AUDIENŢE TV: Comedia din seriale PRO TV: Las Fierbinţi, Atletico Textila şi Ai noştri au adus audienţe şi milioane de telespectatori

0
636

În fiecare săptămână, miercuri și joi, comedia ajunge în casele telespectatorilor, care aleg să râdă românește și să se distreze alături de cele mai îndrăgite personajele din serialele Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri! Aventurile fierbințenilor, provocările cu care s-a confruntat celebra echipă Atletico Textila, dar și încurcăturile prin care au trecut Ai noștri au stârnit hohote de râs.

 

Spionul din Las Fierbinți a fost descoperit de primarul Vasile

După ce s-a chinuit și a încercat tot felul de metode pentru a găsi spionul din sat, primarul Vasile l-a descoperit întâmplător: Robi s-a dat singur de gol, iar naivitatea lui a fost apru pedepsită. Furturile din sat au avut consecințe nefericite pentru Brânzoi, chiar după ce a furat de la Ardiles: Furi de la hoți, furi de la tot satul!.

Miercuri și joi, cele două episoade din Las Fierbinți au fost lider de audiență pe toate categoriile de public! Miercuri, episodul Las Fierbinți a obținut, pe segmentul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 11.4 puncte de rating și 33.7% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 a avut rezultate de peste două ori mai mici: 5.4 puncte de rating și 15.9% share.

Episodul de joi a adunat, de asemenea, cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor, cu 11.4 puncte de rating și 35.2% share, spre deosebire de următorul post TV,  ANTENA 1, care a obținut numai 4.3 puncte de rating și 13.2% share.

 

Fotbaliștii de la Atletico Textila au dat cu stângul în dreptul” la sala de sport

Întreaga echipă s-a mutat fără să vrea în sala de sport, unde fiecare fotbalist a avut cu totul alte priorități decât antrenamentul, iar încercările Ralucăi de a-l face pe gelos pe Nea Gică alături de „amantul” Adiță nu i-au ieșit foarte bine.. Atletico Textila a fost lider de audință miercuri la nivelul publicului comercial, obținând 8.3 puncte de rating și 21.4% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 16.3% share.

 

Ai noștri s-au luptat pentru putere

Ai noștri mafioți au încercat să lucreze pe la spatele familiei, iar Tibi a primit o ofertă greu de refuzat din partea dușmanului numărul 1 al familiei sale. Eforturile sale nu au rămas nepedepsite, iar trădarea a fost penalizată de două ori. Ai noștri a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu 7.3 puncte de rating și 19.4% share, iar televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a obținut 6.9 puncte de rating și 18.3% share.

Săptămâna viitoare, miercuri și joi, aventurile celor mai simpatice personaje din serialele Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri continuă, cu o nouă serie de peripeții, replici amuzante și situații surprinzătoare.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: 26-27 aprilie 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dumneavoastră!
Introduceți aici numele dumneavaostră.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.