AUDIENTE TV: „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe doua targeturi – National si All Urban - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe doua targeturi – National si All Urban

Published

on

Reality-ul filmat in Republica Dominicana, ce pune la bataie premiul de 100.000 de Euro, ridica adrenalina romanilor; emisiunea difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, isi castiga pe zi ce trece tot mai multi fani. 

 

Tot mai multi romani urmaresc competia dura „Exatlon”, filmata pe plaja exotica din Republica Dominica, locul unde echipa Razboinicilor si cea a Faimosilor se lupta din greu pentru a castiga. Kanal D a inregistrat aseara audiente de top, clasandu-se pe locul doi, atat la nivelul publicului National, cat si al celui de la orase, in intervalul difuzarii emisiunii – 20:00 – 22:30.  1.738.000 de telespectatori urmareau emisiunea cu sufletul la gura in minutul de aur, inregistrat la 21:19. 

 

Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul audientelor cu 7,5% Rating si 14,3% cota de piata, pe targetul National, si cu 5,5% Rating si 11,2%   cota de piata pe All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Statia s-a pozitionat pe locul trei la nivelul publicului comercial, la mica distanta de cel de-al doilea clasat, inregistrand 4,8% Rating si 11,6% Share, pe intervalul analizat, mai sus mentionat.

Lupta dintre cele doua echipe este tot mai stransa, probele sunt extrem de dificile si pun la incercare forta, inteligenta si psihicul participantilor. Cifrele obtinute de ”Exatlon” dovedesc ca  telespectectatorii traiesc la maximum, alaturi de preferatii lor din concurs, tensiunea probelor comentate in ritm alert de Cosmin Cernat, intocmai ca la o competitie olimpica.

 

Aseara, Faimosii si-au luat revansa si au castigat ambele probe. Au existat si momente tensionate intre membri ai echipelor adverse. In aceasta seara, probele continua, telespectatorii vor putea urmari competitia incepand cu ora 20:00, la Kanal D.

Advertisement

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 12,6 24,1 2261
  Kanal D 7,5 14,3 1338
  Antena 1 5,1 9,8 916
EXATLON Romania TV 3,2 6,1 571
20:00-22:30 Antena 3 3,1 5,8 546
  TVR 1 1,6 3,0 279
  Prima TV 1,3 2,4 230
  Antena Stars 1,2 2,2 210
  National TV 1,2 2,2 207
  ETNO 1,0 1,9 175
Source: Kantar Media Romania        
Date: 08.01.2018        

 

         
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 10,5 21,5 1017
  Kanal D 5,5 11,2 531
  Antena 1 4,5 9,2 435
EXATLON Antena 3 3,9 7,9 372
20:00-22:30 Romania TV 3,4 7,0 329
  TVR 1 1,5 3,1 148
  Prima TV 1,0 2,1 101
  Digi 24 1,0 2,1 98
  Happy Channel 1,0 2,1 98
  National TV 1,0 2,1 98
Source: Kantar Media Romania        
Date: 08.01.2018        

 

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 13,0 31,2 580
  Antena 1 5,8 14,1 261
  Kanal D 4,8 11,6 215
EXATLON Romania TV 1,9 4,6 85
20:00-22:30 Antena 3 1,2 2,8 53
  Comedy Central 1,1 2,7 50
  TVR 1 1,0 2,5 47
  Disney Junior 0,7 1,8 33
  TVR 2 0,7 1,8 33
  National TV 0,6 1,4 25
Source: Kantar Media Romania  
Date: 08.01.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending