Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ediția România, te iubesc! cu numărul 300 a atins un nou record de audiență!

Avatar

Published

on

România, te iubesc! a prezentat, duminică, poveștile de succes ale românilor ce pun bazele următorilor 100 de ani, români care gândesc în viitor și își doresc să facă o schimbare vizibilă în jurul lor, români care au înțeles că schimbarea începe cu ei și din ei. Echipa România, te iubesc! a realizat o adevărată desfășurare de forțe și a căutat acești români prin toată lumea, călătorind prin România, Anglia, Germania și Statele Unite ale Americii pentru a le afla poveștile.

 

România, te iubesc! a ajuns duminică la ediția cu numărul 300 și a stabilit un nou record de audiență, fiind lider pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 9.1 puncte de rating și 26.3% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obținut 4.5 puncte de rating și 13.0% share.

 

Peste 1.3 milioane de telespectatori au făcut cunoștintă duminică cu Bogdan Micu, un vizionar energic, care face afaceri de milioane de euro cu panouri solare în toată lumea. Au aflat care este întreaga poveste a lui Tiberiu Ușeriu, românul care a câștigat de două ori cel mai greu ultra-maraton din lume, de la cercul polar. Tot atunci, telespectatorii au văzut cum a ajuns actrița Anamaria Marinca pe marile ecrane alături de Scarlett Johansson, Brad Pitt şi Shea Le Boef.

 

Duminica viitoare, exemplele de români excepționali vor continua, iar telespectatorii vor descoperi noi povești speciale. Elena Lasconi va prezenta povestea lui Constantin Tuleașcă, medic neurochirurg, premiat de Academia Națională Franceză pentru contribuția deosebită în tratarea durerii. Povestea lui, dar și alte trei reportaje cu oameni frumoși vor fi prezentate pe larg, duminică, la România, te iubesc!.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.0 18.8 526
  Romania TV 2.2 14.1 394
  Pro TV 1.5 9.2 258
STIRILE KANAL D 12:00 Antena 1 1.4 9.0 253
12:00-13:00 Cartoon Network 0.7 4.4 123
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.1 14.1 205
  Romania TV 1.9 12.3 178
  Antena 1 1.5 9.9 144
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 1.5 9.7 140
12:00-13:00 Digi 24 0.9 5.8 84
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1.7 18.9 72
  Antena 1 1.2 13.1 50
  Digi 24 0.9 10.0 38
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 0.9 9.4 36
12:00-13:00 Romania TV 0.7 7.5 29
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.0 28.3 82
  Antena 1 0.8 11.3 33
  Romania TV 0.5 7.3 21
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 0.5 7.1 21
12:00-13:00 Antena 3 0.3 3.8 11
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        
       
         
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.2 16.1 210
  Romania TV 1.6 11.8 154
  Antena 1 1.3 9.3 122
STIRILE KANAL D 12:00 Antena 3 1.2 8.7 113
12:00-13:00 Pro TV 1.1 8.3 109
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.0 18.0 536
  Romania TV 2.2 12.9 384
  Antena 1 2.0 11.8 350
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 1.5 9.1 270
12:00-13:00 Antena 3 1.0 5.6 168
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0