Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Emisiunea ACCES DIRECT, prezentată de Mirela Vaida, lider de audienţă! Pe ce loc s-a clasat PRO TV?

Avatar

Published

on

Ieri, 24 aprilie, emisiunea „Acces direct”, difuzată de Antena 1 între 16.57-18.58, a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor targeturilor când în platoul Acces Direct a venit, pentru prima oară de la dispariţia soţiei sale, Cornel Galeş. Răpus de durere şi înlăcrimat, soţul îndrăgitei artistei a găsit puterea să spună întregul adevăr despre drama care i-a distrus viaţa, în exclusivitate, la Acces Direct.

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21,8% din cota de piaţă şi o audienţă de 4.4 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 18.2% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

 

Emisiunea „Acces direct” a fost lider absolut de audienţă şi la nivelul întregului public din mediul urban cu o audienţă medie de 6,6 puncte de rating şi 21.4% cotă de piaţă, urmată de ProTV cu 5,5 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă.

 

Cu o audienţă medie de 7,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,9%, Acces direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, la distanţă mare de ProTV care înregistrează doar 5,4 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă. Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:25, au fost urmărite de peste 1 800 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 30,4 procente din cota de piaţă şi 10.1 puncte de rating.

 

Antena 1, lider în Prime-Time

       Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul Prime-Time-ului, intervalul cu cea mai mare audiență cuprins între 19.00-23.00, înregistrând la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 9 puncte de rating și 24,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6,8 puncte de rating și 18,6% cotă de piață. Antena 1 a fost lider în Prime-Time și la nivelul întregului public din mediul urban, înregistrând o audiență medie de 7,4 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce ProTV se clasa pe locul al doilea cu o audiență medie de 7,1 puncte de rating și 15,8% cota de piață.

 

Foto Credit: RADAR DE MEDIA

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, National si Urban

Perioada 24 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending