Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: CHEFI LA CUŢITE a dominat pe publicul comercial! Câţi telespectatori au văzut show-ul?

Avatar

Published

on

 

Emisiunea “Chefi la cuțite” a fost aseară lider de audiență la nivelul publicului din mediul comercial. Seara de luni a adus multă voie bună la masa de jurizare a celor trei chefi, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu și a adunat în fața ecranelor 1.975.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.07.

 

Antena 1 a fost din nou cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (20.00-23.04), o audiență medie de 10,1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 9,8 puncte de rating și o cotă de piață de 25,9 %.

 

Aflați pe ultima sută de metri, concurenții s-au duelat în imaginație pentru a obține cele mai spectaculoase farfurii și ultimele cuțite rămase în competiție. Telespectatorii s-au delectat alături de trioul celebru nu doar cu un spectacol gastronomic și cu momente pe măsură. Căștigătorul sezonului 3 Gianny Bănuță i-a vizitat pe mentorii săi, pregâtind o farfurie exotică de tarantule tempura, iar Chef Scărlătescu a mai pierdut un pariu în fața colegilor și a fost nevoit să bea patru pahare de apă după fiecare jurizare.

 

Distracția a fost inclusă în meniul„Chefi la cuțite”, însă talentul nu a făcut abstracție. Ionuț Chirițoiu a demonstrat aseară că pasiunea de a găti te poate îndruma către cele mai delicioase experiențe culinare. Povestea lui a atras atenția celor trei jurați: bucătarul din București are un trecut tumultos, dar a mărturisit că în bucătărie și-a găsit liniștea, de aceea și-a făcut curaj să participe în această experiență. Somonul în portocală cu piure de țelină și coriandru a convins, iar concurentul a trecut cu două cuțite către etapa următoare. Spectacolul a fost asigurat de cunoscutul instrumentist Horațiu Bosca, ce a încântat prin reprezentații muzicale încă de la bancul de lucru. Revederea cu prietenii Bontea, Dumitrescu și Scărltătescu a demonstrat că portativul și cuțitele pot fuziona cu succes, căci Horațiu a primit permisul de trecere către Bootcamp.

 

Cei trei jurați au avut parte de preparate delicioase precum cotletul de miel în crustă de ierburi, melcii cu cremă de unt al forno sau codul negru in crustă de migdale cu tartar de roşii. Nici rețelele dulci nu au lipsit de sub cloșurile misterioase, dar un desert al copilăriei le-a dat bătai de cap chefilor. Încercând să îi explice lui chef Bontea ce stă la baza laptelui de pasăre, sau Ile Flottante, colegii săi de jurizare au ajuns la concluzia că nu este decât un ,,norișor de lapte din..lapte de găină”. Deși s-au amuzat pe seama rețetei, nu au acordat cele trei cuțite din cauza texturii cremei de vanilie.

 

Jurizarea continuă și astăzi cu invitați surpriză, concurenți dornici să facă parte din experiența gastronomică ,,Chefi la cuțite” și momente care îi vor face pe cei trei jurați să fugă de la bancul de lucru la propriu. De toate acestea, telespectatorii Antena 1 se pot bucura începând cu ora 20:00, într-o nouă ediție a celei mai iubite emisiuni culinare!

 

Foto Credit: Antena 1

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 16 octombrie 2017

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0