Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Editia de aseara, ASIA EXPRESS a fost lider de piata toate categoriile de public,

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Alex Abagiu și Radu au câștigat amuleta la Asia Express

Cea de-a patra etapă de pe Drumul Comorilor a provocat cele 7 echipe care s-au luptat pentru a doua imunitate a etapei la nenumărate misiuni ce le-au dat mari bătăi de cap concurenților. După o cursă infernală în traficul din Filipine și un joc pe plajă ce le-a testat vedetelor echilibrul și atenția, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de euro: ”Mai aveam foarte puțin până la victorie!”, au spus Alina și Carmen, rivalele băieților din jocul pentru avantaj.

Luni, 9 martie, Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 1.700.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:50. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:51, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 7.9 puncte de rating și 21.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.7 puncte de rating și 18,4 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 6.9 puncte şi 15.7% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 6 puncte de rating şi 13,6 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a patra etapă din Filipine, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,1 puncte de rating și 16.2 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating și 16.1% cota de piață.

Concurenții au trecut de la agonie la extaz în ediția de luni seară. Plecarea în cursă a fost stabilită de o probă în care echipele au avut de filetat pește, ca mai apoi să se asigure că îl pot păstra proaspăt până la primul punct de întâlnire cu Gina. Dar ghinioanele s-au ținut lanț pentru o parte dintre ei, căci în drumul lor spre piață, în căutare de gheață, frații Ristei s-au împiedicat și au scăpat lada în care se aflau fileurile fiind nevoiți să o abandoneze. Seara a continuat cu o misiune într-o podgorie de vin, unde concurenții au folosit o tehnică tradițională pentru a obține suc de struguri, iar proba a fost decisivă pentru jocul de amuletă, căci doar primele două echipe ajunse la Gina s-au și calificat. Alex Abagiu și Radu s-au întrecut cu Alina Ceușan și Carmen Grebenișan pentru 1000 de euro și avantaj, în capitala filipineză a surfului, însă victoria a fost a băieților.

În cursa nebună spre ultimul punct de control echipele au mai dat de un obstacol: ”În locul unde trebuia să fie Gina…nu era Gina, ci doar o altă misiune”. Așa se face că prima echipă care va reuși să traverseze cu barca un lac și să aducă împreună un cuplu de îndrăgostiți va fi și cea care poate răsufla ușurată la finalul ediției din această seară. Cea de-a doua imunitate a etapei este încă în joc, iar echipa ce o va câștiga nu va putea fi votată în cursa pentru ultima șansă. În schimb, utimele două cupluri din clasament se vor califica automat, în vreme ce un al treilea cuplu se va alătura în urma votului majoritar.

Ziua de bilanț a etapei cu numărul patru începe în seara aceasta, de la 20:00, pe Antena 1. Cursa pentru ultima șansă ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea ancorei din cutia securizată dezvăluită la finalul serii. Misiunea vedetelor va presupune să organizeze petreceri de copii, iar vestea îi va lua prin surprindere: ”Mi se pare peste mână pentru noi. Am crezut că în cursa pentru ultima șansă ai nevoie de forță, dar azi trebuie folosite alte calități față de ce ne așteptam”.

Așa se face că toate misiunile vor avea de-a face cu o zi de naștere a unui copil, iar probele le vor testa concurenților rând pe rând atenția, rapiditatea, dar și dexteritatea. Într-una dintre provocările serii, vedetele trebuie să convingă 10 oameni de pe o listă să urce cu ei într-un jeepney, ca mai apoi să îi transporte la aniversarea pe care o pregătesc: ”Cum convingem noi acum niște necunoscuți să meargă cu alți doi necunoscuți spre o destinație pe care nu o cunosc?!. Mai mult decât atât, vedetele trebuie să se asigure că toți pasagerii vor rămâne cu ei până la finalul cursei, căci orice persoană pe care o vor pierde pe drum, va trebui înlocuită automat.

Care va fi cea de-a doua echipă care câștigă imunitatea etapei, care sunt cuplurile ce vor lupta în cursa pentru ultima șansă, dar și ce culoare va avea ancora la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la ora 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 martie 2020

 

Comentarii

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0