AUDIENTE TV: Crestere spectaculoasa pe publicul comercial pentru reality show-ul EXATLON. Cifre pentru toate categoriile de public, aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Crestere spectaculoasa pe publicul comercial pentru reality show-ul EXATLON. Cifre pentru toate categoriile de public, aici!

Published

on

Audiente uriase obtinute de „Exatlon” aseara! Reality-ul difuzat de Kanal D a avut o crestere spectaculoasa la a treia zi de difuzare.

Reality-ul care redefineste standardele acestui gen, atrage cu fiecare editie difuzata, sute de mii de fani. In minutul de maxima audienta  (21:19) inregistrat aseara, aproape doua milioane de telespectatori (1.970.000) de romani urmareau cu sufletul la gura cum concurentii isi imbarbatau coechipieri inainte de a pasi pe campul de lupta.

 

Pe toate segmentele de public monitorizate, Kanal D s-a plasat pe locul doi, cu o cota de piata ce se apropie de 20%. Aseara, in intervalul 20:15 – 22:45, Kanal D a inregistrat 7,3% Rating si 18,4% cota de piata, pe targetul Comercial, potrivit Kantar Media. Locul doi este mentinut si pe Targetu All Urban – 8,1% Rating si 17,1% Share. La nivel National, Kanal D a inregistrat cu „Exatlon” 8,9% Rating si 17,8% cota de piata.

Editia „Exatlon” de aseara a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de o medie de peste un milion si jumatate (1.589.000) de fani.

„Exatlon” continua saptamana aceasta, reality-ul va putea fi urmarit patru zile consecutiv, de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D. Emisiunea este precedata, de la ora 20:00, de un Rezumat al rezultatelor competitiei din ziua precedenta.

 

Inclestarea dintre cele doua echipe intrate in joc, cea a Razboinicilor si cea a Faimosilor, dificultatea si ineditul probelor, rasturnarile uluitoare de situatie si, nu in ultimul rand, modul in care cei 20 de concurenti isi pun in valoare calitatile demne de adevarati campioni, toate acestea tin o tara intreaga cu sufletul la gura in fata micilor ecrane. Aseara, echipa Faimosilor si-a castigat confortul si intrarea in casa, dupa  o infruntare demna de cartea recordurilor. Concurentii si-au impins limitele rezistentei la maximum, unii au cedat psihic, altii au reinviat ca pasarea Phoenix si au facut tot posibilul sa ii motivezeze si pe ceilalti din echipa. Fairplay, sacrificiu, frumusetea jocului si dezvaluirea unor adevarate caractere fac din „Exatlon” o experienta de neratat.

 

Advertisement

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV11,027,9490
 Kanal D7,318,4324
 Antena 14,210,6187
EXATLONRomania TV1,23,052
20:15-22:45Comedy Central0,92,239
Source: Kantar Media Romania    
Date: 09.01.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,818,5851
 Kanal D8,117,1786
 Antena 13,67,6351
EXATLONAntena 33,47,1325
20:15-22:45Romania TV3,26,8314
Source: Kantar Media Romania    
Date: 09.01.2018    

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,220,51822
 Kanal D8,917,81589
 Antena 14,18,1725
EXATLONRomania TV3,06,0532
20:15-22:45Antena 32,95,8521
Source: Kantar Media Romania    
Date: 09.01.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement

Foto Credit: KANAL D

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Subscribe to our newsletter!

[newsletter_form type="minimal"]




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending