Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Finala Eurovision de pe TVR 1 în bătălie cu Vocea României Junior şi show-ul iUmor! Cine a caştigat?

Finala Selecţiei Naţionale care a fost difuzată aseară, în direct pe TVR 1 a înregistrat cifre modeste. Astfel pe intervalul orar 20:30- 23:30, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49, TVR 1 a obţinut 1.1% rating şi 2.7% cota de piaţă.

Published

on

Reclame

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Finala Selecţiei Naţionale care a fost difuzată aseară, în direct pe TVR 1 a înregistrat cifre modeste. Astfel pe intervalul orar 20:30- 23:30, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49, TVR 1 a obţinut 1.1% rating şi 2.7% cota de piaţă.

 

Pe intervalul orar de difuzare a Finalei Eurovision de pe TVR 1, Antena 1 a fost lider de audienţa cu premiera show-ului iUmor (11.8% rating şi 25.1% cota de piaţă) şi Filmul artistic „Role Models” – total 8.9% rating şi 21.65% share, iar locul secund a fost ocupat de PRO TV cu Vocea României Junior (8.6% rating şi 18.2% share) şi filmul artistic „Misiune Imposibilă” – total 7.15% rating 19.4% share.

 

Cine ne va reprezenta la Kiev?

Piesa „Yodel it!” a primit 10.377 de voturi de la public în timpul celor 60 de minute alocate televotingului la Selecţia Naţională Eurovision. Melodia, compusă de Mihai Alexandru, pe versurile textierei Alexandra Niculae, a fost desemnată să reprezinte România Eurovision Song Contest, exclusiv de telespectatori. Pe locul al doilea s-a clasat MIHAI cu piesa „I Won’t Surrender”, care a obţinut 5.201 voturi, urmat de Instinct, cu „Petale”, melodie care a înregistrat 3.063 de voturi. Clasamentul finalei Eurovision România 2017 îl găsiţi ataşat.

 

„Mulţumim TVR pentru tot suportul pe care ni l-a oferit până acum. Avem ocazia să continuăm acest vis frumos cu ajutorul Televiziunii Române. Le mulţumim telespectatorilor care ne-au votat şi sperăm să-i facem mândri. La Kiev îi vom reprezenta pe toţi cei care au fost în această seară în finala Eurovision”, au spus cu emoţie Ilinca şi Alex Florea, câştigătorii Eurovision România.

 

„Sunt sigură că cei doi tineri ne vor reprezenta frumos la Kiev şi vom yodeli împreună în această familie a Eurovision. Urmează pentru noi o perioadă încărcată în care vom pregăti spectacolul de la Kiev. Sunt foarte mulţumită de întreaga organizare, dar şi pentru că studioul TVR a fost o sală plină de emoţie şi bucurie – cred că acesta este cel mai important lucru. Mă bucur că telespectatorii de acasă au votat în număr atât de mare, 31.694 de voturi”, a declarat Iuliana Marciuc, producător general Eurovision România, la finalul serii.

 

 

Cât timp telespectatorii au votat piesa favorită, pe scena Eurovision România s-au auzit hiturile trupei suedeze ABBA, în interpretarea celor de la Arrival. Pe lângă  piesa Waterloo, cea cu care ABBA a care a câştigat Eurovisionul în 1974, ne-am bucurat să reascultăm şi să dansăm pe SOS, Voules-Vous, Money, Money, Money, Mamma Mia sau Dancing Queen.

 

Show-ul Eurovision România i-a avut invitaţi în această seară şi pe cei care vor reprezenta Elveţia, Spania şi Republica Moldova la Kiev.

Pe lângă mult-râvnitul trofeu, o creaţie originală realizată de artistul Dan Divrician, câştigătorul Eurovision România a primit şi un CEC de 5.000 euro, sumă destinată pregătirii show-ului pentru finala internaţională.

Marele câştigător al concursului „Eurovision te premiază” este Matei Doru Dumitru din Teleorman, ales chiar de Ilinca. El a răspuns corect la întrebarea Iulianei Tudor: Care este câştigătorul Finalei Eurovision 2017? şi a fost răsplătit cu o maşină Dacia Duster.

 

 

Foto Credit: TVR

 

Advertisement

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending