Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite a fost lider incontestabil de audienta!

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție din sezonul 6 a clasat „Chefi la cuțite ca lider de piață la nivelul publicului comercial din mediu urban, cât și la orașe, și a adus un nou record de audiență.

Luni seară chefii nu au avut rivali, emisiunea înregistrând cel mai mare rating de la lansarea acestui sezon, dar și cel mai mare rating înregistrat toamna aceasta la Antena 1. Aproape 2.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau spectacolul culinar, în minutul de maximă audiență de la 20.46.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.10, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 9,7 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,9 puncte de rating și 19,2 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 9 puncte de rating și 19,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,3 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, atât la nivelul publicul comercial din mediul urban, cât și la orașe. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.8 puncte de rating și 24,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.8 puncte de rating și 21,7% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 8.3 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7.5 puncte de rating și 16,2 procente din cota de piață.

Luni seară, chef Bontea a câștigat cea mai importantă amuletă pusă în joc până în acest moment. După ce chefii s-au întrecut în clătite, Anne Ampawan, invitata specială a serii, a jurizat atent rețetele celor trei maeștri bucătari ”Chefi la cuțite” și a decis că farfuria cu crêpes Suzette merită pe deplin avantajul suprem. Astfel, Sorin Bontea și-a adjudecat bonusul de a schimba un om din trupa sa de bucătari cu un alt ucenic dintr-o trupă adversă, iar acest avantaj va putea fi folosit doar după formarea echipelor finale: ”Să vedeți ce o să se întâmple din cauza acestei amulete!, a declarat Cătălin Scărlătescu. Așadar, timpul oricărei confruntări pe echipe din sezonul 6, structura trupelor de bucătari se poate schimba în funcție de strategia lui Sorin Bontea.

Spectacolul jurizărilor pe nevăzute a continuat luni seară cu preparate delicioase și apariții inedite în platoul celui mai iubit show culinar. Dacă o manichiuristă din București le-a propus chefilor o rețetă de mămăligă dulce, fără succes însă, un constructor din Alba Iulia i-a luat prin surprindere pe cei trei jurați printr-un preparat pe care nu l-au mai avut până acum pe masa jurizării: stomac de miel umplut.

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu nu au fost surprinși doar de alegerile gastronomice ale bucătarilor, ci și de cele mai impresionante experiențe de viață. Andrei Cupşa, un concurent în vârstă de 23 de ani cu sindromul Down, şi-a demonstrat talentul în fața celor trei chefi și a arătat că ambiția nu cunoaște limite, iar Ioana Maria Dina, o elevă de 13 ani ce aspiră la titlul de patiser și la un loc în echipa lui chef Dumitrescu, le-a îndulcit chefilor seara cu o porție de tiramisu ce a trimis-o în etapa următoare: „Cred că am șanse să fiu primul copil care intră în echipe, a spus cea mică.

O altă surpriză pentru jurați a fost Ana Crudu, sora Danielei Crudu, ce s-a înscris în show-ul culinar pentru a demonstra că gătitul este una dintre marile ei pasiuni. Farfuria sa de mușchiuleț de porc în crustă de fistic cu piure de mere a încântat papilele gustative ale celor mai exigenți jurați, iar cu trei cuțite obținute pe merit, Ana își propune să arate că are sarea și piperul necesare pentru a ajunge cât mai departe în această competiție ”la cuțite”.

O nouă ediție a marcat noi provocări și pentru cei trei chefi, care au fost într-un stres continuu din cauza unor ”semne” ciudate ce își tot făceau apariția pe masa jurizării. Pe rând, o mână sângeroasă, o tarantulă uriașă, o fantomă și o pană de curent, au sporit misterul serii, iar cei trei jurați au trăit clipe de groază.

Surprizele și jurizările pe nevăzute continuă și în seara aceasta, iar Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu vor intra într-o nouă luptă a amuletelor, de la 20:00, pe Antena 1, în cea de-a șasea ediție a celui mai iubit show culinar.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 12 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D a dat lovitura. Statia a fost din nou lider de audienta la nivelul intregii tari!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 23 mai, Kanal D a fost postul de televiziune cel mai urmarit in Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Programele difuzate in intervalul orar 11:00 – 17:00, “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, “In cautarea adevarului” si “Teo Show”, au plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din tara. Sute de mii de telespectatori din intreaga tara au urmarit in fiecare minut al difuzarii programelor TV mentionate mai sus, Kanal D fiind lider incontestabil de audienta.

Show-ul matrimonial fenomen “Puterea Dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00 (prima parte a emisiunii), a pozitionat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, statia a inregistrat 1,9% rating si 20,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,8% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul All Urban. Editia difuzata ieri, in intervalul orar mentionat, a adunat in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, o medie de 434.000 de romani din intrega tara.

Topul audientelor a fost, in continuare, completat de rezultatele obtinute pe parcursul difuzarii Stirilor Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, inregistrand 2,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 1,7% rating si 12,4% rating, pe targetul All Urban, si 1,3% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National. O medie nationala de peste 400.000 de romani au urmarit in fiecare minut al difuzarii Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu.

“In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, in intervalul 13:00 – 15:00, a clasat Kanal D pe primul loc, pe toate categoriile de public din Romania. Pe targetul Comercial, emisiunea a inregistrat o cota de piata de peste 20% (20,4%) si un rating de 2,1%. Si pe targetul National si All Urban, Kanal D a fost lider de piata, pe intervalul de difuzare “In cautarea adevarului”, cu 3,4% rating si 19,6% cota de piata, respectiv, 2,6% rating si 15,8% cota de piata. Peste o jumatate de milion (601.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Ernest.

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat statia Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial, cat si National. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,0% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,7% rating si13,7% cota de piata, pe targetul National. In randul publicului de la orase, Kanal D s-a plasat pe locul doi, pe tronsonul de difuzare “Teo Show”, cu 2,2% rating si 10,7% cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

FINALA FERMA – Un nou inceput! Marius Crăciun a castigat marele premiu. Show-ul, record de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ultima ediție Ferma – Un nou început! și-a desemnat, joi seara, câștigătorul: Marius Crăciun! Iar alegerea telespectatorilor a fost și ea la fel de clară, PRO TV a câștigat detașat duelul audiențelor, pe toate categoriile de public, la mare distanță față de televiziunea de pe locul doi.

Lupta dintre Cătălin Moroșanu și Marius Crăciun a ținut românii cu sufletul la gură. După 50 de ediții în care au fost cu ochii pe aventurile, tensiunile, certurile, flirturile și probele din fermă, fermierii și-au încheiat misiunea. Marius Crăciun este Fermierul Anului și a câștigat premiul în valoare de 50.000 de euro!

 

Victoria în fața lui Moroșanu a fost uimitoare. Am simțit ca a fost un duel bărbătesc și amândoi am luptat până la ultima suflare pentru a câstiga. Sunt onorat că am avut parte de acest duel contra unui mare luptător. Cu o parte din marele premiu voi plăti ratele familiei, iar cu cealaltă voi acoperi o parte din creditul ipotecare pe care-l am pentru apartament”, a spus Marius Crăciun despre victoria de la Ferma – Un nou început!.

 

Ediția de joi seară a obținut un record de audiență: cea mai mare cotă de piață de la lansarea emisiunii la PRO TV, în anul 2015! Ferma – Un nou început! a obținut, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 12.0 puncte de rating și 35.1% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a avut cifre de peste 2 ori mai mici: numai 4.6 puncte de rating și 13.5% share.

La nivel național, aproximativ 1.9 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început! în fiecare minut, iar în cel mai urmărit minut al ediției, la 23:04, aproximativ 2.2 milioane de telespectatori urmăreau ultimul duel al sezonului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinala live, Romanii au talent, lider de audienta! Cine s-a calificat?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

12 concurenți fantastici au urcat aseară pe scenă în prima semifinală LIVE Românii au talent, însă numai cinci dintre ei au reușit să obțină câte un loc în marea finală. Cei care au cucerit publicul și jurații și au primit cele mai multe voturi din partea lor sunt: Ana Maria Pantaze, Ema Stoian, Magitot, Rareș Bratu și Andreea Tucaliuc. Tot vineri, jurații au nominalizat și primii doi candidați la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Alegerile lor au fost Ema Stoian și Magitot.

Prima semifinală a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.7 puncte de rating și 42.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3 puncte de rating și 10.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:46, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Prima semifinală LIVE Românii au talent le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, foarte multă emoție, dar și momente care au stârnit hohote de râs. Concurenții au prezentat numere complexe, iar evoluția lor din etapa preselecțiilor până acum a fost apreciată de Andi, Andra, Mihai și Florin, care au aplaudat talentul lor desăvârșit și determinarea de a face spectacol. Și Irina Rimes și The Motans au încântat aseară publicul cu una dintre cele mai dragi piese ale lor, POEM. A fost o seară plină de dinamism și emoție, în care reprezentațiile de muzică, dans, magie, stand-up comedy și acrobație s-au completat perfect și au făcut scena să vibreze.

Ieri seară au fost aleși primii 5 finaliști și primii doi candidați la premiul de originalitate, iar lista va fi completată vinerea viitoare, în cea de-a doua semifinală LIVE a sezonului #9suprem Românii au talent.

Ediția Românii au talent de ieri seară este disponibilă integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending