Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.
Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.
Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.
Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.
Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.
Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time
Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.
In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.
Audiente sambata, 21 aprilie
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 6,6 | 23,0 | 294 | |
Pro TV | 5,3 | 18,5 | 236 | |
Antena 1 | 2,7 | 9,5 | 122 | |
EXATLON | DigiSport 1 | 2,2 | 7,6 | 97 |
19:57-23:05 | Romania TV | 0,8 | 2,8 | 36 |
National TV | 0,8 | 2,8 | 36 | |
Antena 3 | 0,7 | 2,5 | 32 | |
Prima TV | 0,7 | 2,5 | 32 | |
TVR 1 | 0,6 | 2,1 | 27 | |
Telekom Sport 1 | 0,6 | 1,9 | 25 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 21.04.2018 |
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 8,8 | 21,8 | 1580 | |
Pro TV | 4,8 | 11,9 | 865 | |
Romania TV | 2,4 | 5,8 | 425 | |
EXATLON | Antena 1 | 2,3 | 5,8 | 419 |
19:57-23:05 | DigiSport 1 | 2,1 | 5,2 | 375 |
Antena 3 | 2,1 | 5,1 | 369 | |
National TV | 1,8 | 4,3 | 314 | |
Prima TV | 1,6 | 3,9 | 283 | |
TVR 1 | 1,3 | 3,1 | 226 | |
Look Plus | 0,9 | 2,3 | 166 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 21.04.2018 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 7,2 | 18,9 | 693 | |
Pro TV | 4,8 | 12,5 | 460 | |
DigiSport 1 | 2,8 | 7,4 | 272 | |
EXATLON | Romania TV | 2,6 | 6,8 | 248 |
19:57-23:05 | Antena 1 | 2,4 | 6,4 | 236 |
Antena 3 | 2,4 | 6,2 | 227 | |
Prima TV | 1,3 | 3,4 | 124 | |
National TV | 1,2 | 3,1 | 114 | |
TVR 2 | 1,0 | 2,7 | 101 | |
TVR 1 | 1,0 | 2,7 | 98 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 21.04.2018 |
Audiente duminica, 22 aprilie
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 8,0 | 22,4 | 355 | |
Pro TV | 7,4 | 20,7 | 328 | |
Antena 1 | 5,2 | 14,7 | 232 | |
EXATLON | Prima TV | 1,6 | 4,4 | 70 |
20:14-23:18 | DigiSport 1 | 1,4 | 3,9 | 61 |
TVR 1 | 0,8 | 2,1 | 34 | |
Romania TV | 0,7 | 2,1 | 33 | |
Antena 3 | 0,6 | 1,7 | 26 | |
TVR 2 | 0,6 | 1,6 | 25 | |
Realitatea TV | 0,5 | 1,4 | 22 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 22.04.2018 |
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 9,1 | 20,6 | 1622 | |
Pro TV | 6,6 | 14,9 | 1173 | |
Antena 1 | 4,2 | 9,5 | 744 | |
EXATLON | Prima TV | 2,6 | 5,9 | 461 |
20:14-23:18 | Romania TV | 2,1 | 4,9 | 384 |
Antena 3 | 2,0 | 4,6 | 364 | |
DigiSport 1 | 1,7 | 3,9 | 305 | |
TVR 1 | 1,7 | 3,8 | 300 | |
ETNO | 1,3 | 3,1 | 240 | |
National TV | 1,0 | 2,3 | 179 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 22.04.2018 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 7,6 | 17,6 | 738 | |
Pro TV | 6,3 | 14,5 | 610 | |
Antena 1 | 4,6 | 10,6 | 447 | |
EXATLON | Antena 3 | 2,7 | 6,3 | 264 |
20:14-23:18 | Romania TV | 2,6 | 5,9 | 247 |
DigiSport 1 | 2,4 | 5,5 | 230 | |
Prima TV | 2,2 | 5,0 | 210 | |
TVR 1 | 1,3 | 3,1 | 128 | |
Realitatea TV | 1,0 | 2,3 | 98 | |
TVR 2 | 0,8 | 1,9 | 80 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 22.04.2018 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL