AUDIENTE TV Chefi la cuţite, din nou lider pe toate segmentele de public - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

AUDIENTE TV Chefi la cuţite, din nou lider pe toate segmentele de public

Published

on

 Şi miercuri seara telespectatorii au ales Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban şi naţional.

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 11.6 puncte de rating și o cotă de piață de 31%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6 puncte de rating și 16.2% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 10.3 puncte de rating si 23.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.8 puncte de rating și 15.5 procente cotă de piață. Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 5.1 puncte de rating şi 11.5% cota de piată. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 10.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23.2 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.3 puncte de rating și 16.2% cotă de piață. Şi de această dată, Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 6.1 puncte de rating şi 13.5% cota de piată În minutul de aur al emisiunii, 21:46, aproape 2.5 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.

Antena 1 a fost ieri lider detașat de audiență  pe toate segmentele de public atât în prime-time, cât și la nivelul întregii zile.

Miercuri a fost o seară grea pentru echipa lui chef Cătălin Scărlătescu, care a mai pierdut un concurent. Lavinia Iancău a fost eliminată după ce farfuria pe care a pregătit-o în proba individuală a obținut cele mai puține puncte.

Se simte mirosul etapelor finale Chefi la cuțite motiv pentru care tensiunea este tot mai mare și nervii tot mai întinși. Săptămâna viitoare concurenții vor da tot ce au mai bun pentru a prinde un loc în confruntarea finală.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 2 decembrie 2020

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending