Connect with us

AUDIENȚE TV

EXATLON, crestere spectaculoasa in Prime Time. Show-ul s-a apropiat considerabil de PRO TV pe publicul comercial!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Reclame

Duelul de aseara din Arena, intre Razboinici si Faimosi, cand acestia au jucat pentru imunitatea echipei, a fost urmarit de aproape doua milioane si jumatate de fani.

In intervalul de difuzare, editia de aseara “Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului de la orase, cat si la nivel publicului din intreaga tara. Cu un rating de 10,9% si o cota de piata de 22,7, pe targetul National, si un rating de 9,0% rating si o cota de piata de 19,0%, pe All Urban, statia a surclasat categoric celelalte posturi TV concurente, adjudecandu-si astfel prima pozitie in clasament.

In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe cel de-al doilea loc, cu 8,2% rating si 21,3% cota de piata, la o diferenta de doar 2000 de telespectatori fata de primul clasat.

Aseara, in intervalul 20:12 – 23:21, reality-ul “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape doua milioane (1.948.000) de romani.

 

Faimosii au fost infranti aseara. Acestia au facut propunerile pentru eliminare

A fost un joc pe muchie de cutit, iar concurentii din Echipa Razboinicilor s-au mobilizat si au castigat la mustata, la doar un punct diferenta, la proba de stafeta. Forta, indemanarea si viteza de reactie de care au dat dovada Mariana si Stefan le-au adus imunitatea membrilor Echipei Razboinicilor.

Tot aseara, telespectatorii au fost martorii unei rupturi fara precedent in Echipa Faimosilor, in momentul propunerilor pentru eliminare. S-au incins spiritele in fata camerelor de filmat, iar membrii echipei au parut mai dezbinati ca niciodata. Desi vedetele isi facusera o strategie, votata in unanimitate de acestia, situatia a luat o intorsatura radicala.

In aceasta seara, fanii “Exatlon” vor putea afla cine va fi cel de-al doilea membru al Echipei Faimosilor care va parasi competitia, in urma voturilor telespectatorilor.

 

Tabel audiente tv, toate segmentele de public: comercial, urban si national

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 8,3 21,4 370
  Kanal D 8,2 21,3 368
  Antena 1 6,3 16,4 283
EXATLON DigiSport 1 1,3 3,4 58
20:12-23:21 Romania TV 0,8 2,2 38
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 9,0 19,0 869
  Pro TV 6,5 13,7 628
  Antena 1 5,6 11,8 537
EXATLON Romania TV 2,9 6,1 276
20:12-23:21 Antena 3 2,6 5,4 247
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 10,9 22,7 1948
  Pro TV 6,3 13,0 1120
  Antena 1 5,9 12,2 1047
EXATLON Romania TV 2,9 6,0 513
20:12-23:21 Antena 3 1,8 3,8 330
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending