Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON a fost lider de audienta pe doua segemente de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Aseara, cel mai indragit reality sportiv din Romania, “Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc in preferintele publicului.

Statia s-a aflat pe prima pozitie, pe doua segmente de public, All Urban si National. La nivelulul publicului de la orase, Kanal D a acumulat 8,6% puncte de rating si 17,9% cota de piata, iar in randul populatiei la nivel National, statia si-a pastrat pozitia de lider, cu 10,9% rating si 22,4% cota de piata. Pe targetul Comercial, Kanal D a acumulat 8,8% si 21,2% cota de piata, ocupand locul secund, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Aproape doua milioane de romani (1.941.000) au urmarit indragitul reality sportiv, in intervalul 20:24-23:05, minutul de aur, fiind inregistrat la 22:43, cand in fata televizoarelor s-au adunat 2.387.000 de privitori.

Aseara, Faimosii au castigat competitia in fata Razboinicilor, cu scorul de 10-6, punctul decisiv al probei fiind adus de Giani Kirita.

Faimosii au castigat cele doua premii puse in joc, o excursie la Samana (situata in Nord – Estul Republicii Dominicane, una dintre cele mai frumoase zone ale insulei Hispaniola), si o masa copioasa la restaurant.

Aseara, Faimosii si Razboinicii s-au aflat pentru prima data la Quiz-Arena pentru a participa la un concurs individual, la finalul acestuia existand un singur invingator. Castigatorul Valentin Chis, de la Faimosi, a ales sa savureze briosele cu ciocolata, premiul pus in joc, cu Diana Bulimar, Diana Belbita si Vladimir Draghia.

In aceasta seara, de la ora 19:45, urmeaza o noua editie „Exatlon”, in care vom afla cine sunt nominalizatii spre eliminare.

Nu ratati cea mai tare competitie sportiva, “Exatlon”, de sambata pana miercuri, de la 19:45, la Kanal D.

 

Audiente “Exatlon”, sursa Kantar Media Romania

12.03.2018

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8.617.9830
 Antena 17.716.0743
 Pro TV6.513.6629
EXATLONAntena 32.85.7266
20:24-23:05Prima TV2.14.3199
 Romania TV1.73.5162
 DigiSport 11.32.7123
 TVR 11.32.6122
 National TV1.12.4110
 Pro Cinema1.12.3107

 

Target National

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10.922.41941
 Antena 17.214.81283
 Pro TV6.613.61183
EXATLONPrima TV2.55.2448
20:24-23:05Antena 32.45.1438
 Romania TV1.73.6309
 TVR 11.42.9255
 Pro Cinema1.22.5221
 National TV1.02.0177
 DigiSport 11.02.0172

 

 

 

Target 18-49 Urban

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Antena 19.622.9424
 Kanal D8.821.2392
 Pro TV6.515.5287
EXATLONPrima TV2.04.889
20:24-23:05Pro Cinema1.22.953
 Comedy Central0.92.241
 National TV0.92.139
 Romania TV0.92.038
 TVR 10.82.037
 Realitatea TV0.71.630

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romania, te iubesc a debutat cu dreptul. Emisiunea, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, în prima ediție a noului sezon România, te iubesc!, telespectatorii au văzut un documentar revoltător despre dezastrul de la Rânca, un material realizat de Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV.

Documentarul Un munte de prostie a arătat situația dramatică a canalizării, a dejecțiilor revărsate în mijlocul pădurii, lipsa iluminatului public, planurile de dezvoltare uitate în dosare, construirea haotică în zonă și cum au contribuit toate acestea la transformarea unui colț de rai într-un dezastru. Cu toate acestea, Rânca este un loc foarte dorit, unde au case judecători, procurori, politicieni, funcționari publici, oameni cu influență.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.4 puncte de rating și 17.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1,  care a obținut 1.3 puncte de rating și 6.7% share.

Alex Dima a căutat să obțină declarații, puncte de vedere, dar și soluții sau viziuni ale autorităților responsabile cu tot ce s-a întâmplat și continuă să se întâmple acolo, însă din păcate răspunsurile acestora nu au reușit să facă lumină în problemele concrete cu care se confruntă locuitorii, iar vina a fost pasată de la unii la alții.

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Paula Herlo pășește in culisele industriei textile din România, care se află în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. România e etichetată ca fiind mâna de lucru a marilor case de modă și a giganților din industria de modă – Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara, sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending