Connect with us
 

Saveta Bogdan este cel de-al treilea concurent care părăsește ferma cipriotă! Ediția de aseară a show-ului difuzat la PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărită de peste 1.8 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:25.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:50, a reunit aproape 2.4 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând  9.5 puncte de rating și 21.8% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi, Kanal D în clasament a obținut 5.2 puncte de rating și 12% share.

LOCUL 1. PRO TV – 9.5% rating si 21,8% share

LOCUL 2 KANAL D – 5.2% rating si 12% share

 

Ferma Vedetelor, duel Saveta Bogdan, PRO TV (2)

Petrecere in casa Fermei!

Ieri, Ferma vedetelor a debutat cu Mircea N. Stoian în prim plan, care s-a conformat sarcinii dată de Nea Rață și a împrăștiat praful de protecție împotriva șerpilor. Mai mult decât atât, Mircea le-a dat o veste mai puțin bună fermierilor: puricii au invadat ferma! La polul opus, Octavian Strunilă a început dimineața în tihnă, cu 40 de minute de lenevit sub soarele blând al Ciprului. Tot cu relaxare a început și Marcel Toader, care a început să personalizeze cănile de apă cu numele concurenților.

Nea Rață a venit cu o surpriză pentru cei 10 concurenți: carnavalul primăverii! Cum în Cipru carnavalul primăverii este o tradiție de sute de ani, concurenții români s-au conformat și au respectat acest obicei. Imediat cum a ajuns, Nea Rață a primit și o veste mai puțin bună: concurenții au pierdut din nou măgarul! Totuși, bunătatea caracteristică l-a făcut să treacă și de această dată peste acest incident, aducându-le concurenților 9 găini și 1 cocoș! Fiecare a avut dreptul să-și aleagă un animăluț pe care să-l îngrijească și căruia să-i dea un nume. Evident, cocoșul a fost ales de masculul alfa al fermei, Marcel Toader. Totodată, Nea Rață le-a dat sarcina concurenților să amenajeze ferma pentru carnaval și să pregătească bucate alese pentru invitați. Totuși, nu a lipsit o interdicție: fermierii nu au avut voie să guste deloc din bucatele pe care le-au preparat pentru meseni! Grea provocare, având în vedere că meniul zilei a fost compus din sheftalia, cotlete, sarmale și bourekia, adevărate delicii culinare cipriote!

Conflictele n-au lispit nici de această dată. Când Mircea N. Stoian, fermierul șef, a început redistribuirea sarcinilor pentru amenajarea de sărbătoare a fermei, concurenții au început să se certe cu acesta din cauza atitudinii. Lili Sandu s-a pierdut cu firea în momentul în care Mircea i-a spus că trebuie să respecte vesta albastră, simbol al fermierului șef: „Vreau să ne respectăm și să nu crezi că suntem inferiori. Vesta aia pentru mine nu înseamnă că trebuie să-ți acord respect, te respect pe tine ca om!”.

Duelul!

Înainte de marea petrecere, Iulia i-a vizitat pe fermieri și le-a împărțit costume și măști pentru carnaval. Pe lângă asta, Maria Constantin a primit sarcina de a numi cel de-al doilea duelist al săptămânii. Alegerea ei a fost Saveta Bogdan, motivând că a făcut acest lucru „doar pentru deliciul publicului. Nu mi-e frică de niciuna dintre celelate fete din competiție!”. Saveta Bogdan a primit vestea fără prea mari emoții, declarând că este pregătită pentru duel.

La scurt timp de la plecarea Iuliei din Fermă, și-a făcut apariția Nea Rață, însoțit de invitații săi, reprezentanți ai comunității de români din Cipru. Cei 10 fermieri români le-au pus masa, au început să cânte și să danseze împreună cu oaspeții, respectând tradițiile cipriote. Se pare că s-au descurcat de minune, bucuria fiind mare de partea ambelor părți, cele 10 vedete fiind extrem de fericite că au putut să mănânce adevărate delicatese după câteva săptmămâni bune, iar invitații simțindu-se extrem de bine în compania celor 10 vedete. Petrecerea a continuat doar pentru 8 dintre concurenți, cele 2 dueliste trebuind să se retragă în căsuța dueliștilor chiar în toiul petrecerii.

După o noapte petrecută în căsuța dueliștilor, departe de ceilalți fermieri, Maria și Saveta au pășit în ringul duelului pe melodiile create de ceilalți 8 concurenți. Duelul a debutat cu o probă de cultură generală, care a curpins întrebări din cartea fermei. Maria Constantin a fost prima care a răspuns corect la 5 întrebări, câștigând proba fără prea mari emoții.

La cea de-a doua probă, Maria și Saveta au fost provocate să transfere mandarine într-un coș, cu ajutorul unei catapulte, câștigătoare fiind ceacare aduna cele mai multe mandarine în 5 minute. Saveta Bogdan a reușit să marcheze 6 puncte, iar Maria Constantin 16, cea din urmă câștigând și cea de-a doua probă și, implicit, duelul.

Săptămâna viitoare, telespectatorii vor putea afla cine este noul fermier șef nominalizat de cea de-a treia vedetă eliminată. Pe lângă acest lucru, fermierii români vor avea parte de noi sarcini din partea Iuliei și a lui Nea Rață, dar și de vizita unui invitat surpriză, trubadurul primului sezon Ferma vedetelor: Dan Helciug.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending