Connect with us

Analize

Principalele surse de informare pentru români: Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

Din ce în ce mai mulți telespectatori români din segmentul publicului comercial aleg Digi24 pentru a se informa despre actualitatea politică, economică și socială. În minutul de aur, peste 60.000 telespectatori (public comercial) se uitau la Digi24.

Digi24.ro se menține pe poziția de lider la categoria site-uri de media din tot universul online românesc măsurat de BRAT, cu peste 1,2 milioane vizitatori unici.

Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) luni, 2 martie 2020. În medie, peste 21.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating de mediu de 0,42 și o cotă de piață de 3%. Minutul de aur a fost atins la ora 20:31, în timpul Jurnalului de seară, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial, un rating de 1,46 și o cotă de piață de 4%. La acel moment, 61.507 de români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Măsurare a Audienței TV, furnizate de Kantar Media. De asemenea, la nivel național, minutul de aur a fost atins tot în timpul Jurnalului de Seară, la 20:53, când peste 120.000 de telespectatori se informau de la Digi24.

Site-ul digi24.ro își menține poziția de lider, fiind cel mai vizitat site de media din România, cu peste 1,2 milioane de vizite, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. Pe 2 martie, www.digi24.ro a fost site-ul de media care a înregistrat și cel mai mare număr de vizitatori unici, peste 900.000 de români care s-au informat de pe site-ul Digi24.
Echipele Digi24 și digi24.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate!

 

Comentarii

comments

Redactor-sef | dorin.huntai@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENTE TV: Un nou câștig pentru chef Sorin Bontea în clasamentul amuletelor. Chefi la cuţite, lider de audienţă

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marți, 20 aprilie, Chefi la cuțite a fost lider de piață cu peste 1,7 milioane de români ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.41, la nivel național. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, cu o luptă a amuletelor extrem de tensionată şi o mult așteptată victorie pentru chef Sorin Bontea. Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider detașat de piață pe publicul comercial, dar și la orașe.

 

În intervalul orar 20.24-23.29, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 8,5 puncte de rating și 24,7% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.7 puncte de rating și 22,2 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 8,6 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7 puncte de rating și 15,7 procente din cota de piață.

 

O nouă luptă a amuletelor i-a readus pe chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu la bancurile de lucru marți seară, acolo unde au avut parte de cea mai ofertantă probă culinară de până acum. Deși vestea că vor găti preparate pe bază de pește i-a încântat, micile disensiuni dintre jurați cauzate de clasamentul avantajelor și-au pus amprenta asupra atmosferei din platou: ”Cătălin, dacă o câștig pe asta, pe tine o folosesc!”, a mărturisit chef Bontea.

Orgoliile maeștrilor la cuțite s-au inflamat, iar preparatele pregătite de cei trei au fost peste așteptările invitatului special la jurizare, cunoscutul blogger culinar Jamila: ”Îmi va fi foarte greu să aleg!”. Dintre trei dish-uri sofisticate, chef Bontea a fost cel care s-a evidențiat cu farfuria sa de pește în stil asiatic, reușind astfel să îşi adjudece o nouă amuletă pentru battle-urile sezonului 9: ”Să fie primită dezlegarea la pește! În sfârșit am mai primit și eu o amuletă! De data asta mi-a ieșit!”, a spus juratul fericit. „Regula celor 10” este un bonus extrem de puternic, ce poate schimba deznodământul unei viitoare bătălii în bucătăria Chefi la cuțite. Prin acest câștig, chef Sorin a reușit să reducă din avantajul pe care îl au colegii săi de platou în clasament, ce dețin în acest moment primele două locuri în ierarhia cartolinelor norocoase.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 20 aprilie 2021

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Chefi la cuțite, lider de audiență. Diseară, bloggerul Jamila, pentru prima dată în platoul Chefi la cuțite

Chef Florin Dumitrescu conduce clasamentul amuletelor

Diseară, bloggerul Jamila, pentru prima dată în platoul Chefi la cuțite

 

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Amuleta serii de luni la Chefi la cuțite a fost adjudecată de Florin Dumitrescu, ce a obținut al nouălea avantaj valoros din acest sezon și a reușit să se claseze astfel pe primul loc în clasamentul amuletelor.

Cu o farfurie de vinete coapte în sos de roșii ce a respectat tema impusă, mâncare de post, chef Florin s-a diferențiat și a cucerit papilele gustative ale invitatului special la jurizare, chef Radu Dragoș. Juratul a câștigat o nouă cartolină roșie, a doua din acest sezon, care îi dă puterea să îl facă pe unul dintre colegii lui să extragă o pedeapsă din bolul negru, în perioada battle-urilor: Amuletele roșii trag la mine! Sper din suflet ca la tragerea la sorți să am noroc.  Să fie o pedeapsă de ajutor, nu sa mă încurce!”, a declarat acesta.

 

Luni seară, cel mai iubit show culinar s-a impus ca lider detașat de audiență la nivelul publicului comercial și la orașe, în intervalul 20.24-23.53 în care a fost difuzat. Ediția de jurizări pe nevăzute a adunat în fața micilor ecrane peste 2.000.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.12.

Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 8.7 puncte de rating și 27 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 20,9 % cota de piață. Clasamentul s-a menținut și la orașe acolo unde Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,3 puncte de rating și 19,5 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 7,9 puncte de rating și 18,5 % cota de piață.

Diseară, de la 20:30 pe Antena 1, personaje speciale și preparate pe măsură își vor face apariția în etapa de jurizări pe nevăzute a sezonului 9. După zeci de farfurii degustate până acum, chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu încă vor rămâne surprinși de rețete, dar și de personajele din spatele ușilor. Moumen Al Hamoui este unul dintre concurenții ce revine în show-ul culinar pentru o nouă șansă, după ce a fost eliminat în ultima probă de bootcamp într-un sezon anterior. Cu un preparat arăbesc reinterpretat, tânărul vrea să le demonstreze juraților că s-a maturizat din punct de vedere culinar și că merită să fie în competiție. Dacă va reuși sau nu, telespectatorii pot afla diseară.  O constantă a sezoanelor la cuțite este simpatia pe care o dezvoltă prezențele feminine în ceea ce îl privește pe chef Scărlătescu. Tocmai de aceea, una dintre jurizarile care vor stârni zâmbete marți seară este cea a Crinei Zvobodă, ventriloc, ce vine alături de păpușa sa personaj, care este ”îndrăgostită” de jurat. Cum va decurge întâlnirea, cei din fața ecranelor pot urmări de la 20:30.

Tot în seara aceasta la Chefi la cuțitechefii vor intra în lupta culinară pentru a obține o nouă amuletă, iar jurizarea îi va reveni Jamilei, cunoscutul blogger culinar. Tema îi va contraria, însă avantajul menționat de Gina îi va motiva să facă spectacol în farfurie: ”Cătălin, dacă o câștig pe asta pe tine o folosesc!”, va mărturisi chef Bontea. Care dintre cei trei chefi va adjudeca o nouă amuletă, dar și cu ce preparate îl vor impresiona pe juratul din această seară, telespectatorii Antena 1 vor afla începând cu 20:30.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 aprilie 2021

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending