Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: ”Chefi la cuțite”: lider detașat de piață cu ediția de luni seară

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Seară cu totul și cu totul specială la Chefi la cuțite, în cea de-a treia ediție a sezonului 6, difuzată luni pe Antena 1.

Invitați speciali au ajuns în fața juraților, concurenți care au mai participat în audițiile show-ului s-au întors pentru o a doua șansă, iar farfuriile excepționale nu au rămas nepremiate. Un prim cuțit de aur a fost oferit aseară de Cătălin Scărlătescu, ce i-a oferit șansa unui bucătar de a ajunge direct în echipa sa, fără a mai participa în probele eliminatorii de Bootcamp. 

Ediția de luni seară a fost prima alegere a telespectatorilor, astfel încât cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider de piață atât la nivelul publicului comercial din mediu urban, cât și la orașe. 1.672.000 de telespectatori la nivel național urmăreau cea de-a treia ediție a sezonului 6, în minutul de maximă audiență de la 20.46. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.12, „Chefi la cuțite” a fost lider pe publicul comercial, dar și la nivel urban. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Antena 1 a condus cu o medie de 8.6 puncte de rating și 23 % cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 7.2 puncte de rating și 19,1 procente din cota de piață. Și la orașe cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,6 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6,8 puncte de rating și 15 % cota de piață.

Cu un preparat echilibrat perfect din punct de vedere al gustului și plating-ului, Maria Burlacu a reușit să impresioneze definitiv papilele gustative ale chefilor: Este pe departe cea mai bună farfurie primită până acum, cea mai completă.”, a afirmat Sorin Bontea chiar înainte de a-i acorda cuțitul. Concurenta, ce lucrează în bucătărie de peste 16 ani, s-a înscris în concurs cu dorința de a demonstra că gastronomia nu este o lume a bărbaților:  ”În prezent, sunt șef bucătar într-o echipă exclusiv formată din bărbați.    Mi-aș dori să fiu singura femeie bucătar din acest sezon, să mă lupt doar cu băieții și să câștig. Să demonstrez că și o femeie poate câștiga un concurs de genul acesta!”, a afirmat încrezătoare Maria Burlacu. Deși toți cei trei chefi au rămas impresionați de tehnica, gustul, dar și aspectul fără cusur al farfuriei, bucureșteanca a dat de înțeles că anul acesta își dorește să obțină titlul alături de chef Scărlătescu, motiv pentru care a acceptat cuțitul de aur oferit de jurat și a devenit primul bucătar din echipa sa din sezonul 6.

Tot luni seară, Romică Țociu, ce și-a întâlnit sosia la un banc de lucru alăturat, a reușit să aducă zâmbetele la masa jurizării, în vreme ce o concurentă de 92 de ani a oferit o adevărată lecție de viață. Cu o ambiție ce depășește orice limită, Elena Pagu a ajuns campioană mondială la marșuri și a adunat în palmares 17 titluri valoroase. Cu un desert gustos și o farfurie decorată special pentru Cătălin Scărlătescu, cea mai în vârstă concurentă din show a reușit să adauge lângă premiile sale speciale și un cuțit din partea celor trei jurați.

Sezonul unei noi șanse a adus noroc unui concurent curajos, care s-a întors în show-ul culinar dornic să demonstreze că este mai pregătit și mai serios. De când a apărut în fața chefilor pentru prima dată, Marius Greab a avansat din punct de vedere profesional, iar în prezent lucrează ca bucătar șef la Palatul Brukenthal. Totuși, concurentul consideră că încă mai are multe de învățat în acest domeniu, motiv pentru care a ales să se reînscrie în cea mai tensionată luptă culinară. Cu trei cuțite și cu multe așteptări în ceea ce privește parcursul său în competiție, Marius a reușit să obțină un pașaport către etapa următoare. Alți doi concurenți care au revenit în fața chefilor mai motivați și mai încrezători au reușit să fructifice această șansă a sezonului 6 și s-au calificat datorită unor farfurii delicioase.

Lupta pentru cea de-a treia amuletă i-a provocat pe chefii Bontea Dumitrescu și Scărlătescu la o probă simplă ce a testat ingeniozitatea fiecăruia. Deși au avut de gătit șnițele, juratul invitat special, chef  Antonio Passarelli, a analizat cu exigență plusurile și minusurile fiecărei farfurii. A căutat o textură crocantă și fragedă, dar a fost ”câștigat” de sosul de roșii din farfuria lui chef Bontea, asemănător cu cel pe care i-l pregătea mama sa în copilărie. Atfel, chef Sorin a reușit să câștige prima amuletă din sezonul 6, dar și cea mai importantă de până acum. În confruntările pe echipe ce vor urma, acesta va avea dreptul de a bloca un concurent din echipele adverse pentru jumătate din durata unei probe, iar acest lucru deja pare să stârnească tensiune în platou: ”Aș fi dat orice pe avantajul acesta!, afirma chef Cătălin.

Audițiile pe nevăzute continuă și în această seară, de la 20:00, când jurații Chefi la cuțite vor reintra în lupta amuletelor pentru un a obține avantaj controversat. Despre ce bonus este vorba și ce farfurii vor găti chefii pentru a-l impresiona pe juratul invitat special, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară, într-o nouă ediție a celui mai iubit show culinar!

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 5 noiembrie 2018

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0