Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite, lider de audienta de Craciun!

Published

on

 

Cea de-a patra confruntare pe echipe din sezonul şase al celui mai iubit show culinar, ”Chefi la cuțite”, difuzat în fiecare luni și marți, de la ora 20.00, la Antena 1,  a coondus în topul preferințelor românilor, care s-au bucurat de o ediție presărată cu mult umor, dar și multă tensiune, după ce chef Sorin Bontea i-a luat ”cuțitul de aur” lui chef Florin Dumitrescu.

În ediția de Crăciun, show-ul ”Chefi la cuțite” a fost lider de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19:58 – 23:15, în care a fost difuzată. Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 10,4 puncte de rating și 25,8% cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea. La orașe, ”Chefi la cuțite” a fost lider cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 21,6% cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 7,3 puncte de rating și 15,6% cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu 10,8 puncte de rating și 22% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 16,1 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21:14 aproape două milioane și jumătate de telespectatori la nivel național urmăreau lupta culinară a serii.

Mai mult, prima zi de Crăciun a plasat Antena 1 în fruntea audienței, nu doar în prime time! Pe parcursul întregii zile, postul de televiziune a înregistrat o audiență medie de 4,1 puncte de rating și 15,4% cotă de piață la nivel urban. Și la nivel național, Antena 1 a fost în fruntea preferințelor românilor, înregistrând 4,9 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a plasat pe poziția a doua.

Astfel, românii și-au început ziua de Crăciun alături de ”Observatorul dimineții”, care a condus detașat pe toate cele trei segmente, în intervalul 05:57 – 07:54, și au trăit apoi magia dimineții de Crăciun alături de ”Neața cu Răzvan și Dani, care în intervalul orar 07:54 – 10.59 a fost lider la nivel urban cu 3,7 puncte de rating și o cotă de piață de 16,8%, dar a condus și la nivel național, cu 4,5 puncte de rating și 17,1% cotă de piață.  ”Observator 16” le-a adus românilor știrile importante ale zilei, clasându-se în topul preferințelor românilor pe toate cele trei segmente, apoi întreaga țară a petrecut alături de Simona Gherghe și Alex Velea și invitații lor la ”Acces direct”, care a fost lider de audiență la nivel urban și național.

”Culori în farfurie”, aceasta a fost tema primei probe ”Chefi la cuțite”, iar cel care alege culorile și le repartizează pe celelalte echipelor concurente a fost din nou chef Florin Dumitrescu, pentru că în Ajun el a câștigat confruntarea pe echipe. Chef Sorin Bontea, fiind supărat că și-a pierdut propriul  ”cuțit de aur”, decide să folosească ultima amuletă prin care poate schimba un concurent cu un altul dintr-o echipă adversă, astfel că decide să îl ia pe Silviu, ”cuțitul de aur” al lui chef Florin Dumitrescu și să o dea la schimb pe Mona.

În cele 90 de minute avute la dispoziție, toate cele trei echipe au încercat să pregătească un preparat care să fie gustul invitaților speciali, Horia Brenciu și orchestra sa: ”Noi nu știm o boabă de bucătărie, dar vrem să venim în fiecare zi să degustăm”, glumește artistul.

Unul dintre momentele amuzante ale serii a fost cel în care cei trei chefi i-au cântat lui Horia Brenciu propriile melodii, iar acesta, la rândul lui, a cântat înainte de a primi pe masă farfuriile cu preparatele colorate. Din cele 11 farfurii, artistul, împreună cu membrii trupei sale, a ales 7 albastre, 3 galbene și una roșie, semn că Silviu, ”cuțitul de aur” pe care chef Bontea l-a luat din echipa roșie, a fost de bun augur.

Proba individuală i-a provocat pe concurenții cu tunicile galbene și roșii să pregătească un preparat flambat. Cea de-a patra confruntare pe echipe s-a încheiat cu un test sub presiune între Ana, sora Danielei Crudu și Mona, concurenta pe care chef Bontea a dat-o la schimb înainte de prima probă și care, până la urmă, a și fost eliminată din concurs.

Confruntările pe echipe continuă și în 2019, luni și marți, pe 7 și 8 ianuarie, cu două noi ediții ”Chefi la cuțite”, show difuzat de Antena 1 de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 25 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vali Bărbulescu a părăsit Ferma – Un nou început! Show-ul, lider de audienta!

Published

on

 

Vali Bărbulescu a părăsit show-ul aseară la primul său duel de când a intrat în Ferma – Un nou Început!. În urma duelului, Vali a fost eliminat de Silviu Țolu, cel care până acum nu a reușit încă să devină fermier șef și le-a demonstrat colegilor săi cât de puternic l-a făcut ferma. În arena de duel, telespectatorii au văzut o luptă strânsă între doi bărbați puternici. Astfel că modelul  internațional Silviu Țolu rămâne în lupta pentru marele premiu de 50.000 mii euro.

Pentru bandiți, a fost momentul în care gașca de șase s-a destrămat. Chiar dacă de la intrarea în fermă au observat că unii s-au distanțat de promisiunea făcută înainte să plece din cabană, plecarea lui Vali poate reprezenta și dezbinarea totală a găștii bandiților.

Săptămâna viitoare, miercuri și joi de la 21:30, Ferma – Un nou început! aduce începutul unei idile între Brigitte și Florin Pastramă la care concurenții nu se așteptau!

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență cu ediția de joi seară!

Ediția de joi seară a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public: comercial, urban și național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, Ferma – Un nou început! a obținut 8.3 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de două ori mai mici, cu numai 4.0 puncte de rating și 13.2% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de români au urmărit aventurile concurenților din fermă.

Edițiile Ferma Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending