Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Farfuriile internaționale au făcut deliciul telespectatorilor: „Chefi la cuțite”, lider de piață la nivelul publicului comercial

Avatar

Published

on

Seara de marți a emisiunii culinare ,,Chefi la cuțite” a adus multă distracție în platou, unde s-au adunat concurenți din toate colțurile Globului ce au avut șansa dobândi experiență în restaurante italienești, sau au călătorit în jurul lumii descoperind specificul fiecărei bucătării.

 

Farfuriile internaționale și spectacolul invitaților au făcut deliciul telespectatorilor, căci cel mai iubit show gastronomic de pe Antena 1 a fost lider de piață în intervalul său de difuzare, 20.00-23.04. Cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, ,,Chefi la cuțite” a înregistrat 10,3 puncte de rating și 28,2 % cota de piață, fiind urmată de ProTv cu 9,5 puncte de rating și 26 % cota de piață.

Aproape 1,94 milioane de telespectatori din toată țara erau cu ochii pe cei mai simpatici jurați aseară, în minutul de maximă audiență de la 21.51.

 

Pentru Pavlito, venit din Creta, pasiunea este absolut necesară în orice preparat, iar rețeta sa de Dakos- salată grecească reinterpretată pe bază de rodii și rucola i-a făcut pe chefi să aprecieze simplitatea unui preparat ale cărui condimente au făcut diferența. Și Liv, foodblogger de origine asiatică, a încercat să obțină cuțitele printr-un preparat care a îmbinat atât gustul dulce, cât și cel picant, însă ingredientele contrastante i-au lăsat pe chefi fără grai…la propriu. În ciuda prezenței pozitive a concurentei, preparatul din tofu a fost extrem de picant și nu a trecut testul. Pe banda misterelor și-au făcut loc și plăcinta săsească Hencleș, tradiționalul praz oltenesc cu măsline, ,,prăjitura soacrei”, dar și un hibrid între aperitiv și desert.

 

Un concurent și-a pus imaginația la încercare și le-a oferit chefilor un preparat care a stat la baza dintre desert și fel principal de mâncare. ,,E ca și cum aș mânca tiramisu cu pulpe de pui!”, a afirmat chef Dumitrescu, ce nu a apreciat combinația între fois gras pe pat de zahăr și cremè anglaise. Nici colegii săi de jurizare nu au avut o opinie diferită, iar candidatul a plecat acasă fără niciun cuțit. Printre ingredientele îndrăznețe ale acestei ediții s-au numărat și salicornia, o plantă marină, sau kumquat- un fruct dulce-acrișor ce se consumă cu tot cu coajă. Cel mai surprinzător preparat a fost al unei constănțence, ce a reușit printr-o plăcintă cu struguri și nuci să obțină aprecieri din partea chefilor și permisul de trecere către etapa următoare.

 

Gelozii la masa de jurizare ,,Chefi la cuțite”

Dacă în edițiile trecute chef Cătălin Scărlătescu a fost cel înconjurat de concurente extrem de frumoase, în ediția de aseară a venit rândul Ginei Pistol să fie curtată de pretendenți. Unul dintre ei a declarat cu sinceritate că s-a înscris în competiție pentru frumoasa prezentatoare a emisiunii și este candidat la dragostea acesteia, nicidecum la râvnitele cuțite. Degajarea și curajul concurentului au stârnit gelozii la masa de jurizare, dar Gina s-a retras, convinsă că chef Cătălin, jumătatea ei de platou, va respecta promisiunea nunții. Mai mult, tot aseară au repetat în premieră și pașii pentru dansul mirilor, pe ritm de salsa!

 

Jurizările pe nevăzute de săptămâna acesta au făcut deliciul celor din fața televizoarelor, iar spectacolul gastronomic și personajele atipice au piperat audițiile. Cea mai iubită emisiune culinară revine și săptămâna viitoare pe Antena 1- luni și marți de la 20:00, căci lupta pentru cuțite devine din ce în ce mai stransă și mai tensionată cu fiecare ediție!

 

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National

Perioada 3 octombrie 2017           

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0