Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: 1-1, Antena 1, a fost lider de audienţă pe publicul comercial cu Chefi la Cuţite. Cât a obţinut PRO TV?

Published

on

Reclame

Dupa o zi in care a pierdut, Antena 1 a revenit in prim plan cu cifre de top pentru productia Chefi la Cutite!

Marți, 7 martie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,2 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.19.

 [rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a obținut la 22,41 un vârf de audiență de nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 44,2 % cota de piață, de aproape 4 ori mai mult decât avea Pro Tv tot atunci, 4,7 puncte de rating și 12,8 % cota de piață.

 

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.

La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.

 

Marți seara chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, precum mousse de ciocolată învelit în fum, realizat de un bucătar român care a lucrat în Marea Britanie, dar și de un plating pe cât de simplu, pe atât de savuros, supă de ciuperci, semnat de un român cu experiență într-un restaurant cu 2 stele Michelin din Franța. Umorul a fost asigurat de Isar Lucian, care a venit costumat în port popular de femeie și le-a cântat chefilor, dar nu i-a convins cu preparatul său. Un alt concurent, antrenor personal de fitness, s-a prezentat cu un costum de Iron Man și a încecat să le prezinte chefilor cum arată în viziunea sa o farfurie care te menține în formă.

 

 

Foto Credit: ANTENA 1

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending