Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Editia de aseara, ASIA EXPRESS a fost lider de piata toate categoriile de public,

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Alex Abagiu și Radu au câștigat amuleta la Asia Express

Cea de-a patra etapă de pe Drumul Comorilor a provocat cele 7 echipe care s-au luptat pentru a doua imunitate a etapei la nenumărate misiuni ce le-au dat mari bătăi de cap concurenților. După o cursă infernală în traficul din Filipine și un joc pe plajă ce le-a testat vedetelor echilibrul și atenția, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de euro: ”Mai aveam foarte puțin până la victorie!”, au spus Alina și Carmen, rivalele băieților din jocul pentru avantaj.

Luni, 9 martie, Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 1.700.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:50. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:51, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 7.9 puncte de rating și 21.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.7 puncte de rating și 18,4 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 6.9 puncte şi 15.7% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 6 puncte de rating şi 13,6 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a patra etapă din Filipine, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7,1 puncte de rating și 16.2 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating și 16.1% cota de piață.

Concurenții au trecut de la agonie la extaz în ediția de luni seară. Plecarea în cursă a fost stabilită de o probă în care echipele au avut de filetat pește, ca mai apoi să se asigure că îl pot păstra proaspăt până la primul punct de întâlnire cu Gina. Dar ghinioanele s-au ținut lanț pentru o parte dintre ei, căci în drumul lor spre piață, în căutare de gheață, frații Ristei s-au împiedicat și au scăpat lada în care se aflau fileurile fiind nevoiți să o abandoneze. Seara a continuat cu o misiune într-o podgorie de vin, unde concurenții au folosit o tehnică tradițională pentru a obține suc de struguri, iar proba a fost decisivă pentru jocul de amuletă, căci doar primele două echipe ajunse la Gina s-au și calificat. Alex Abagiu și Radu s-au întrecut cu Alina Ceușan și Carmen Grebenișan pentru 1000 de euro și avantaj, în capitala filipineză a surfului, însă victoria a fost a băieților.

În cursa nebună spre ultimul punct de control echipele au mai dat de un obstacol: ”În locul unde trebuia să fie Gina…nu era Gina, ci doar o altă misiune”. Așa se face că prima echipă care va reuși să traverseze cu barca un lac și să aducă împreună un cuplu de îndrăgostiți va fi și cea care poate răsufla ușurată la finalul ediției din această seară. Cea de-a doua imunitate a etapei este încă în joc, iar echipa ce o va câștiga nu va putea fi votată în cursa pentru ultima șansă. În schimb, utimele două cupluri din clasament se vor califica automat, în vreme ce un al treilea cuplu se va alătura în urma votului majoritar.

Ziua de bilanț a etapei cu numărul patru începe în seara aceasta, de la 20:00, pe Antena 1. Cursa pentru ultima șansă ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea ancorei din cutia securizată dezvăluită la finalul serii. Misiunea vedetelor va presupune să organizeze petreceri de copii, iar vestea îi va lua prin surprindere: ”Mi se pare peste mână pentru noi. Am crezut că în cursa pentru ultima șansă ai nevoie de forță, dar azi trebuie folosite alte calități față de ce ne așteptam”.

Așa se face că toate misiunile vor avea de-a face cu o zi de naștere a unui copil, iar probele le vor testa concurenților rând pe rând atenția, rapiditatea, dar și dexteritatea. Într-una dintre provocările serii, vedetele trebuie să convingă 10 oameni de pe o listă să urce cu ei într-un jeepney, ca mai apoi să îi transporte la aniversarea pe care o pregătesc: ”Cum convingem noi acum niște necunoscuți să meargă cu alți doi necunoscuți spre o destinație pe care nu o cunosc?!. Mai mult decât atât, vedetele trebuie să se asigure că toți pasagerii vor rămâne cu ei până la finalul cursei, căci orice persoană pe care o vor pierde pe drum, va trebui înlocuită automat.

Care va fi cea de-a doua echipă care câștigă imunitatea etapei, care sunt cuplurile ce vor lupta în cursa pentru ultima șansă, dar și ce culoare va avea ancora la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la ora 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 martie 2020

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0