Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Chefi la cuțite”, lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ultima probă pe echipe înainte de semifinală, din cadrul show-ului culinar “Chefi la cuțite”, a fost marți seară lider incontestabil de audiență, pe toate segmente de public, emisiunea înregistrând un record de audiență la nivelul publicului comercial. Show-ul prezentat de Gina Pistol a adunat în fața micilor ecrane 2.491.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21.40.

Așadar, marți seară, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și a obținut un record de audiență pe acest segment de public, pe perioada difuzării emisiunii, între orele 20:00 și 22:59, cu o audiență medie de  12,1 puncte de rating și 29,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 23,2% cota de piață și Kanal D, cu 3,5 puncte de rating și 8,5% cota de piață.

Antena 1, cu “Chefi la cuțite”, rămâne cel mai urmărit post de televiziune și la nivelul publicului de la orașe, cu o audiență medie de 10,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv , înregistra 8,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17,2%. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 înregistrează 10,1 puncte de rating și 20,4% cota de piață, urmată fiind de Pro Tv, cu 8,9 puncte de rating și 18% cota de piață.

De asemenea, Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, atât la orașe, cât și la nivelul publicului commercial.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 10,6 puncte de rating și 27,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 24,6% cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 se menține pe primul loc, cu o audiență medie de 9,5 puncte de rating și 20,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 8,7 puncte de rating și 18,9% cota de piață.

Emoțiile și presiunea au atins cote maxime în ultima probă pe echipe din sezonul șase ”Chefi la cuțite”, atât pentru concurenții rămași în competiție, cât și pentru chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Ediția de marți seară a început cu o probă în care cele trei echipe au gătit fără o temă impusă, a continuat cu o jurizare în care nicio trupă de bucătari nu a obținut un vot majoritar și s-a încheiat cu o probă individuală în ”trei culori” și un verdict ce a oprit aventura culinară a unui bucătar. Pentru prima dată în acest sezon, reprezentați din fiecare echipă au ajuns la duel, iar momentul crucial de la finalul serii a fost unul încărcat de tensiune. La doar un pas de semifinală, Creața a fost eliminată, iar competiția și-a ales aseară semifinaliștii.

Așa se face că marți seară, pe ultima sută de metri, cele trei echipe au avut de pregătit un preparat în funcție de viziunea lor gastronomică, ținând cont de gusturile cu pretenții ale unor sportivi profesioniști: o echipă întreagă de rugby. Proba, fără o temă impusă, a fost un test al creativității, iar fiecare trupă de bucătari s-a întrecut în a pune sub cloșuri un preparat care să cucerească definitiv papilele gustative ale juraților. Tot aseară, chefii și-au folosit și ultimele amulete, iar chef Dumitrescu a avut ocazia să deguste preparatele ucenicilor săi, în vreme ce chef Scărlătescu a gătit alături de ei pentru trei minute. Nervi întinși la maximum, orgolii inflamate și multe speranțe pentru un verdict favorabil. Deși toți și-au dorit să impresioneze, nicio echipă nu a obținut punctajul maxim, iar un singur vot a dat peste cap tot clasamentul. Deși aflate la egalitate de voturi, echipa roșie și cea albastră nu au scăpat de emoțiile probei individuale din cauza unei ultime farfurii intrate pe bandă, ce avea culoarea galbenă. Nicio echipă nu a reușit să obțină majoritatea voturilor, motiv pentru care reprezentanți din fiecare trupă de bucătari au participat în proba individuală.

Din acest motiv, fiecare chef și-a ales oamenii pe care îi va trimite la duel, în funcție de strategii. Chef Dumitrescu a ales să-i mai treacă printr-un test de foc pe Smiley și pe Creața, alegând să își pună toată încrederea în Nela pentru etapa următoare: ”Ea a demonstrat că își merită locul în semifinală!, a afirmat acesta. Chef Bontea le-a acordat încredere bucătarilor de bază din echipa sa, Silviu Nedelea și Munti, în vreme ce Sorin Stan și Valentin Dumitrescu au mai avut de demonstrat încă o dată de ce merită să rămână în competiție. Deși echipa galbenă ar fi trebuit să intre integral în proba individuală, chef Scărlătescu a pus la bătaie o nouă amuletă ce oferea imunitate unui bucătar în duel și a trimis-o pe Ana Crudu direct în semifinală: ”Chef Scărlătescu a avut o strategie incredibil de bună. Și-a trimis bucătarii de elită la duel!”, afirmau concurenții rivali.

Creativitatea, tehnica, finețea și rapiditatea, acestea au fost coordonatele ce i-au ghidat pe chefi în alegerea semifinaliștilor, iar preparatele dueliștilor au fost analizate cu mult tact: ”Farfuriile cu adevărat bune se văd!”, a fost de părere Sorin Bontea. Din cauza unei greșeli de ultim moment, rețeta de pipote a Cristinei, Like Creața, nu s-a ridicat la nivelul celorlalte, motiv pentru care a obținut cel mai mic punctaj. După o eliminare din echipa roșie ce a fost completată de mari emoții, dar și de regrete, în fața chefilor au rămas doar semifinaliștii competiției din cel de-al șaselea sezon: Maria Burlacu, Andrei Balasz, Cătălin Badici și Ana Crudu din echipa lui chef Scărlătescu, Silviu Nedelea, Munti, Valentin Dumitrescu și Sorin Stan din echipa lui chef Bontea și Nela, alături de Smiley, din trupa de bucătari condusă de chef Dumitrescu.

Așa se face că săptămâna viitoare, în ediția de luni, echipa roșie va avea doar doi concurenți în semifinală, în vreme ce echipa galbenă și cea albastră se vor prezenta cu câte patru oameni. Luni, 22 ianuarie,  Antena 1 va difuza de la 20.00 semifinala sezonului șase ”Chefi la cuțite”, urmând ca marți, 23 ianuarie, marea finală a show-ului să culmineze cu verdictul mult așteptat de cei din fața micilor ecrane.

 

Sursa: Kantar Media       

Copyright: ARMADATA S.R.L.        

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group 

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național             

Perioada 15 ianuarie 2019            

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: