Duelul de aseara din Arena, intre Razboinici si Faimosi, cand acestia au jucat pentru imunitatea echipei, a fost urmarit de aproape doua milioane si jumatate de fani.
In intervalul de difuzare, editia de aseara “Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului de la orase, cat si la nivel publicului din intreaga tara. Cu un rating de 10,9% si o cota de piata de 22,7, pe targetul National, si un rating de 9,0% rating si o cota de piata de 19,0%, pe All Urban, statia a surclasat categoric celelalte posturi TV concurente, adjudecandu-si astfel prima pozitie in clasament.
In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe cel de-al doilea loc, cu 8,2% rating si 21,3% cota de piata, la o diferenta de doar 2000 de telespectatori fata de primul clasat.
Aseara, in intervalul 20:12 – 23:21, reality-ul “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape doua milioane (1.948.000) de romani.
Faimosii au fost infranti aseara. Acestia au facut propunerile pentru eliminare
A fost un joc pe muchie de cutit, iar concurentii din Echipa Razboinicilor s-au mobilizat si au castigat la mustata, la doar un punct diferenta, la proba de stafeta. Forta, indemanarea si viteza de reactie de care au dat dovada Mariana si Stefan le-au adus imunitatea membrilor Echipei Razboinicilor.
Tot aseara, telespectatorii au fost martorii unei rupturi fara precedent in Echipa Faimosilor, in momentul propunerilor pentru eliminare. S-au incins spiritele in fata camerelor de filmat, iar membrii echipei au parut mai dezbinati ca niciodata. Desi vedetele isi facusera o strategie, votata in unanimitate de acestia, situatia a luat o intorsatura radicala.
In aceasta seara, fanii “Exatlon” vor putea afla cine va fi cel de-al doilea membru al Echipei Faimosilor care va parasi competitia, in urma voturilor telespectatorilor.
Tabel audiente tv, toate segmentele de public: comercial, urban si national
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Pro TV | 8,3 | 21,4 | 370 | |
Kanal D | 8,2 | 21,3 | 368 | |
Antena 1 | 6,3 | 16,4 | 283 | |
EXATLON | DigiSport 1 | 1,3 | 3,4 | 58 |
20:12-23:21 | Romania TV | 0,8 | 2,2 | 38 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 05.02.2018 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 9,0 | 19,0 | 869 | |
Pro TV | 6,5 | 13,7 | 628 | |
Antena 1 | 5,6 | 11,8 | 537 | |
EXATLON | Romania TV | 2,9 | 6,1 | 276 |
20:12-23:21 | Antena 3 | 2,6 | 5,4 | 247 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 05.02.2018 |
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 10,9 | 22,7 | 1948 | |
Pro TV | 6,3 | 13,0 | 1120 | |
Antena 1 | 5,9 | 12,2 | 1047 | |
EXATLON | Romania TV | 2,9 | 6,0 | 513 |
20:12-23:21 | Antena 3 | 1,8 | 3,8 | 330 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 05.02.2018 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL