Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Chefi la cuțite”, lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ultima probă pe echipe înainte de semifinală, din cadrul show-ului culinar “Chefi la cuțite”, a fost marți seară lider incontestabil de audiență, pe toate segmente de public, emisiunea înregistrând un record de audiență la nivelul publicului comercial. Show-ul prezentat de Gina Pistol a adunat în fața micilor ecrane 2.491.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21.40.

Așadar, marți seară, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și a obținut un record de audiență pe acest segment de public, pe perioada difuzării emisiunii, între orele 20:00 și 22:59, cu o audiență medie de  12,1 puncte de rating și 29,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 23,2% cota de piață și Kanal D, cu 3,5 puncte de rating și 8,5% cota de piață.

Antena 1, cu “Chefi la cuțite”, rămâne cel mai urmărit post de televiziune și la nivelul publicului de la orașe, cu o audiență medie de 10,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv , înregistra 8,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17,2%. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 înregistrează 10,1 puncte de rating și 20,4% cota de piață, urmată fiind de Pro Tv, cu 8,9 puncte de rating și 18% cota de piață.

De asemenea, Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, atât la orașe, cât și la nivelul publicului commercial.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 10,6 puncte de rating și 27,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9,4 puncte de rating și 24,6% cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 se menține pe primul loc, cu o audiență medie de 9,5 puncte de rating și 20,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 8,7 puncte de rating și 18,9% cota de piață.

Emoțiile și presiunea au atins cote maxime în ultima probă pe echipe din sezonul șase ”Chefi la cuțite”, atât pentru concurenții rămași în competiție, cât și pentru chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Ediția de marți seară a început cu o probă în care cele trei echipe au gătit fără o temă impusă, a continuat cu o jurizare în care nicio trupă de bucătari nu a obținut un vot majoritar și s-a încheiat cu o probă individuală în ”trei culori” și un verdict ce a oprit aventura culinară a unui bucătar. Pentru prima dată în acest sezon, reprezentați din fiecare echipă au ajuns la duel, iar momentul crucial de la finalul serii a fost unul încărcat de tensiune. La doar un pas de semifinală, Creața a fost eliminată, iar competiția și-a ales aseară semifinaliștii.

Așa se face că marți seară, pe ultima sută de metri, cele trei echipe au avut de pregătit un preparat în funcție de viziunea lor gastronomică, ținând cont de gusturile cu pretenții ale unor sportivi profesioniști: o echipă întreagă de rugby. Proba, fără o temă impusă, a fost un test al creativității, iar fiecare trupă de bucătari s-a întrecut în a pune sub cloșuri un preparat care să cucerească definitiv papilele gustative ale juraților. Tot aseară, chefii și-au folosit și ultimele amulete, iar chef Dumitrescu a avut ocazia să deguste preparatele ucenicilor săi, în vreme ce chef Scărlătescu a gătit alături de ei pentru trei minute. Nervi întinși la maximum, orgolii inflamate și multe speranțe pentru un verdict favorabil. Deși toți și-au dorit să impresioneze, nicio echipă nu a obținut punctajul maxim, iar un singur vot a dat peste cap tot clasamentul. Deși aflate la egalitate de voturi, echipa roșie și cea albastră nu au scăpat de emoțiile probei individuale din cauza unei ultime farfurii intrate pe bandă, ce avea culoarea galbenă. Nicio echipă nu a reușit să obțină majoritatea voturilor, motiv pentru care reprezentanți din fiecare trupă de bucătari au participat în proba individuală.

Din acest motiv, fiecare chef și-a ales oamenii pe care îi va trimite la duel, în funcție de strategii. Chef Dumitrescu a ales să-i mai treacă printr-un test de foc pe Smiley și pe Creața, alegând să își pună toată încrederea în Nela pentru etapa următoare: ”Ea a demonstrat că își merită locul în semifinală!, a afirmat acesta. Chef Bontea le-a acordat încredere bucătarilor de bază din echipa sa, Silviu Nedelea și Munti, în vreme ce Sorin Stan și Valentin Dumitrescu au mai avut de demonstrat încă o dată de ce merită să rămână în competiție. Deși echipa galbenă ar fi trebuit să intre integral în proba individuală, chef Scărlătescu a pus la bătaie o nouă amuletă ce oferea imunitate unui bucătar în duel și a trimis-o pe Ana Crudu direct în semifinală: ”Chef Scărlătescu a avut o strategie incredibil de bună. Și-a trimis bucătarii de elită la duel!”, afirmau concurenții rivali.

Creativitatea, tehnica, finețea și rapiditatea, acestea au fost coordonatele ce i-au ghidat pe chefi în alegerea semifinaliștilor, iar preparatele dueliștilor au fost analizate cu mult tact: ”Farfuriile cu adevărat bune se văd!”, a fost de părere Sorin Bontea. Din cauza unei greșeli de ultim moment, rețeta de pipote a Cristinei, Like Creața, nu s-a ridicat la nivelul celorlalte, motiv pentru care a obținut cel mai mic punctaj. După o eliminare din echipa roșie ce a fost completată de mari emoții, dar și de regrete, în fața chefilor au rămas doar semifinaliștii competiției din cel de-al șaselea sezon: Maria Burlacu, Andrei Balasz, Cătălin Badici și Ana Crudu din echipa lui chef Scărlătescu, Silviu Nedelea, Munti, Valentin Dumitrescu și Sorin Stan din echipa lui chef Bontea și Nela, alături de Smiley, din trupa de bucătari condusă de chef Dumitrescu.

Așa se face că săptămâna viitoare, în ediția de luni, echipa roșie va avea doar doi concurenți în semifinală, în vreme ce echipa galbenă și cea albastră se vor prezenta cu câte patru oameni. Luni, 22 ianuarie,  Antena 1 va difuza de la 20.00 semifinala sezonului șase ”Chefi la cuțite”, urmând ca marți, 23 ianuarie, marea finală a show-ului să culmineze cu verdictul mult așteptat de cei din fața micilor ecrane.

 

Sursa: Kantar Media       

Copyright: ARMADATA S.R.L.        

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group 

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național             

Perioada 15 ianuarie 2019            

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: