Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă pe segmentul comercial şi urban

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Românii și-au făcut un obicei în a-și petrece începutul de săptămână alături de cei mai iubiti jurați, astfel încât emisiunea ,,Chefi la cuțite” a fost aseară în topul preferințelor telespectatorilor.

Aproape 1.800.000 de telespectatori urmăreau ce-a de-a treia ediție de poveste, în minutul de maximă audiență de la 21.50. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-22.59, „Chefi la cuțite” a fost lider pe publicul comercial, dar și la nivel urban. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 21.9 % cota de piață, fiind urmată de Kanal D cu 7 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,3 puncte de rating și 16,6 % cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6,7 puncte de rating și 15,4 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 21.5% cotă de piață, în timp ce ProTV se situa pe locul al doilea cu 6.3 puncte de rating și 18.7 % cotă de piață. Și la orașe telespectatorii au urmărit Antena 1, iar postul a înregistrat 6,6 puncte de rating și 15,9 % cotă de piață, în vreme ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.2 puncte de rating și 14,9 % cotă de piață.

Seara de luni a fost una de poveste la ,,Chefi la cuțite”, unde cei mai inediți concurenți și-au făcut apariția în platoul celui mai iubit show culinar. O nouă ediție a marcat noi provocări în farfurie pentru jurații Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu ce nu au fost surprinși doar de alegerile gastronomice ale bucătarilor, ci și de cele mai marcante experiențe de viață. Voia bună și zâmbetele nu au lipsit, iar degustările i-au provocat pe chefi să improvizeze versuri în funcție de preparate, astfel încât jurizarea s-a desfășurat în ritmuri muzicale.

Invitatul special al serii a fost Horia Moculescu, o adevărată surpriză pentru cei trei jurați. Maestrul a acceptat provocarea ,,Chefi la cuțite” și s-a prezentat în fața trioului imbatabil cu o farfurie simplă, dar extrem de savuroasă, pregătind mușchiuleț de porc în unt și coniac, cu o garniture de piure de cartofi. Apariția sa a demonstrat că mâncarea bună merge de minune acompaniată de muzică, pentru că chefii l-au provocat la o sesiune de cântat la pian, chiar în culise.

Zâmbetele au fost asigurate de filipinezul Julius, zis și Iulică, ce și-a încercat iar norocul în acest show. După ce în sezonul 4 a fost eliminat chiar înainte de formarea echipelor, concurentul s-a întors mai dornic ca niciodată să ajungă cât mai departe în competiție: ,,Nu vreau să ajung doar în finală, vreau să o și câștig.”. Energia pozitivă, pasiunea cu care a gătit la bancul de lucru și savoarea preparatului i-au garantat toate cele trei cuțite, și deși a fost apreciat de jurați, a mărturisit că tot în echipa lui Cătălin Scărlătescu și-ar dori să ajungă. Un alt concurent care a impresionat în ediția de luni seară este David, un bucătar de doar 12 ani ce a demonstrat că experiența poate fi compensată de pasiune. Cu un desert al copilăriei inspirat din rețeta lui chef Florin Dumitrescu, lapte de pasăre cu sos de cafea, juniorul i-a cucerit pe jurați și a obținut foarte ușor votul lor de încredere.

Seara a fost una a aparițiilor surprinzătoare, a poveștilor de viață și a demonstrațiilor din fața mesei de jurizare. Ana Onofrei, o concurentă cu multe diplome și calități, i-a făcut lui chef Bontea “fizioterapie cu bioptronul”, iar jurnalista Roxana Gabor Ionescu nu doar că le-a propus chefilor o salată complexă, ce a avut și un ingredient secret, ,,dragostea”, dar a și explicat cu ajutorul unor carduri magice care sunt lucrurile de care aceștia au nevoie pentru a avea succes în viitor. Pentru telespectatorii Antena 1, spectacolul continuă și în seara aceasta la ,,Chefi la cuțite”, cu o altă ediție de poveste ce va pune pe masa jurizării printre cele mai spectaculoase preparate.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending