Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: „Fructul oprit”, lider detașat de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul șapte al noului sezon „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor secvențe emoționante, suspans și numeroase momente neașteptate. Ana i-a cerut divorțul lui Alex, acceptând propunerea lui Ioan de a pleca împreună cu el și Mara în Dubai, Petru s-a predat poliției, iar Sonia a luat decizia de a rămâne alături de Adrian. 

Miercuri  seara, serialul a fost lider de audiență, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

„Fructul oprit” le-a oferit telespectatorilor, miercuri seara, un nou episod încărcat cu numeroase surprize și a clasat Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor. În intervalul 20.00 – 22:55, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 22 % și un rating mediu de 7.5 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 18.1 %și un rating mediu de 6.2 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.9% și un rating mediu de 4.1 procente.

În ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.55, Antena 1 a fost de asemenea pe primul loc, înregistrând o cotă de piață de 15.6 % și un rating mediu de 6.8 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 13.4% și un rating mediu de 5.8 procente.

La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit”, obținând o cotă de piață de 16.9 % și un rating mediu de 7.6 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 13.6 % și un rating mediu de 6.1 procente.

În minutul de aur (21:38), peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel național au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion.

Miercuri seara,  Antena 1 a fost lider de audiență și în Prime Time pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 21.4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6.3 puncte de rating și 19.6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 6.3 puncte de rating și 15.3 % cotã de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și 14.9 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider  în Prime Time cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 16.6% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,2 puncte de rating și 14.5% cota de piață.

În episodul serialului, difuzat aseară, Mara (Maria Nicole) și Victor (Călin Popescu) au ajuns la mamele lor, după ce Petru Caragea (Bogdan Iancu) a sunat la poliție de pe telefonul lui Adrian (Bogdan Albulescu). După mult timp, el și sora lui, Ana (Cristina Ciobănașu), au purtat o discuție sinceră, momentul fiind extrem de emoționant. „Petru, vreau să știu adevărul”, îi cere Ana acestuia. “Nu știu ce caută drogurile alea la mine, în cameră, habar n-am! (…) Eu am sunat la poliție. Să ai grijă de ei, să fie la fel de fericiți cum eram și eu când eram mic, da?”, o roagă Petru pe Ana.

Ana ia o decizie importantă cu privire la viața ei. „Ioan, ai vorbit serios azi? Chiar vrei să mergem cu tine în Dubai?Ț, îl întreabă ea. „Da”, îi spune el.  „O să mergem. Azi, i-am cerut divorțul lui Alex și pentru prima oară de când o avem pe Mara nu ne-am certat. A înțeles că este mai bine pentru toți.”, îl anunță Ana.

Visează la un viitor alături de Sonia (Michaela Prosan), însă ea are alte gânduri. “Divorțez! Ana o să plece cu aia mică în Dubai și noi, în sfârșit, putem să avem un viitor împreună.”, îi dă vestea Alex (Petru Păun) Soniei. “Îl aleg pe Adrian. Mi-am dat seama că tu ești doar un moft. Și Adrian este singurul lucru real din viața mea. Adio, Alex!”, este decizia Soniei.

Paternitatea lui Ioan (Vlad Gherman) ajunge în interesul tot mai multor persoane. „Aș vrea să știu cine este tatăl lui Ioan. Al cui este Ioan?”, vrea Dan Lăzărescu (Doru Ana) să știe. „Eu îi sunt și mamă, și tată” , îi răspunde Magda (Maia Morgenstern).

Ce lucruri din trecutul Magdei mai ies la iveală, va reuși Ana să plece împreună cu Ioan în Dubai, va continua povestea de iubire dintre Sonia și Alex, după ce ea i-a spus că îl alege pe Adrian, ce se va întâmpla cu Petru Caragea, acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își vor găsi răspunsul în episodul următor al serialului.

Cel de-al doilea sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 10 octombrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending