Spread the love

Comedia a mers strună ieri seară, la Pro TV! Fierbințenii au avut parte de noi aventuri și fiecare dintre ei a trecut prin provocări inedite, iar Ai noștri au demonstrat încă o dată că doar în familie poți trece peste toate greutățile.

 

Apa sfințită a făcut miracole în Las Fierbinți

Bobiță și-a pus spiritul antreprenorial încă o dată la treabă și, împreună cu Giani, a pus la cale o șmecherie pentru a le vinde oamenilor din sat apă sfințită… direct din fântână. Celentano l-a ajutat pe Robi să pună capacană pentru a prinde o vulpe, însă spre surprinderea lor l-au prins pe Firicel, care nu a putut rezista tentației salamului.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Episodul Las Fierbinți de ieri seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a stabilit un nou record în 2017! Las Fierbinți a obținut, pe segmentul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 12.9 puncte de rating și 38.8% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, Antena 1 a avut rezultate de peste două ori mai mici: 5.5 puncte de rating și 16.6% share.

 

Ai noștri au avut parte de o urmărire ca în filme

Ai noștri au avut parte de adrenalină și o urmărire ca în filmele de acțiune. Goana după cumnații infractori l-au băgat pe Horațiu în spital, având și pierderi de memorie, însă totul e bine când se termină cu bine. Ai noștri a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial și a obținut 9.2 puncte de rating și 25.5% share, iar televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a obținut 5.9 puncte de rating și 16.3% share.

 

Săptămâna viitoare, miercuri și joi, aventurile celor mai simpatice personaje din serialele Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri continuă cu o nouă serie de peripeții, replici amuzante și situații surprinzătoare.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: 11 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.