Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe doua targeturi – National si All Urban

Published

on

Reality-ul filmat in Republica Dominicana, ce pune la bataie premiul de 100.000 de Euro, ridica adrenalina romanilor; emisiunea difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, isi castiga pe zi ce trece tot mai multi fani. 

 

Tot mai multi romani urmaresc competia dura „Exatlon”, filmata pe plaja exotica din Republica Dominica, locul unde echipa Razboinicilor si cea a Faimosilor se lupta din greu pentru a castiga. Kanal D a inregistrat aseara audiente de top, clasandu-se pe locul doi, atat la nivelul publicului National, cat si al celui de la orase, in intervalul difuzarii emisiunii – 20:00 – 22:30.  1.738.000 de telespectatori urmareau emisiunea cu sufletul la gura in minutul de aur, inregistrat la 21:19. 

 

Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul audientelor cu 7,5% Rating si 14,3% cota de piata, pe targetul National, si cu 5,5% Rating si 11,2%   cota de piata pe All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Statia s-a pozitionat pe locul trei la nivelul publicului comercial, la mica distanta de cel de-al doilea clasat, inregistrand 4,8% Rating si 11,6% Share, pe intervalul analizat, mai sus mentionat.

Lupta dintre cele doua echipe este tot mai stransa, probele sunt extrem de dificile si pun la incercare forta, inteligenta si psihicul participantilor. Cifrele obtinute de ”Exatlon” dovedesc ca  telespectectatorii traiesc la maximum, alaturi de preferatii lor din concurs, tensiunea probelor comentate in ritm alert de Cosmin Cernat, intocmai ca la o competitie olimpica.

 

Aseara, Faimosii si-au luat revansa si au castigat ambele probe. Au existat si momente tensionate intre membri ai echipelor adverse. In aceasta seara, probele continua, telespectatorii vor putea urmari competitia incepand cu ora 20:00, la Kanal D.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 12,6 24,1 2261
  Kanal D 7,5 14,3 1338
  Antena 1 5,1 9,8 916
EXATLON Romania TV 3,2 6,1 571
20:00-22:30 Antena 3 3,1 5,8 546
  TVR 1 1,6 3,0 279
  Prima TV 1,3 2,4 230
  Antena Stars 1,2 2,2 210
  National TV 1,2 2,2 207
  ETNO 1,0 1,9 175
Source: Kantar Media Romania        
Date: 08.01.2018        

 

         
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 10,5 21,5 1017
  Kanal D 5,5 11,2 531
  Antena 1 4,5 9,2 435
EXATLON Antena 3 3,9 7,9 372
20:00-22:30 Romania TV 3,4 7,0 329
  TVR 1 1,5 3,1 148
  Prima TV 1,0 2,1 101
  Digi 24 1,0 2,1 98
  Happy Channel 1,0 2,1 98
  National TV 1,0 2,1 98
Source: Kantar Media Romania        
Date: 08.01.2018        

 

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 13,0 31,2 580
  Antena 1 5,8 14,1 261
  Kanal D 4,8 11,6 215
EXATLON Romania TV 1,9 4,6 85
20:00-22:30 Antena 3 1,2 2,8 53
  Comedy Central 1,1 2,7 50
  TVR 1 1,0 2,5 47
  Disney Junior 0,7 1,8 33
  TVR 2 0,7 1,8 33
  National TV 0,6 1,4 25
Source: Kantar Media Romania  
Date: 08.01.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

 „Vedeta populară”, în top 3 al celor mai urmărite programe din 3 noiembrie

Published

on

O gorjeancă de numai 17 ani s-a calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. Duminică, 3 noiembrie, emisiunea Vedeta populară, prezentată de Iuliana Tudor, a urcat în top 3 al programelor serii, la nivel naţional.

La Vedeta populară ajung mulţi tineri talentaţi şi idealişti, pentru care folclorul este în primul rând o pasiune şi abia apoi o carieră. Este şi cazul gorjencei în vârstă de numai 17 ani care visează să fie mereu aplaudată la scenă deschisă, iar duminică seară, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lorena Ene s-a născut în Drobeta Turnu Severin şi cântă de când avea 8 ani. În clasa a cincea, s-a mutat la un liceu de muzică, împotriva dorinţei părinţilor. A luptat pentru alegerea ei şi le-a demonstrat că a luat cea mai bună decizie. Bucuria ei sunt aplauzele.

Duminică seară, Lorena Ene a impresionat publicul şi a obţinut cel mai mare punctaj din partea juriului la Vedeta populară, devenind câştigătoarea celei de-a patra ediţii a sezonului patru Vedeta populară şi se pregăteşte pentru semifinala pe care o vom vedea la TVR 1 în luna decembrie.

De când s-a apucat serios de muzică, Lorena a găsit mereu un sprijin de nădejde în profesoara ei. Cel mai important susţinător al Lorenei, profesoara ei Maria Loga, a însoţit-o în proba a doua pe scenă la Vedeta populară.

 

Ediţia a patra Vedeta populară, cea mai vizionată de până acum a sezonului curent

Aproape 850.000 de telespectatori (4,7% rating şi 12.2% cotă de piaţă) au urmărit la TVR 1 Vedeta populară, în cel mai vizionat minut al show-ului (22.24). Desfăşurată în intervalul 21.00-22.50, emisiunea prezentată de Iuliana Tudor la TVR 1 duminică, 3 noiembrie, a fost vizionată în medie de 622.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,5% şi unei cote de piaţă medii de 8.2%. Partea a doua a show-ului de talente din folclorul românesc a adunat în faţa micilor ecrane 728.000 de telespectatori (rating 4,1% şi share 10,7%).

La nivelul întregii ţări, emisiunea Vedeta populară de la TVR 1 s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe ale serii de 3 noiembrie, după ProTV şi Kanal D.

Iuliana Tudor ne dă întâlnire duminică, 10 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, la o nouă ediţie în care cinci tineri luptă să câştige titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: