AUDIENTE TV In duelul turcesc TRADAREA vs PUTEREA DESTINULUI cine a castigat? PRO TV sau KANAL D?

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

Pro TV a difuzat pentru prima data in PRIME TIME un serial turcesc, dupa reteta de succes a Kanal D, insa audientele au fost mai mici decat cifrele pe care le inregistra PRO TV pe acest interval orar. 

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta pe intervalul orar de difuzare a celor doua seriale turcesti Tradarea – Kanal D si Puterea Destinului PRO TV. Cifrele sunt referitoare pe toate segmentele de public: national, urban si comercial.

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV si Kanal D au impartit prima pozitie cu 8,2% rating si 14,4% share, diferenta a fost la numarul de telespectatori pe minut, PRO TV avand un avans de 2000 mii peste Kanal D, in total 1.525 mil.

Locul 3 a fost ocupat de Antena 1 cu 6,3% rating si o cota de piata de 11%, in total peste 1.169 mil de telespectatori urmarea programele postului din Baneasa.

Audiente Tv 5 ianuarie 2015 Puterea destinului vs Tradarea (2)

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului urban Kanal D a fost lider de audienta cu 8,8% rating si o cota de piata de 16% share, in total peste 887 mii de telespectatori pe minut au urmarit serialul turcesc Tradarea. PRO TV  a fost pe locul 3 la orase cu 6,4% rating si 11,7% share, in medie 646 mii telespectatori au urmarit serialul turcesc Puterea Destinului.

Audiente Tv 5 ianuarie 2015 Puterea destinului vs Tradarea (1)

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Antena 1 a ocupat prima pozitie cu 8.8% rating si 19% cota de piata, in total peste 444 mii telespectatori pe minut au urmait comedia „Un negru pentru Casa Alba” (20:30-22:30). PRO TV  a ocupat pozita secunda cu o medie de 7,1% rating si 15.3% share, 356 mii telespectatori a cumulat PRO TV pe intervalul orar mentinonat, conform cifrelor furnizate de Kanatar Media.

Audiente Tv 5 ianuarie 2015 Puterea destinului vs Tradarea (3)


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Kanal D

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Masa de blackjack – ce secrete se ascund?

Când te gândești la cazinouri, prima imagine care îți...

Ferestre din Lemn Stratificat: Durabilitate și Performanță în Construcții

Feroneria ferestrelor joacă un rol esențial în asigurarea siguranței...

Alpinismul Utilitar: Tehnici și Beneficii în Lucrările pe Structuri Metalice

Alpinismul utilitar reprezintă o ramură a alpinismului care se...

Mașinile CNC pentru Lemn: Tehnologia Care Transformă Prelucrarea Lemnului în Artizanat Modern

Industria prelucrării lemnului a evoluat semnificativ, iar tehnologia CNC...