Connect with us

Surprizele s-au ținut lanț pentru cei cinci concurenți rămași în Ferma vedetelor. Prima surpriză a fost întoarcerea lui Octavian Strunilă în fermă, în rol de poștaș, pentru a le aduce multă bucurie celor cinci. Rând pe rând, fermierii au avut parte de întâlniri cu oameni dragi pe care nu i-au mai văzut de la intrarea în fermă, iar Lili s-a bucurat de două ori deoarece a primit și vesta de fermierul săptămânii.

Ediția de ieri seară a fost urmărită de aproximativ 1.3 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:35. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 21:53, a reunit aproximativ 1.8 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 8.2 puncte de rating și 22.3% share.

Presiunea votului decisiv, epuizarea psihică și teama de necunoscut încep să pună stăpânire pe fermieri, creându-și tot felul de scenarii. Maria a dat startul negocierilor pentru susținerea la votul decisiv pentru cei trei care vor merge în finală: „Eu împart cu tine dacă câștig!”, i-a spus ea Elenei.

Iulia a adunat fermierii în jurul mesei pentru a vedea pe cine a lăsat Sorana fermierul săptămânii. Citirea scrisorii a adus multă emoție și lacrimi la masă, iar decizia de a o alege pe Lili fermierul săptămânii s-a dovedit a fi foarte bună: „I-a cam ținut destinul în mâini lui Paul cu această decizie!”, a mărturisit Lili.

Nea Rață a venit cu morcovi pentru Elena și cu un test de sarcină pentru Maria: „Ia zi, Nea Rață, te pregătești de botez? Atunci mai pune-ți pofta-n cui că nu e!”, i-a spus Maria după ce a văzut că rezultatul este negativ.

Vasile a adus de la poartă scrisoarea care anunța că aceasta este săptămâna în care unele dorințe se împlinesc. Un borcan plin cu bilețele pe care erau scrise dorințe a fost atașat scrisorii, iar la fiecare cântat al cocoșului unul dintre ei trebuia să tragă un bilețel și să nominalizeze un coleg care să execute dorința. Ei s-au distrat cu poruncile găsite în borcan și au reușit să mai iasă din starea de epuizare ce i-a cuprins.

Venirea poștașului Strunilă a adus multă bucurie. Când l-au văzut la poartă toți au luat-o la fugă către el: „Nu te îmbrățișez că te rup în două!”, i-a spus lui Paul. „Stă cu noi că are bagaj!”, au exclamat fetele când i-au văzut geanta. „Mi-a fost dor de oamenii aceștia și de casă!”, a mărturisit Octavian. El a venit cu surprize foarte mari pentru fermieri, iar prima pe lista lui a fost Maria. Ea s-a întâlnit cu mama ei la una dintre căsuțele dueliștilor, iar momentul în care s-au văzut după atât de mult timp a fost foarte emoționant: „Când am deschis ușa și am văzut că este mama… nu pot să explic sentimentul acela!”.

Următorul pe listă a fost Vasile, care a rupt-o la fugă până la poartă, unde s-a întâlnit printre măslini cu cumnatul său, care îi este foarte apropiat. Lili a primit vizita celui mai bun prieten al ei și s-a bucurat extrem de mult când l-a vazut.

Ferma vedetelor (11) Ferma vedetelor (8) Ferma vedetelor (7)

Comentarii

Pagini: 1 2

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0