Connect with us

Life Style

Audienţe tv de sfârşit de an

Published

on

Reclame

De sărbători, fiecare post şi-a luat partea de rating. Astfel, în Ajunul Crăciunului, telenovela „Regina” a stat cel mai bine la audienţă, Acasă TV înregistrând o medie de 8,7 puncte de rating pe targetul All Urban.

La capitolul Ştiri, PRO TV a fost lider şi de Ajun, şi de Crăciun, cu o medie de audienţă de 10,4, respectiv 11,4 puncte de rating în mediul urban, potrivit MEDIAFAX. Filmul “Troia” şi concertul lui Ştefan Bănică jr., difuzate de PRO TV, au punctat de asemenea vârfuri de audienţă.


De Crăciun, însă, românii au mutat pe Antena 1, „Neatza cu Răzvan şi Dani” (7,3% rating), “Crăciunul în familie”, prezentat de Mihaela Rădulescu (7,1% rating), şi blondele lui Dan Negru fiind lideri de audienţă. A doua zi a fost şi rândul postului public să puncteze la rating. ,,O dată-n viaţă” cu Nadia Comăneci şi Ilie Năstase invitaţi (9,7%) şi ,,Alexandru” (5,7% rating) au reuşit să aducă locul unu la audienţă şi pentru TVR 1, potrivit unui comunicat al postului.

Per total, în perioada 1-27 decembrie, PRO TV a condus topul, cu o medie de 360.000 de telespectatori din mediul urban, urmat de Antena 1 (264.000), potrivit datelor furnizate de GfK România. Cu 170.000 de telespectatori, Realitatea TV a ocupat locul trei în clasamentul audienţelor, la egalitate cu Acasă TV, lăsând în urmă Kanal D (118.000), Prima TV (111.000), TVR 1 (104.000), Antena 3 (101.000), OTV (68.000) şi Naţional TV (65.000).


Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending