Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Bucătării de la Antena 1 au spulberat concurenţa! Show-ul, lider de piaţă pe toate segmentele!

Avatar

Published

on

Cooking show-ul „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență, marţi seară,  pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării în minutul de maximă audiență de la 21.47.

Chefi la cutite a înregistrat marți, 20 septembrie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, un vârf de audiență de 14,4 puncte de rating și 37,8 % cota de piață, în minutul 22.37, atunci când următorul post clasat, Pro Tv, obținea,  4,6 puncte de rating și 12 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

In intervalul orar 20.30-23.10, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 10,5 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 17 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Pe publicul din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 5,7 puncte de rating și 12,4 % cota de piață și Pro Tv, pe locul al treilea, cu 5,4 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Antena 1 a obţinut o audiență de 7,6 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu 5,6 puncte de rating și 12,4 % cota de piață, iar pe al treilea se situa Pro Tv cu 5,6 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață.

 

 

Cifre la nivelul intregii zile

Antena 1 a fost lider de piață marți, 20 septembrie, și la nivelul întregii zile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie a zilei de 3,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață.

Antena 1 și-a adjudecat marți seară și prime time-ul (intervalul cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,6 puncte de rating și 20,2 % cota de piață.

SIMONA GHERGHE ACCES DIRECT

SIMONA GHERGHE
ACCES DIRECT

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: Antena 1

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0