Connect with us

Analize

PRO TV: Record de audienţă pentru meciul România – Franţa! Cifre detaliate pentru toate segmentele de public!

AUDIENTE TV: Meciul inaugural a fost urmărit de peste 4.5 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, între 22:01 – 23:54. În minutul de aur, de la 22:28, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal.

Avatar

Published

on

Foto credit: AGERPRES

România a deschis aseară, alături de țara gazdă, cea mai așteptată competiție fotbalistică a anului: UEFA EURO 2016.

Meciul de aseară a stabilit un record pentru piața TV din România, înregistrând cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.

Meciul inaugural a fost urmărit de peste 4.5 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, între 22:01 – 23:54. În minutul de aur, de la 22:28, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal.

PUBLICUL COMERCIAL

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 29.2 puncte de rating și o cotă de piață de 71%, următorul post clasat, KANAL D înregistrând 2.7 puncte de rating și 6.7% cotă de piață.

PUBLICUL URBAN

Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a obținut pe perioada difuzării meciului România-Franța o audiență medie de 29.5 puncte de rating și 60.2% cotă de piață, următorul post clasat, KANAL D înregistrând 5.2 puncte de rating și 10.6% cotă de piață.

PUBLICUL NATIOANAL 

Și la nivelul publicului național, meciul de deschidere și-a menținut poziția de lider cu 24.8 puncte de rating și o cotă de piață de 53.1%. Televiziunea de pe locul 2, KANAL D a înregistrat 5.9 puncte de rating și 12.6% cotă de piață.

Meciul inaugural de pe Stade de France a reprezentat o premieră pentru echipa României, fiind primul meci de deschidere de la un Campionat European sau Mondial la care participă. Suporterii români au fost prezenți în număr mare la Paris pentru a-și încuraja echipa de suflet care, în pofida rezultatului, a reușit un meci bun.

Primul meci al grupei A a fost câștigat de Franța, care s-a impus cu scorul de 2-1. În minutul 57, Giroud a deschis scorul după un duel cu Tătărușanu. La mai puțin de 10 minute distanță, Stanciu cade în careu după un contact cu Evra, arbitrul acordând României lovitură de la 11 metri. Fără emoții, Stancu și-a asumat responsabilitatea și a egalat. Echipa României și-a revenit după egalare și a rezistat extrem de bine pe teren, până în minutul 89, când Payet a șutat incredibil la vinclul porții lui Tătărușanu.

„Am făcut o partidă bună, am avut momente de joc bun. Am avut şi momente mai puţin inspirate. Am avut o bună organizare a jocului. E dureros şi trist să pierzi în minutul 89.”, a declarat Anghel Iordănescu, selecționerul României.

Diseară, de la 22:00, în direct la Pro TV, telespectatorii au bilete la cel mai spectaculos meci al zilei: Anglia – Rusia.  

Următorul meci al României se vede la Pro TV miercuri, 15 iunie, de la ora 19:00, când echipa noastră se întâlneşte cu selecţionata Elveţiei!

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0