Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

Avatar

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

 

Cifre de audienţă pentru luna noiembrie 2016, aici.  
Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Noiembrie 2016 – pag. 4

PUBLICUL NATIONAL

 

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional cu o medie de 806.000 telespectatori faţă de 752.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna noiembrie, in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 656.000 de telespectatori, faţă de luna noiembrie cand a inregistrat 673.000 telespectatori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 445.000 de telespectatori (492.000 de telespectatori pe minut, în luna noiembrie), iar topul continuă cu România TV (238.000), care a fost peste Antena 3 (224.000), iar Prima TV s-a clasat, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a cu o medie de 124.000 de telespectatori. 

 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG%, SHR%

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2016 – RTG000

audiente-tv-lunare-decembrie-2016-3

 

Sursa cifre: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

Comentarii

Pagini: 1 2 3 4

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV, lider de audiență în primele trei luni din 2020!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În primul trimestru al anului 2020 (ianuarie – martie), PRO TV a fost lider de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune.

 

A fost un început de an în forță pentru grupul nostru și, chiar dacă nimeni nu anticipa cum o să evolueze situația la nivel global, sunt mândru de modul în care echipa PRO TV a reacționat, s-a adaptat și a performat! În luna martie, totul a început să se schimbe: de la modul în care lucrăm și trăim și până la ceea ce urmărim la televizor. În această perioadă, am pus un accent și mai mare pe știri și pe protejarea tuturor celor din echipa PRO TV, iar rezultatele vorbesc de la sine. Le mulțumesc tuturor colegilor mei și le mulțumesc partenerilor noștri de business, care s-au adaptat și ei rapid noului mediu și sunt sigur că o să #NeFacemBine!, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât pe timpul zilei, cât și în prime time!

 

În perioada ianuarie – martie 2020, telespectatorii au preferat programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV pe durata întregii zile și în prime time.

 

Grupul PRO TV a fost lider de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.4 puncte de rating și 26.3% share*, în timp ce cel mai apropiat competitor a avut 3.5 puncte de rating și 20.8% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 10.4 puncte de rating și 29.5% share, comparativ cu cel mai apropiat competitor, care a înregistrat o medie de 7.6 puncte de rating și 21.5% share.

 

În primul trimestru din 2020, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 23.2% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.6 puncte de rating și 15.7% share. În prime time, PRO TV a condus topul cu o medie de 9.3 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 6.1 puncte de rating și 17.4% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada ianuarie – martie 2020?

 

Programele PRO TV au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din prime time: Românii au talent și Las Fierbinți
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Românii aleg să se informeze de la Știrile PRO TV!

  • Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost, ca de obicei, lider de audiență, cu o medie de 10.0 puncte de rating și 30.5% share!
  • În contextul pandemiei COVID-19, românii au ales Știrile PRO TV! Edițiile speciale pregătite de echipa știrilor PRO TV au fost lider de audiență, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 22.0% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, cu o medie de 6.0 puncte de rating și 16.5% share.

 

În prime time, românii au ales talentul și comedia!

  • Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 14.6 puncte de rating și 42.6% share
  • Sezoanele 16 și 17 din serialul Las Fierbinți au adus zâmbete în casele telespectatorilor! Sezonul 16 a obținut o medie de 10.7 puncte de rating și 28.2% share, iar sezonul 17 a avut o medie de 12.3 puncte de rating și 29.3% share.

 

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie 2020, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost King Arthur: Legenda sabiei, difuzat pe 22 martie, și a obținut 12.8 puncte de rating și 27.1% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 

 

*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost televiziunea preferată a românilor! Ce audienta a inregistrat statia!

Avatar

Published

on

PRO TV a început anul 2019 în forță! Încă din luna ianuarie, grila de primăvară le-a adus tuturor românilor, zi de zi, conținut local pe care l-au preferat. Fie că a fost vorba despre seriale sau divertisment, telespectatorii au ales de fiecare dată producțiile liderului televiziunilor din România: VLAD, Las Fierbinți, Ferma – Un nou început! sau Românii au talent.

 

Dacă în anul 2018 PRO TV era lider cu o medie de 25.4% share* în prime time, 2019 vine în aceeași perioadă (29 ianuarie – 31 mai) cu o creștere de audiență: PRO TV a obținut în prime time o cotă de piață medie de 26.7%, cu 1.3 puncte procentuale mai mult decât anul trecut.

Primul sezon al serialului VLAD a obținut o medie de 24% share, conducând topul audiențelor în intervalul său. Comparativ cu același interval orar din 2018, producția de nivel cinematografic a adus pentru PRO TV o creștere de 6.1 puncte procentuale în 2019!

 

“Duo-ul” Las Fierbinți & Ferma – Un nou început! a fost, bineînțeles, lider de audiență! Aventurile fierbințenilor au obținut o medie de sezon de 31% share, iar cele ale fermierilor au adus cea mai mare cotă de piață medie a show-ului, de la lansarea din anul 2015: 24.5%. Comparativ cu anul 2018, Ferma – Un nou început! a adus pentru PRO TV o creștere de 2.8 puncte procentuale.

 

Cel mai urmărit show de divertisment din țară, Românii au talent, a fost și el în creștere anul acesta! Cu o medie de 43.7% share în 2019, sezonul suprem a fost în creștere cu 2.8 puncte procentuale față de anul trecut.

Filmele și meciurile de fotbal au fost și ele preferatele publicului atunci când au fost difuzate de PRO TV! Cele mai urmărite 20 de filme din 2019 au fost, bineînțeles, la PRO TV.

Zi de zi, săptămână de săptămână, grilă de grilă, PRO TV le pregătește românilor programe care să fie pe gustul lor. Iar toamna 2019 nu face nicio excepție, stay tuned!

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0