Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ediția România, te iubesc! cu numărul 300 a atins un nou record de audiență!

Avatar

Published

on

România, te iubesc! a prezentat, duminică, poveștile de succes ale românilor ce pun bazele următorilor 100 de ani, români care gândesc în viitor și își doresc să facă o schimbare vizibilă în jurul lor, români care au înțeles că schimbarea începe cu ei și din ei. Echipa România, te iubesc! a realizat o adevărată desfășurare de forțe și a căutat acești români prin toată lumea, călătorind prin România, Anglia, Germania și Statele Unite ale Americii pentru a le afla poveștile.

 

România, te iubesc! a ajuns duminică la ediția cu numărul 300 și a stabilit un nou record de audiență, fiind lider pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 9.1 puncte de rating și 26.3% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obținut 4.5 puncte de rating și 13.0% share.

 

Peste 1.3 milioane de telespectatori au făcut cunoștintă duminică cu Bogdan Micu, un vizionar energic, care face afaceri de milioane de euro cu panouri solare în toată lumea. Au aflat care este întreaga poveste a lui Tiberiu Ușeriu, românul care a câștigat de două ori cel mai greu ultra-maraton din lume, de la cercul polar. Tot atunci, telespectatorii au văzut cum a ajuns actrița Anamaria Marinca pe marile ecrane alături de Scarlett Johansson, Brad Pitt şi Shea Le Boef.

 

Duminica viitoare, exemplele de români excepționali vor continua, iar telespectatorii vor descoperi noi povești speciale. Elena Lasconi va prezenta povestea lui Constantin Tuleașcă, medic neurochirurg, premiat de Academia Națională Franceză pentru contribuția deosebită în tratarea durerii. Povestea lui, dar și alte trei reportaje cu oameni frumoși vor fi prezentate pe larg, duminică, la România, te iubesc!.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Marți seara, show-ul culinar „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și cel din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea de-a doua ediție „Chefi la cuțite” a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.3 puncte de rating și 21.5% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 6.7 puncte de rating şi 17.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 15.1 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.16, aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România, erau cu ochii pe audițiile savuroase „Chefi la cuțite”.

O seară plină de surprize pentru chef Bontea, chef Dumitrescu și chef Scărlătescu. În platoul de la „Chefi la cuțite” și-au făcut apariția doi foști concurenți din Asia Express, Alex Abagiu și Radu. Deși au venit cu intenția de a-i face o surpriză lui Sorin Bontea, preparatul lor a reușit să obțină 3 cuțite. La fel de apreciat a fost și ginul pe care Radu l-a pregătit special pentru cei trei jurați.

Un moment delicios a oferit și Radu Moldovan, un puști de numai 8 ani. Dinamovist convins, acesta le-a mărturisit chefilor că își dorește să fie în echipa lui chef Dumitrescu, chiar dacă el este stelist. Replicile, dar și tiramisul pe care l-a pregătit pentru concurs, au fost în mod clar pe placul celor trei chefi.

Seara de miercuri aduce noi momente speciale în platoul „Chefi la Cuțite”. Mario Fresh vine și el în vizită la chef Bontea, cu două scopuri precise: de a demonstra că se pricepe și la bucătărie și de a-l convinge pe Sorin că poate, la un moment dat, vor face echipă într-un viitor sezon Asia Express. Surpriza serii vine din partea doamnei Rita, doamna care se ocupă de chef Scărlătescu de peste 15 ani. Ce va da din casă, care va fi reacția chef-ului când se vor deschide ușile, telespectatorii vor vedea în această seară de la ora 20.30, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienţă cu emisiunile „În căutarea adevărului” şi „Teo show”

Avatar

Published

on

            Marti, 15 septembrie, Kanal D a fost lider de piata, in Day time, cu emisiunile „In cautarea adevarului” si „Teo Show”. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul de difuzare a celor doua emisiuni, orele 13:00 – 17:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din tara, pe toate categoriile de public.

 

In intervalul 13:00 – 15:00, emisiunea „In cautarea adevarului” a plasat Kanal D pe primul loc, cu 3,6% rating si 20,1% cota de piata, pe targetul National, 2,3% rating si 14,6% cota de piata, pe targetul All Urban, iar 1,8% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul Comercial. Editia de ieri a emisiunii prezentate de Ernest a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste 630.000 de romani din intreaga tara. Minutul de aur, atins la 14:52, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 882.000 de telespectatori.

 

Kanal D si-a mentinut pozitia de lider absolut de audienta si in intervalul 15:00 – 17:00, pe pacursul difuzarii emisiunii „Teo Show”. Postul TV a fost pe primul loc in audiente, cu 3,0% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, 1,3% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial. Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de milion (532.000) de fani din intreaga tara. In minutul de maxima audienta, atins la 16:17, peste 705.000 de romani urmareau show-ul.

 

Audiente „In cautarea adevarului”, 15 septembrie 2020

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,819,275
 Pro TV1,111,846
 Antena 11,111,344
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV0,44,518
13:00-15:00Boomerang0,44,517
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,314,6222
 Antena 11,811,1168
 Pro TV1,610,2154
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV1,37,9120
13:00-15:00Antena 31,27,4113
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,620,1630
 Pro TV2,413,3417
 Antena 11,810,1318
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV1,37,2227
13:00-15:00Antena 30,84,8149
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    

 

 

Audiente „Teo Show”, 15 septembrie 2020

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,312,855
 Pro TV1,211,750
 Antena 11,211,348
TEO SHOWDigi 240,88,034
15:00-17:00Antena 30,44,118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,413,4233
 Antena 12,111,7204
 Pro TV1,58,5147
TEO SHOWRomania TV1,47,8136
15:00-17:00Antena 31,05,799
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,015,9532
 Antena 12,312,3411
 Pro TV2,010,6355
TEO SHOWRomania TV1,37,0234
15:00-17:00Antena 30,94,7157
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0