghișan care, sâmbăta viitoare, va cânta în duet cu un invitat special.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National     

Perioada 13 octombrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending