ANALIZĂ. Românii au ales să își petreacă primele zile din an urmărind, la PRO TV, blockbustere în premieră națională!
În perioada 1-3 ianuarie, Filmul PRO le-a adus tuturor românilor acțiune, aventură, intrigă și suspans, cu unele dintre cele mai noi și interesante blockbustere! Răzbunătorii (Avengers), Lupul de pe Wall Street, Joc Periculos (Wild Card), Django dezlănțuit (Django unchained), Cursă fără frâne (Premium Rush) și 21 Jump Street – O adresă de pomină au fost filmele care au adus cifre de top pentru PRO TV.
În intervalul 1-3 ianuarie, PRO TV a fost lider de audiență în prime time (19:00 – 23:00), la nivelul tuturor categoriilor de public. În ceea ce privește publicul comercial, PRO TV a înregistrat 10.5 puncte de rating și 27% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi , Antena 1 a obținut 5.3 puncte de audiență și 13.6% share.
RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate de filmele difuzate in prime time la PRO TV in intervalul 1-3 ianuarie 2016.
Pe 1 ianuarie, filmul Răzbunătorii (Avengers) a adus cei mai cunoscuți supereroi în casele românilor. La nivel național, în minutul de aur de la 20:47, peste 1.7 milioane de români se uitau la aventurile personajelor principale. Iron Man, Captain America, Hulk și Thor au poziționat PRO TV lider în topul audiențelor, în intervalul orar 20:29 – 22:56! La nivelul publicului comercial, PRO TV a înregistrat 10.9 puncte de rating și 28.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea care a ocupat locul doi, Antena 1 a înregistrat 4.9 puncte de rating și o cotă de piață de 12.9%.
Lupul de pe Wall Street a dus telespectatorii direct în culisele bursei de pe Wall Street, unde Leonardo di Caprio a jucat un rol de excepție! La nivel național, minutul de aur de la ora 23:18, a surprins peste 1 milion de telespectatori în fața televizoarelor, urmărind acțiunea din Filmul PRO. În intervalul 22:57 – 01:58, tacticile de pe Wall Street au asigurat pentru PRO TV primul loc în topul audiențelor, cu 6.9 puncte de rating și 28.1% cotă de piață la nivelul publicului comercial. Televiziunea clasată pe poziția a doua, Antena 1 a obținut numai 2.9 puncte de rating și 11.6% cotă de piață.
Pe 2 ianuarie, Joc periculos (Wild Card) a adus pentru PRO TV 10.5 puncte de rating și 28.3% cotă de piață, la nivelul publicului comercial, în intervalul orar 20:30 – 22:05. Televiziunea poziționată pe locul doi, Antena 1 a obținut 5.1 puncte de rating și 13.9% cotă de piață. În minutul de aur, de la 21:27, la nivel național, peste 2.2 milioane de români urmăreau blockbusterul de pe PRO TV.
După Joc periculos, Django dezlănțuit (Django unchained) a trimis telespectatorii într-o călătorie cu doi ani înainte de Războiul Civil și au aflat incredibila poveste a lui Django. În minutul de aur de la 22:52, la nivel național, peste 1.6 milioane de români urmăreau Filmul PRO. La nivel comercial, în intervalul 22:05 – 01:09, PRO TV a fost lider de audiență, cu 8.7 puncte de rating și 27.1% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 3.3 puncte de rating și 10.2% cotă de piață.
DETALII PE URMATOAREA PAGINA!
[nextpage]
Pe 3 ianuarie, românii au ales din nou Filmul PRO. Cursă fără frâne (Premium Rush) s-a desfășurat la mare viteză, pe biciclete! Telespectatorii au ținut pasul cu acțiunea rapidă, iar PRO TV a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.6% cotă de piață, la nivelul publicului comercial, în intervalul orar 20:30 – 22:05. Televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 5.7 puncte de rating și 13.4% cotă de piață. În minutul de aur, la 20:54, peste 2.3 milioane de români, la nivel național, se uitau la Filmul PRO.
21 Jump Street – O adresă de pomină a adus, din nou, acțiunea, suspansul și intriga, iar telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură personajele principale. În minutul de aur, de la 22:09, 1.4 milioane de români urmăreau, la nivelul publicului național, acțiunea din blockbuster. La nivelul publicului comercial, în intervalul orar 22:05 – 00:04, PRO TV a înregistrat 8.7 puncte de rating și 25.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 4.2 puncte de rating și 12.4% cotă de piață.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media