Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show” si “Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 6 iunie, Kanal D a fost prima optiune a telespectatorilor, postul TV pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu show-ul matrimonial “Puterea Dragostei” si cu emisiunea de divertisment “Teo Show”. Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a plasat Kanal D lider absolut de audienta. Interesul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, pentru show-ul “Puterea Dragostei” s-a reflectat in audinetele uriase inregistrate de Kanal D, peste 20% din publicul Comercial fiind cu ochii pe Kanal D, in intervalul orar 11:00 – 12:00.

Astfel, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 2,0% rating si 20,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,2% rating si 14,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban.

Topul audientelor pentru Kanal D, ca lider de piata, pe targetul Comercial, a fost completat ieri de emisiunea “Teo Show”, prezentata de Teo Trandafir si Bursucu. Astfel, in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Kanal D a fost lider de audineta, inregistrand 2,1% rating si 15,5% cota de piata.

Pe intervalul difuzarii celei de-a doua parti a emisiunii matrimoniale “Puterea Dragostei”, de ieri, in intervalul orar 17:00 – 19:00, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata, in randul publicului Comercial. Astfel, conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a inregistrat 3,5% rating si 19,3% cota de piata.

Audiente “Puterea Dragostei”, 11:00 – 12:00

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,020,883
 Antena 11,515,562
 Pro TV1,414,859
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena Stars0,43,916
11:00-12:00DigiSport 10,43,815
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.06.2019
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,914,0186
 Pro TV1,913,4178
 Antena 11,510,8144
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 30,86,080
11:00-12:00Romania TV0,85,573
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.06.2019
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,214,6396
 Pro TV2,012,9350
 Antena 11,610,7291
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,17,1191
11:00-12:00Antena 30,64,2113
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.06.2019

 

Audinete “Teo Show”, 15:00 – 17:00

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,115,589
 Pro TV1,612,269
 Antena 11,410,761
TEO SHOWDigi 240,54,023
15:00-17:00Diva0,53,620
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.06.2019

 

Audiente “Puterea Dragostei”, 17:00 – 19:00

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,519,3150
 Pro TV3,418,7146
 Antena 12,312,497
PUTEREA DRAGOSTEI – Partea IIAntena 31,05,442
17:00-19:00AXN0,42,217
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.06.2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending