Connect with us
 

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna NOIEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna decembrie – pag. 3

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 650,000 de mii de telespectatori pe minut – 3,53% rating şi 13,97% share, în timp ce principalul concurent a înregistrat cifre mai mari în luna decembrie – 602,000 de telespectatori pe minut, 3,26% rating şi 12,97% share.

Kanal D a obţinut locul 3 cu 1,94% rating şi 7,68% share şi un total de 357,000, urmat de postul de ştiri Antena 3 – 251.000 telespectatori în medie pe minut.

România TV, locul 5 cu o medie de 1,27% rating şi 5,03% share, iar TVR 1, locul 6 cu o uşoară creştere de 0,96% rating şi 3,8% share.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente TV generale Decembrie 2015 (3)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA DECEMBRIE 2015 – RTG000

Audiente TV generale Decembrie 2015 (4)

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna DECEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna NOIEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna decembrie – pag. 3

PUBLICUL URBAN

PRO TV, locul 1 şi la oraşe cu un total de 348,000 mii de telespectatori pe minut, iar Antena 1, locul 2 cu 315,000. Kanal D şi Antena 3 au înregistrat acelaşi cifre – 163.000 de telespectatori.

România TV a obţinut locul 5 cu 1,33% rating şi 5,46% share, în timp ce Naţional TV şi-a păstrat locul 6 la nivelul publicului de la oraşe cu 0,61% rating şi 2,49% share.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA DECEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente TV generale Decembrie 2015 (1)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA DECEMBRIE 2015 – RTG000

Audiente TV generale Decembrie 2015 (2)

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

DECEMBRIE
2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6503483,533,4513,9714,14
Antena 16023153,263,1212,9212,79
Kanal D3571631,941,617,686,61
Antena 32511631,361,615,46,6
Romania TV2341341,271,335,035,46
TVR 1177580,960,583,82,37
Prima TV123610,660,62,632,47
National TV116610,630,612,52,49
Antena Stars103540,560,532,212,19
Disney91420,490,421,941,7
ETNO90290,490,291,931,18
Acasa80500,430,51,722,03
B1TV79480,430,481,691,96
Disney Junior67380,360,371,441,53
Pro Cinema64300,350,31,371,22
Realitatea TV61330,330,331,31,36
Cartoon Network60300,330,31,31,23
Boomerang54280,290,281,161,16
Digi 2451410,280,41,11,66
TVR 250270,270,271,081,1
Favorit TV48140,260,141,030,58
Minimax/A+47100,250,11,010,42
AXN41310,220,310,881,27
DigiSport 141340,220,340,881,38
Sport.ro38170,210,170,810,71
Nickelodeon33180,180,180,70,74
Diva29220,160,220,620,9
Taraf TV28110,150,110,610,46
Dolce Sport2460,130,060,510,26
Kiss TV22120,120,120,480,5
Euforia22150,120,150,470,61
Paramount18140,10,140,40,56
National Geographic17100,090,10,360,4
Acasa Gold1740,090,040,360,16
History Channel16130,090,130,350,52
Film Cafe1490,080,080,30,35
National Geographic Wild1470,080,070,310,29
TV Paprika15110,080,110,320,47
Discovery1380,070,070,280,31
ZU TV1460,070,060,290,23
TNT1160,060,060,240,24
Eurosport 11080,050,080,210,31
U TV960,050,060,20,24
AXN White960,050,060,190,25
EuroSport 2760,040,060,140,23
AMC730,040,030,150,11
DigiSport 2870,040,070,180,28
MTV Ro530,030,030,110,14
Music Channel630,030,030,130,12
Animal Planet640,030,040,130,15
TV H520,030,020,110,08
The Fishing and Hunting Channel530,030,030,10,11
National 24 PLUS420,020,020,090,08
AXN Black430,020,030,10,12
TLC430,020,030,080,13
Hit Music330,020,030,060,11
Comedy Central Extra430,020,030,080,12
TV Neptun420,020,020,10,08
CBS Reality210,010,010,050,06
Others6713623,643,5914,4114,7

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending