Analize
AUDIENŢE TV: Chefi la cuţite a spulberat din nou concurenţa! Câţi romani au văzut show-ul?

AUDIENTE TV: Marți seară s-au împărțit ultimele cuțite la audițiile pe nevăzute din show-ul culinar de la Antena 1. Cei trei chefi s-au întâlnit cu farfurii care mai de care mai atrăgătoare și au oferit ultimele locuri în Bootcampul care va începe săptămâna viitoare.
Emisiunea a fost din nou lider de piață și nu a avut rival pe nicio categorie de public, înregistrând un nou record de audiență. În minutul de maximă audiență de la 21.49, aproape 2 milioane de români erau cu ochii la Antena 1, iar emisiunea obținea pe publicul comercial un vârf de audiență de 15,2 puncte de rating și 34 % cota de piață, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea 6,6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață.
PUBLICUL COMERCIAL
Emisiunea a fost lider de audiență pe toate targeturile în intervalul orar 20.30-23.36, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11,2 puncte de rating și 28,2 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Pro Tv cu o medie de 6,7 puncte de rating și 16,9 procente din cota de piață.
PUBLICUL URBAN
„Chefi la cuțite” a fost lider și la orașe cu o audiență medie de 8,3 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 6 puncte d erating și 13,4 % cota de piață și de Pro Tv pe locul al treilea cu 5,1 puncte de rating și 11,5 % cota de piață.
PUBLICUL NATIONAL
Iar la nivelul întregii populații a țării se păstrează același raport cu Antena 1 lider cu o medie de 7,6 puncte de rating și 18 % cota de piață, Kanal D pe locul al doilea cu 5,8 puncte de rating și 13,8 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 5 puncte de rating și 11,9 % cota de piață.
Săptămâna viitoare, luni și marți, telespectatorii Antena 1 vor asista la Bootcampul „Chefi la cuțite”: toți concurenții care au trecut în această etapă vor fi supuși unor probe eliminatorii dintre cele mai neașteptate, la finalul cărora se vor forma cele trei echipe cu care chefii intră la Confruntări.
Marți, 4 octombrie, Antena 1 a fost lider de piață și în prime time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00, pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 9,4 puncte de rating și o cotă de piață de 24,6 procente, în vreme ce Pro Tv era pe locul secund cu 8 puncte de rating și 21 % cota de piață.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Foto Credit: ANTENA 1
Comentarii
Powered by Facebook Comments
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 09 – 15 Mai 2022
- Recomandari TVo săptămână ago
Program TV azi 7 mai 2022
- ADVERTORIALEo zi ago
BEST DEAL Publică Advertoriale SEO, exclusiv cu Revolut și preț fix!
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV Happy Channel în perioada 06 – 12 Mai 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 06 – 12 Mai 2022
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 9 – 15 Mai 2022