AUDIENTE TV GENERALE 2015: PRO TV, Antena 1 si KANAL D, pe podium! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă pentru tot anul 2015! PRO TV, Antena 1 şi Kanal D sunt posturile de televiziune care au înregistrat cele mai mari audienţe, conform cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media.

La nivelul publicului naţional (toată ţara) în top 10 au mai intrat în anul 2015 posturile de televiziune: Antena Stars şi Digi 24.

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (publicul care contează pentru publicitate), PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3,5% rating şi 18,9% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a totalizat 2,8% rating şi 14,7% share.

Postul de televiziune Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu un total de 67.000 de telespectatori în medie pe minut, iar postul de ştiri Antena 3 a obţinut locul 4 cu 36.000 de telespectatori.

[table id=164 /]

În ceea ce priveşte cifrele din PRIME TIME, la nivelul publicului comercial situaţia se schimbă! Astfel, PRO TV obţine o medie de peste 461.000 de telespectatori pe minut, iar Antena 1 totalizează aproape la jumătate faţă de principalul concurent, mai exact 269.000 de telespectatori.

[table id=163 /]


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

CIFRE PENTU PUBLCUL NATIONAL PE URMTOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

PUBLICUL NATIONAL

Pentru publicul din toată ţara, PRO TV rămâne lider de audienţa cu o medie de 3,3% rating şi 14.6% share, urmat de Antena 1 cu o medie de 2.9% rating şi 12,6% share. Kanal D îşi păstrează locul 3 cu cifre mai mari faţă de anul 2014 – 2% rating şi 12,6% cota de piaţă.

În top 10 pentru publicul naţional se mai afla: Antena 3, România TV, TVR 1, Prima TV sau Antena Stars.

[table id=166 /]

În PRIME TIME situaţia este asemănătoare: PRO TV, locul 1, urmat de Antena 1 şi Kanal D. Detalii în tabelul de mai jos:

[table id=165 /]


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending