Connect with us

Analize

AUDIENTE TV & FOTO: Cristian Voicu este câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite”. FINALĂ Show-ul a spulberat audienţa!

Avatar

Published

on

Marți seara Antena 1 a difuzat finala celui de-al doilea sezon al emisiunii „Chefi la cuțite”. Anul acesta marele premiu în valoare de 30.000 de euro merge la Cristian Voicu din echipa gri condusă de chef Florin Dumitrescu. Finala a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 21.19 aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe „Chefi la cuțite”.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”RED”]G[/rdmof_dropcaps]In intervalul de difuzare a emisiunii Chefi la Cutite, PRO TV a difuzat filmul artistic Popei (20:30-22:30), iar mai apoi reality show-ul Supravietuitorul (22:30-23:30), iar Kanal D serialul turcesc “Ziua in care mi s-a scris destinul”!

 

PUBLICUL COMERCIAL

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] În intervalul orar 20.31-23.36 emisiunea a fost lider de audiență, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,6 puncte de rating și 30,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 20,1 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe Antena 1 a condus topul cu o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 21,3 % cota de piață și a fost urmată pe locul secund de Kanal D cu 7,6 puncte de rating și 16,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea cu 6,6 puncte de rating și 14,3 % cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării cu Antena 1 lider cu o medie de 8,5 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, Kanal D în poziția secundă cu 8 puncte de rating și 18,4 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 6,8 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

În minutul de maximă audiență atins pe publicul comercial la 22.47, „Chefi la cuțite” avea un vârf de 16,1 puncte de rating și 39,5 % cota de piață, mai mult decât triplu față de Pro Tv care avea tot atunci doar 5,3 puncte de rating și 12,9 % cota de piață.

 

audiente-tv-radar-de-media-chefi-la-cutite-antena-1-finala

 

Cifre pentru intreaga zi

Antena 1 a condus și prime time-ul zilei de marți, 15 noiembrie (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,3 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 9,8 puncte de rating și 24,4 procente din cota de piață.

 

Cum a decurs marea finala?

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare marți seara la „Chefi la cuțite”. Tensiunea și-a spus cuvântul nu numai pentru cei doi finaliști, Alex și Cristi, ci și pentru chefii care i-au coordonat. Așteptarea naște mereu speranța că va fi bine, că omul din echipa sa va face o impresie bună și va fi declarat câștigător.

 

Asta au simțit chefii Dumitrescu și Bontea, care de pe margine își coordonau finaliștii. Cei care au jurizat finala și cele trei farfurii per finalist ajunse la masa lor au fost bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul farfuriilor. Și pentru ca presiunea să fie parcă și mai mare, după starter și main course voturile îi indicau la egalitate pe Alex și Cristian, astfel că desertul a fost elementul care a făcut diferența. Iar Cristian Voicu a fost cel care și-a auzit numele strigat la finalul ediției, urmat de aplauze, șampanie, strigăte de bucurie și îmbrățișări.

 „Când am auzit că sunt câștigător m-am bucurat foarte mult. Mi-am dorit enorm să câștig, chiar dacă la un moment dat îmi pierdusem această speranță. Prin minte mi-a trecut că după toate încercările grele și supărările din emisiune, am izbutit și am câștigat. Mi-am împlinit visul și mi-am făcut familia mândră și fericită. Primul lucru după încheierea finalei… mi-am îmbrățișat Cheful, colegii, familia și m-am bucurat alături de ei. A fost un moment superb”, a mărturisit acesta. Câștigătorul celui de-al doilea sezon „Chefi la cuțite” mai spune că titlul și premiul îl vor ajuta să își împlinească un vis și să se întoarcă acasă, în România. Premiul mă ajută să mă întorc în țară și să încep o nouă viață. Mi-am dorit de mult să ne întoarcem, iar acum a venit momentul”, a încheiat acesta fericit.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0