Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Chefi la cuțite”, lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ultima probă pe echipe înainte de semifinală, din cadrul show-ului culinar “Chefi la cuțite”, a fost marți seară lider incontestabil de audiență, pe toate segmente de public, emisiunea înregistrând un record de audiență la nivelul publicului comercial. Show-ul prezentat de Gina Pistol a adunat în fața micilor ecrane 2.491.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21.40.

Așadar, marți seară, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și a obținut un record de audiență pe acest segment de public, pe perioada difuzării emisiunii, între orele 20:00 și 22:59, cu o audiență medie de  12,1 puncte de rating și 29,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 23,2% cota de piață și Kanal D, cu 3,5 puncte de rating și 8,5% cota de piață.

Antena 1, cu “Chefi la cuțite”, rămâne cel mai urmărit post de televiziune și la nivelul publicului de la orașe, cu o audiență medie de 10,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv , înregistra 8,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17,2%. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 înregistrează 10,1 puncte de rating și 20,4% cota de piață, urmată fiind de Pro Tv, cu 8,9 puncte de rating și 18% cota de piață.

De asemenea, Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, atât la orașe, cât și la nivelul publicului commercial.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 10,6 puncte de rating și 27,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 24,6% cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 se menține pe primul loc, cu o audiență medie de 9,5 puncte de rating și 20,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 8,7 puncte de rating și 18,9% cota de piață.

Emoțiile și presiunea au atins cote maxime în ultima probă pe echipe din sezonul șase ”Chefi la cuțite”, atât pentru concurenții rămași în competiție, cât și pentru chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Ediția de marți seară a început cu o probă în care cele trei echipe au gătit fără o temă impusă, a continuat cu o jurizare în care nicio trupă de bucătari nu a obținut un vot majoritar și s-a încheiat cu o probă individuală în ”trei culori” și un verdict ce a oprit aventura culinară a unui bucătar. Pentru prima dată în acest sezon, reprezentați din fiecare echipă au ajuns la duel, iar momentul crucial de la finalul serii a fost unul încărcat de tensiune. La doar un pas de semifinală, Creața a fost eliminată, iar competiția și-a ales aseară semifinaliștii.

Așa se face că marți seară, pe ultima sută de metri, cele trei echipe au avut de pregătit un preparat în funcție de viziunea lor gastronomică, ținând cont de gusturile cu pretenții ale unor sportivi profesioniști: o echipă întreagă de rugby. Proba, fără o temă impusă, a fost un test al creativității, iar fiecare trupă de bucătari s-a întrecut în a pune sub cloșuri un preparat care să cucerească definitiv papilele gustative ale juraților. Tot aseară, chefii și-au folosit și ultimele amulete, iar chef Dumitrescu a avut ocazia să deguste preparatele ucenicilor săi, în vreme ce chef Scărlătescu a gătit alături de ei pentru trei minute. Nervi întinși la maximum, orgolii inflamate și multe speranțe pentru un verdict favorabil. Deși toți și-au dorit să impresioneze, nicio echipă nu a obținut punctajul maxim, iar un singur vot a dat peste cap tot clasamentul. Deși aflate la egalitate de voturi, echipa roșie și cea albastră nu au scăpat de emoțiile probei individuale din cauza unei ultime farfurii intrate pe bandă, ce avea culoarea galbenă. Nicio echipă nu a reușit să obțină majoritatea voturilor, motiv pentru care reprezentanți din fiecare trupă de bucătari au participat în proba individuală.

Din acest motiv, fiecare chef și-a ales oamenii pe care îi va trimite la duel, în funcție de strategii. Chef Dumitrescu a ales să-i mai treacă printr-un test de foc pe Smiley și pe Creața, alegând să își pună toată încrederea în Nela pentru etapa următoare: ”Ea a demonstrat că își merită locul în semifinală!, a afirmat acesta. Chef Bontea le-a acordat încredere bucătarilor de bază din echipa sa, Silviu Nedelea și Munti, în vreme ce Sorin Stan și Valentin Dumitrescu au mai avut de demonstrat încă o dată de ce merită să rămână în competiție. Deși echipa galbenă ar fi trebuit să intre integral în proba individuală, chef Scărlătescu a pus la bătaie o nouă amuletă ce oferea imunitate unui bucătar în duel și a trimis-o pe Ana Crudu direct în semifinală: ”Chef Scărlătescu a avut o strategie incredibil de bună. Și-a trimis bucătarii de elită la duel!”, afirmau concurenții rivali.

Creativitatea, tehnica, finețea și rapiditatea, acestea au fost coordonatele ce i-au ghidat pe chefi în alegerea semifinaliștilor, iar preparatele dueliștilor au fost analizate cu mult tact: ”Farfuriile cu adevărat bune se văd!”, a fost de părere Sorin Bontea. Din cauza unei greșeli de ultim moment, rețeta de pipote a Cristinei, Like Creața, nu s-a ridicat la nivelul celorlalte, motiv pentru care a obținut cel mai mic punctaj. După o eliminare din echipa roșie ce a fost completată de mari emoții, dar și de regrete, în fața chefilor au rămas doar semifinaliștii competiției din cel de-al șaselea sezon: Maria Burlacu, Andrei Balasz, Cătălin Badici și Ana Crudu din echipa lui chef Scărlătescu, Silviu Nedelea, Munti, Valentin Dumitrescu și Sorin Stan din echipa lui chef Bontea și Nela, alături de Smiley, din trupa de bucătari condusă de chef Dumitrescu.

Așa se face că săptămâna viitoare, în ediția de luni, echipa roșie va avea doar doi concurenți în semifinală, în vreme ce echipa galbenă și cea albastră se vor prezenta cu câte patru oameni. Luni, 22 ianuarie,  Antena 1 va difuza de la 20.00 semifinala sezonului șase ”Chefi la cuțite”, urmând ca marți, 23 ianuarie, marea finală a show-ului să culmineze cu verdictul mult așteptat de cei din fața micilor ecrane.

 

Sursa: Kantar Media       

Copyright: ARMADATA S.R.L.        

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group 

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național             

Perioada 15 ianuarie 2019            

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending