Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta la nivelul intregii tari

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Batalia s-a dat aseara pentru vila. Ce echipa a iesit invingatoare si cine sunt noii concurenti de la “Exatlon”?

#Kanal D, urmarit de peste un milion si jumatate de romani. Statia, pe primul loc in preferintele telespectatorilor din intreaga tara.

 

Aseara, in editia “Exatlon”, batalia intre Razboinici si Faimosi a fost una dura, intrucat miza a fost uriasa – echipa castigatoare se va bucura de confortul vilei din Republica Dominicana. Pe un traseu dificil, cu multe obstacole, lung de 100 de metri, acesta le-a pus mari probleme unora dintre concurenti.

Desi runda s-a incheiat cu Victoria Razboinicilor, lupta a fost una stransa aseara, Faimosii dovedind ca se pot replia si concentra, chiar daca in interiorul echipei au existat disensiuni, mai ales in urma ultimei eliminari. Razboinicii si Faimosii au fost umar la umar ca punctaj pe parcursul intregului joc, iar Faimosii chiar au fost la un pas de a-si adjudeca premiul pus in joc. Diferenta cu care Razboinicii si-au asigurat locul la vila a fost de doar un punct, in urma jocului de stafeta, duel la care au intrat Simia si Iulian, de la Razboinici, iar de la Faimosi, Monica Rosu si Yamato Zaharia.

Punctul decisiv, cel care a facut diferenta intre cele doua Echipe, a fost adjudecat de Simia, momentul de stafeta fiind incarcat de tensiune si adrenalina. Concurenta a fost purtata pe brate de coechipieri, in strigatele lor de bucurie.

Ieri, Razboinicii si Faimosii au avut parte de o surpriza de proportii cand, inaintea debutului celei de-a doua confruntari intre echipe, Cosmin Cernat i-a prezentat pe cei noi trei concurenti care s-au alaturat celor doua tabere.

Catalin Dumitrescu s-a alaturat Echipei Razboinicilor.  Acesta este pasionat de fitness, sport pe care l-a descoperit in anii liceului si pe care il practica la nivel de performanta, avand numeroase premii in acest domeniu. A urmat cursurile Scolii de Agenți de Poliție “Vasile Lascar” din Campina si in paralel cursurile de licenta ale Facultatii de Drept din cadrul Universitatii “Nicolae Titulescu”.  A fost masterand al Academiei de Politie din Bucuresti. Catalin Dumitrescu este ocazional model, defiland pe podiumuri pentru mai multi creatori romani. Este un tanar ambitios, prietenos, comunicativ si altruist.

Ferucio Damian si Cristian Boboc au fost primiti cu bratele deschise de concurentii din Echipa Faimosilor. Ferucio Damian este dublu campion mondial la Kata la categoria juniori si a fost timp de 15 ani consecutiv campion national in aceeasi ramura sportiva. Pasiunea pentru sportul de contact o mosteneste de la tatal sau care a practicat boxul de performanta. A fost legitimat timp de 8 ani la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti. Ferucio Damian este absolvent de stiinte economice, este casatorit si are o fetita de 3 ani si jumatate, Timeea.

Cristian Boboc, cel de-al doilea nou concurent intrat aseara la Faimosi, este campion national si balcanic la atletism, sport pe care il practica de la varsta de 14 ani. La varsta de 23 de ani, Cristian Boboc are in palmares peste 30 de medalii, fiind de patru ori campion la Campionatul Balcanic. Are diploma de profesor de sport, e absolvent de Educatie Fizica si Sport Constanta (FEFS), Masterand in Educatie Fizica si Sport Scolar. De asemenea, sportivul este specializat in triplusalt, recordul lui fiind de 16,37 metri.

 

Kanal D, lider de audienta la nivelul intregii tari cu “Exatlon”

Editia de aseara a fost urmarita de o tara intreaga care astepta cu sufletul la gura deznodamantul jocului si evolutia concurentilor pe traseele de la “Exatlon”. Astfel, Kanal D a fost lider de audienta la nivel National, cu 6,0 puncte de rating si 14,8% cota de piata, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Peste un milion de romani (1.071.000) au urmarit aseara “Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, pe parcursul celor peste trei ore de pura competitie sportiva. Minutul de maxima audienta, atins la 21:33, tinand in fata micilor ecrane peste un milion si jumatate (1.583.000) de fani ai reality-ului, care urmareau cu sufletul la gura duelul decisiv.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,014,81071
 Pro TV5,714,11019
 Antena 15,613,91007
EXATLONAntena 32,76,6480
19:52-23:14Romania TV1,84,4316
 Antena Stars1,33,2231
 Happy Channel1,33,2230
 National TV1,23,1223
 Prima TV1,23,1222
 TVR 21,12,8205
Source: Kantar Media Romania   
Date: 12.09.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a captat publicul de la orase!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a șasea ediție din sezonul 6 a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la nivelul publicului din mediu urban. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.10, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,2 puncte de rating și 18,6% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv. Peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau spectacolul culinar, în minutul de maximă audiență de la 21.29.

Seara de marți a continuat etapa de jurizări pe nevăzute la ”Chefi la cuțite”, la Antena 1, iar filmările ediției au coincis cu ziua de naștere a lui chef Florin Dumitrescu, motiv pentru care surprizele s-au ținut lanț.

După ce a primit un cadou inedit din partea echipei, dulciuri cu ștrumfi, soția juratului a ținut să îi aducă pe platou un tort aniversar delicios, pregătit alături de cele două fetițe ale familiei, Ava și Mia: ”Foarte gustos. Știi vorba aia… așchia nu sare departe de trunchi? E mai frumos decât orice tort aș face eu!”, a afirmat acesta emoționat. Seara a fost cu totul și cu totul specială pentru jurat, căci tot el a fost și cel care a câștigat amuleta cu numărul 6, clasându-se astfel în topul clasamentului.

Cremele, tema probei de marți seară, i-a pus pe chefi la grea încercare, însă maeștrii ”Chefi la cuțite” au realizat rețete demne de a-l impresiona pe invitatul serii, chef Ștefan Popescu. Printr-o farfurie sofisticată, bisque de homar, Florin Dumitrescu și-a asigurat victoria și a adăugat în dreptul său pe tabelă o cartolină nouă, ce îi va da posibilitatea de a găti timp de cinci minute cu echipa sa, în confruntările pe echipe ce vor urma: ” Preparatul a fost cum trebuie să fie!”, a considerat juratul special al serii.

Tot aseară, personaje inedite și-au făcut apariția în fața celor trei chefi, iar preparate de suflet au făcut deliciul juraților. Printr-o porție simplă de mini gogoși cu sos de zmeură, Mirela Lambă a obținut fără niciun semn de întrebare acordul de a trece în etapa următoare, iar votul de încredere al chefilor a lăsat-o fără cuvinte: ”Așteptăm gogoși de câteva sezoane, iar acestea sunt senzaționale. Bravo!”, au afirmat jurații. Un alt concurent special a fost Andrei Scurtu, fan al emisiunii ”Chefi la cuțite”, ce a demonstrat că vârsta nu este un impediment la bancul de lucru.

La doar 14 ani le-a pregătit chefilor brioșe cu ciuperci și cașcaval și i-a impresionat nu doar cu preparatul, ci și cu discursul său convingător: ”Ai putea fi următorul cel mai bun bucătar român în viață. Nu știu cum să îți spun…dar sosul a făcut ca rețeta să fie wow!”, a mărturisit chef Scărlătescu. La primirea cuțitului, Andrei a avut o reacție inedită, dar și o declarație specială: ”Cuțitul acesta pentru mine e totul. Când o să plec acasă, îl voi atârna la mașină.

Vreau să vadă toți oamenii marea mea realizare!”. La fel de surprinzător a fost și preparatul unui șef bucătar din Timișoara, ce i-a lăsat pe jurați fără replică. După ce sezonul trecut a gătit cămilă, anul acesta le-a propus celor trei o altă rețetă inedită. Sub denumirea ”Merele lui Prâslea”, desertul, bazat pe colorant verde a revoltat trioul imbatabil: ”Arată a otravă și are și gust de otravă! Era a doua ta șansă, a treia nu o vei mai avea.”.

Pentru a primi răspuns la întrebarea ”Cine gătește mai bine?”, Alex și Larisa Bănică au venit în platoul ”Chefi la cuțite” și au pregătit amândoi același preparat: ”Vom rezolva problema în această familie. Nu e niciuna mai bună, rețeta este greșită!”, afirmau chefii amuzați în momentul au degustat din cele două farfurii. Deși părerile au fost împărțite, iar vânăta cu sos de roșii, parmezan și mozzarella nu a fost suficientă pentru a rezolva dilema cuplului, Alex și Larisa au primit fiecare câte un cuțit și încă o șansă de a demonstra că se pricep la gătit.

Jurizările pe nevăzute continuă și săptămâna viitoare cu alte două ediții savuroase ”Chefi la cuțite”, difuzate luni și marți, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 13 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending