Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Debutul reality show-ul INSULA IUBIRII, lider de audienţă pe publicul comercial

Avatar

Published

on

Primul episod al emisiunii „Insula iubirii” a debutat în forță la Antena 1, luni 8 mai, de la ora 20:30. Reacțiile concurenților ajunși în Thailanda, întâlnirea cu ispitele și despărțirea de parteneri i-au captivat pe telespectatorii Antenei 1 care au descoperit acum poveștile celor cinci cupluri ce dau testul suprem de încredere în relațiile lor, în cel de-al treilea sezon „Temptation Island – Insula iubirii”.

 

În rândul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, Antena 1 a fost lider de piață cu 7.5 puncte de rating și o cotă de piață de 19.7% pe întreg intervalul orar de difuzare a emisiunii, 20:30 – 23:33. Următorul clasat, ProTV a înregistrat o audiență de 5.8 puncte și o cotă de piață de 15.2%.

În Minutul de aur de la ora 21:50 Antena 1 a înregistrat, la diferență mare de principalul competitor, tot în rândul publicului comercial, o audiență de 11.2 puncte și o cotă de piață de 26.9%, în timp ce, pe același segment de populație și la aceeași oră, Pro TV s-a situat pe locul II cu un rating de 6.9 puncte și o cotă de piață de 16.4%.

 

În episodul de luni seară, fanii emisiunii au făcut cunoștință cu Liviu și Bianca din jud. Timiș, Alexandra și Aurel din București, DeeDee și Robert din Pitești, Ben și Diana din București, Maria și Cosmin din Galați și cu povestea relațiilor lor, cu așteptările și motivațiile care i-au făcut să își dorească participarea la emisiune. Unele dintre noutățile celui de-al treilea sezon au fost șansele oferite fiecărui cuplu de a mai petrece 24 de ore împreună, în cinci resorturi de lux, dar și întâlnirile neașteptate pentru trei dintre ei cu ispitele masculine Sorin, Raul și Robert, care au venit să le invite pe fete la micul dejun. Această acțiune a stârnit multe reacții, de la surpriză și bucurie cu greu disimulată din partea fetelor până la frustrare și iritare din partea partenerilor lor.

 

Evenimentele au luat o întorsătură neașteptată la reunirea tuturor concurenților pentru a cunoaște toate ispitele. Aici au apărut și primele lacrimi, primele reproșuri și certuri în cupluri. Nu au lipsit ironiile la adresa ispitelor masculine și feminine, înlocuite în scurt timp de nesiguranță și primele îndoieli că partenerii ar rezista în fața acestor apariții senzuale. Fetele vor pune la cale o strategie despre cum să se comporte cu ispitele masculine, dar și între ele, dorindu-și să rămână unite și să nu se certe. Cât va rezista acest plan, telespectatorii vor vedea chiar din această seară, în cel de-al doilea episod.

 

Lucrurile se precipită din ce în ce mai mult, tot în această seară urmează primul sărut, prima alarmă pe insula fetelor, cu primele imagini de pe cea băieților, dar și prima ceremonie a focului, cu vești nu tocmai plăcute. Cum vor face față concurenții porniți în aventura thailandeză și ce evenimente dramatice se vor mai întâmpla, publicul va afla astăzi, de la ora 20:30, în cel mai fierbinte reality show al verii, la Antena 1 –  „Temptation Island – Insula iubirii”.

 

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Sursa: Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban

Perioada 8 mai 2017

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0