Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Confruntările s-au încheiat! 32 de concurenți se pregătesc pentru live-urile de la Vocea României!

Published

on

 

Vineri seară, telespectatorii au trăit intens ultimele Confruntări de la Vocea României și ultimele duete din această etapă formate de de Tudor, Smiley, Lori și Despot. Spectacolul a fost incendiar aseară, emoțiile au fost uriașe, iar totul a fost condimentat cu schimburi de replici savuroase între cei patru antrenori.

 

După această etapă a competiției, câte 8 concurenți din fiecare echipă se pregătesc de show-urile LIVE, unde românii își pot susține și vota preferații.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români.

 

Ultima ediție de confrunări de la Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat 8.9 puncte de rating și 25.1 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.9 puncte de rating și 16.6% share.

 

Concurenții au trecut de emoțiile confruntărilor și trec într-o nouă etapă

Aseară, ultima etapă a confruntărilor de la Vocea României a adus fericire pe chipul concurenților care au obținut un loc în show-rile live, dar și dezamăgire în rândul celor care au fost nevoiți să părăsească, de această dată, competiția. Ultimele dueluri s-au trăit la intensitate maximă și în steal room, unde Răzvan Marcuci – echipa Smiley, Tudor Bilețchi – echipa Lori, Robert Pița – echipa Despot și Laurențiu Mihaiu – echipa Tudor au răsuflat ușurați și vor merge mai departe în live-uri.

 

Echipa Smiley a dat startul confruntărilor, oferind două momente extraordinare. Primul duel i-a avut ca protagoniști pe Ioana Barbă și Dima Trofim, ale căror voci au reușit să sensibilizeze publicul pe acordurile piesei Somebody that i used to know. Cei doi și-au surprins plăcut antrenorul, care n-a ezitat să-i felicite pentru prestația cu adevărat emoționantă. În cel de-al doilea moment al echipei, vocile puternice ale Olgăi Roman și Laurei Voinu au fascinat publicul în timp ce au interpretat melodia Iubirea schimbă tot, singura piesă în limba română aleasă de Smiley pentru echipa sa. Ioana și Olga au fost cele care l-au convins pe antrenorul lor că merită să meargă mai departe.

 

Deciziile lui Tudor au fost la fel de dificile. În ultima rundă a Confruntărilor, acesta a trimis în ring încă patru concurenți extrem de bine pregătiți. Primul moment al echipei le-a aparținut Axeniei Șova și Lidiei Isac. Vocile celor două au fost puse la încercare de piesa The Story, care le-a determinat să traverseze, la extremă, registrul grav, dar și cel acut. Mai departe, Teodora Rotaru și Amedeo Chiriac au oferit un spectacol de neuitat, oferind o interpretare originală a piesei Stitches. Presiunea a fost, din nou, pe umerii lui Tudor, care și-a respectat principiile și s-a raportat strict la momentul prezentat pe scenă, nu și la repetiții. Acesta a ales în cele din urmă să meargă mai departe cu Lidia și cu Amedeo.

 

Echipa Lori a fost și ea la înățlime și a oferit aseară două confruntări care au surprins plăcut publicul și l-au determinat pe Despot să o felicite pe colega sa pentru modul în care și-a pregătit concurenții. Primul duet al echipei le-a aparținut lui Mihail Tirică și Rareș Popa, care au interpretat într-o manieră sclipitoare piesa Every You Every me. De cealaltă parte, Zsuzsana Cerveni și Lavinia Lăcătuș au acaparat scena și au dat tot ce au avut mai bun în interpretarea melodiei Billie Jean. Chiar dacă energia Zsuzsanei a ieșit mai mult în evidență, momentul celor două a fost apreciat de către toți cei patru antrenori. În final, Lori a decis să continue competiția cu Mihail și cu Zsuzsana.

 

Despot le-a pregătit concurenților săi o piesă specială, Woman in chains, în tip ce a dezvăluit că aceasta este una dintre melodiile sale preferate. Ramona Dimu și Botond Mano Raduly au completat spectacolul de vineri seară cu o piesă rock, în stilul caracteristic al antrenorului lor. Chiar dacă au timbre vocale diferite, cei doi s-au completat perfect și au reușit să stârnească ropote de aplauze atât din public, cât și din partea antrenorilor. După o decizie grea, Despot l-a ales pe Mano pentru etapa live-urilor.

 

Vinerea viitoare, de la 20:30, vom da sunetul mai tare în primul show live din sezonul șapte Vocea României!

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: