Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Avatar

Published

on

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D, lider in intreaga tara, cu emisiunile din timpul zilei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D s-a aflat, ieri, in preferintele telespectatorilor din intreaga tara, plasandu-se pe primul loc in topul audientelor, in intervalul 11:00 – 17:00, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Astfel, pe targetul National, Kanal D si-a tinut fanii aproape cu prima parte a reality-show-ului matrimonial „Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea (2,8% Rating si 16,1% cota de piata), Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu  (2,6% Rating si  14,9% Share), „In cautarea Adevarului”, emisiunea gazduita de Ernest (4,7% Rating si 23,6% Share), si „Teo Show”, cu Teo Trandafir si Bursucu (3,3% Rating si 14,8% Share).

Si la nivelul publicului Comercial (18-49), Kanal D si-a pastrat pozitia de lider, in intervalul 11:00-15:00, cu „Puterea Dragostei” (2,1% share si 16,8% Share), Stirile Kanal D (1,7% Rating si 15,0% Share) si emisiunea „In cautarea Adevarului” (1,9% Rating, 16,3% Share).

 

„In cautarea Adevarului” – primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate

„In cautarea Adevarului” a fost, ieri,  lider incontestabil de audienta pe toate cele trei targeturi, inregistrand si pe All Urban cifre ce au plasat Kanal D pe prima pozitie in topul televiziunilor (2,8% Rating si 15,6% Share).  In minutul de aur, inregistrat la 14:53, peste un milion de telespectatori (1.059.000) urmareau „In cautarea adevarului” cu sufletul la gura. O medie de 825.000 de fani ai show-ului prezentat de Ernest au urmarit Kanal D in fiecare minut al difuzarii emisiunii, in intervalul 13:00 – 15:00.

 

Puterea Dragostei

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar (11:00 – 12:00)

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,816,1498
11:00- 12:00 Pro TV2,313,0401
 Antena 11,910,5326

 

Stirile Kanal D pranz

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar: 12:00-13:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,9462
12:00-13:00 Pro TV2,011,5357
 Antena 11,911,0342

 

 

In cautarea adevarului

Taget National

Data: 25.02.2020

Interval orar 13:00- 15:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,723,6825
13:00-15:00 Pro TV2,713,8481
 Romania TV1,68,1284

 

 

Teo Show

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar 15:00-17:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
15:00-17:00 Kanal D3,314,8584
 Pro TV2,913,0512
 Romania TV2,19,5374

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: „Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, lider de piata, la orase. Cifre spectaculoase, la nivel National si Comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider de piata, la nivel All Urban, cu editia de sambata seara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit batalia stilistica intre aspirantele la titlul de Cea mai stilata celebritate din Romania.

Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audientelor si in ceea ce priveste monitorizarea pe targetul National si Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, in clasamentul televiziunilor din Romania, cu o medie de aproape jumatate de milion (496.000) de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii.

Sambata, 22 februarie, in intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,2% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,8% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National.

Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,114,2295
 Pro TV3,114,2295
 Antena 11,98,9184
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,98,7180
23:00-25:30TVR 21,14,9101
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,122,3173
 Kanal D3,217,2134
 Antena 11,910,380
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV0,63,124
23:00-25:30Paramount0,63,124
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,014,2522
 Kanal D2,813,5496
 Antena 12,411,2413
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,77,9293
23:00-25:30Antena 31,25,9218
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

Comentarii

Continue Reading

Analize

Premiera iUmor s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Primul episod din sezonul cu numărul opt iUmor, difuzat aseară, în intervalul 19:59-22:50, la Antena 1, a fost lider detașat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, premiera iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59-22:50, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 5.3  puncte de rating şi 16.6% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, premiera show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.9  puncte de rating și 16% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de Kanal D cu 5.2 puncte de rating şi 12.1% cotã de piaţã. În minutul de aur, 20:37, aproape 1.800.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii populaţii a țării, Antena 1, cu iUmor, ocupând prima poziţie în topul audientelor, cu un rating mediu de 7.2 procente şi 15.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã tot Kanal D cu 6.7 puncte de rating şi 14.4% cotă de piaţã.

Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii, se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mălăele. Bogdan nu face de foarte mult timp stand-up, dar a reușit aseară să îi ridice în picioare pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, care nu s-au oprit din laudele la adresa acestuia. “E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor.

Ștefania Costache a fost la prima sa prezență pe o scenă și prima oară când a făcut stand-up și a reușit să le atragă atenție juraților încă de la apariția sa pe scenă. Mihai Bendeac o cunoștea de dinainte, dar chiar și Delia s-a bucurat la numărul său și o vede cu șanse mari în marea finală: “Ai fost fantastică! Felicitări din suflet și ai toate calitățile necesare pentru a fi aici pe scenă în finala iUmor!”.

Tk Jiang, concurentul venit tocmai din Singapore, s-a apucat de magia digitală în urmă cu doi ani când în urma unui incident neplăcut în care casa i-a luat foc, a rămas și fără toată recuzita pentru numerele sale de magie. A fost prima oară în cele opt sezoane iUmor când pe scenă a fost un număr de magie digitală. “Sunt impresionat, acestea sunt singurele mele cuvinte acum”, a spus Mihai Bendeac complet uimit de ceea ce a reușit TK Jiang pe scenă.

Alin Bourașu a venit cu o serie de ghicitori pentru jurații iUmor, lucru care nu a fost apreciat de Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, astfel că a plecat de pe scenă fără niciun Like. “Când glumele devin ghicitori, noi ne pierdem sensul”, a spus Cheloo.

Anghel Constantin, luptător MMA, jiu jitsu, grappling, decorează și torturi și a venit la iUmor cu o poezie sub formă de roast la adresa celor care se dau ceea ce nu sunt. A obținut 3 Like-uri, dar l-a și impresionat de Cheloo: “Cu puțin efort ar putea să pună această poezie pe ritm de rap. Ceea ce a scris este foarte sincer, foarte bine, dă dovadă de observație fină, știu că dacă mai lucrează în această direcție chiar o să scrie foarte bine peste mulți ani. Umorul extrem este umorul pe care îl apreciez cel mai mult”.

Violeta Niculae a uimiti jurații cu aptitudinea pe care o are la vârsta de 60 de ani! “Pentru unele persoane sunt cam ciudățică”, a spus concurenta despre cum este privită din exterior. Cheloo a susținut-o pe concurentă: “Mi se pare un act de curaj, trebuie să lăsăm la o parte ideile preconcepute, prejudecățile, ipocrizia dăunătoare artei”.

Vlad Șchiopu, în vârstă de doar 16 ani, a făcut deliciul publicului atunci când a început să danseze pe scena de la iUmor. I-a uimit pe Delia și Mihai Bendeac prin dezinvoltura și mișcările sale unice de dans. Deliei i-a plăcut atât de mult, încât și-a dorit să îl mai vadă dansând pe încă o melodie: “Nici măcar un coregraf care și-a dat licența pe dans contemporan nu s-a gândit vreodată la mișcările astea. Vlad a fost senzațional, este o minune!”.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Concurenții vor avea parte de o surpriză și în acest sezon: maneta. Aceasta are rolul de a împiedica un concurent să se întoarcă pe scena de la iUmor în sezoanele ce vor urma și poate fi folosită de către fiecare jurat o singură dată pe sezon!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0