Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 752.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a situat pe locul 2 cu 657.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a a înregistrat cea mai mare creştere în luna ianuarie şi a ajuns la un total de 485.000 de telespectatori pe minut – 2,65% rating şi 9,57% share.

Pe locul 4 a trecut pentru prima dată România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 252.000 de telespectatori. Postul de ştiri, Antena 3 a fost pe locul 5 cu o medie de 239.000 telespectatori e minut, iar TVR 1, locul 6 cu 0,93% rating şi 3,35% share (170.000 telespectatori pe minut).

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

PUBLICUL URBAN 

PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 379.000 telespectatori pe minut, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 317.000 telespectatori pe minut.

Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 215.000 telespectatori pe minut şi s-a detaşat considerabil de locul 4, ocupat de Antena 3.

România TV s-a clasat pe locul 5 cu un total de 145.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ajuns pe locul 6 şi la oraşe cu un total de 76.000 de mii de telespectatori.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, IANUARIE 2016

IANUARIE 2016Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7523794,113,814,8314,43
Antena 16573173,593,1812,9612,07
Kanal D4852152,652,169,578,21
Romania TV2521451,381,464,975,53
Antena 32391621,31,624,716,16
TVR 1170760,930,763,352,9
National TV136600,740,62,672,27
Prima TV130580,710,582,562,19
Antena Stars123620,670,622,422,37
Disney95400,520,41,881,52
B1TV85550,470,551,682,1
Pro Cinema78330,430,331,541,26
Cartoon Network78320,420,321,531,21
ETNO75230,410,231,480,88
Acasa69370,380,371,361,4
Disney Junior65350,350,351,271,35
Realitatea TV54320,30,321,071,22
Boomerang54270,290,271,061,04
AXN52390,280,41,021,5
Digi 2451400,280,411,52
TVR 246280,250,280,911,07
Minimax/A+43130,240,130,860,51
Favorit TV44120,240,120,860,45
Diva30230,160,240,590,89
Sport.ro27140,150,140,540,54
DigiSport 127210,150,210,540,81
Eurosport 125180,140,180,490,69
Euforia26210,140,210,520,79
Paramount25190,130,190,480,71
Nickelodeon22140,120,140,440,53
Taraf TV2180,110,080,410,32
History Channel19150,110,150,380,58
Kiss TV1890,10,090,350,36
Acasa Gold1740,090,040,340,16
National Geographic14100,080,10,280,37
Film Cafe1590,080,090,290,35
National Geographic Wild1490,080,090,280,34
Discovery1370,070,070,250,27
TV Paprika13100,070,10,260,39
TNT1250,070,050,240,18
DigiSport 212110,070,110,240,4
ZU TV1160,060,060,220,22
EuroSport 21180,060,080,210,31
Dolce Sport1140,060,040,210,16
U TV860,040,060,150,24
Animal Planet730,040,030,130,13
TV H720,040,020,140,08
MTV Ro540,030,040,090,14
National 24 PLUS520,030,020,10,06
TV Neptun520,030,020,10,09
AXN Black530,030,030,110,11
AXN White640,030,040,130,16
AMC630,030,030,120,12
Music Channel420,020,020,070,09
TLC420,020,020,080,07
Comedy Central Extra430,020,030,070,11
Hit Music220,010,020,050,08
Others7884194,34,2115,5315,98

[nextpage]

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

DECEMBRIE
2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6503483,533,4513,9714,14
Antena 16023153,263,1212,9212,79
Kanal D3571631,941,617,686,61
Antena 32511631,361,615,46,6
Romania TV2341341,271,335,035,46
TVR 1177580,960,583,82,37
Prima TV123610,660,62,632,47
National TV116610,630,612,52,49
Antena Stars103540,560,532,212,19
Disney91420,490,421,941,7
ETNO90290,490,291,931,18
Acasa80500,430,51,722,03
B1TV79480,430,481,691,96
Disney Junior67380,360,371,441,53
Pro Cinema64300,350,31,371,22
Realitatea TV61330,330,331,31,36
Cartoon Network60300,330,31,31,23
Boomerang54280,290,281,161,16
Digi 2451410,280,41,11,66
TVR 250270,270,271,081,1
Favorit TV48140,260,141,030,58
Minimax/A+47100,250,11,010,42
AXN41310,220,310,881,27
DigiSport 141340,220,340,881,38
Sport.ro38170,210,170,810,71
Nickelodeon33180,180,180,70,74
Diva29220,160,220,620,9
Taraf TV28110,150,110,610,46
Dolce Sport2460,130,060,510,26
Kiss TV22120,120,120,480,5
Euforia22150,120,150,470,61
Paramount18140,10,140,40,56
National Geographic17100,090,10,360,4
Acasa Gold1740,090,040,360,16
History Channel16130,090,130,350,52
Film Cafe1490,080,080,30,35
National Geographic Wild1470,080,070,310,29
TV Paprika15110,080,110,320,47
Discovery1380,070,070,280,31
ZU TV1460,070,060,290,23
TNT1160,060,060,240,24
Eurosport 11080,050,080,210,31
U TV960,050,060,20,24
AXN White960,050,060,190,25
EuroSport 2760,040,060,140,23
AMC730,040,030,150,11
DigiSport 2870,040,070,180,28
MTV Ro530,030,030,110,14
Music Channel630,030,030,130,12
Animal Planet640,030,040,130,15
TV H520,030,020,110,08
The Fishing and Hunting Channel530,030,030,10,11
National 24 PLUS420,020,020,090,08
AXN Black430,020,030,10,12
TLC430,020,030,080,13
Hit Music330,020,030,060,11
Comedy Central Extra430,020,030,080,12
TV Neptun420,020,020,10,08
CBS Reality210,010,010,050,06
Others6713623,643,5914,4114,7

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima confruntare pe echipe ”Chefi la cuțite”, lider absolut de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima confruntare pe echipe a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.58-23.15 în care a fost difuzat. 

Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură desfășurarea primei lupte culinare a bucătarilor aleși în cel de-al șaselea sezon, iar minutul de maximă audiență de la 21.16 a strâns, la nivel național, aproape 2.400.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 20,7 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22,7 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,4 puncte de rating și 12,4 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 22,3% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 27% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6.4 puncte de rating și 14,6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,6 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,4 puncte de rating și 16,1% cota de piață.

Aseară, bucătarii aleși de chefi în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite” și-au ocupat locurile la bancul de lucru plini de energie și entuziasm. Lucrurile au luat o întorsătură neașteptată după ce chef Sorin Bontea a decis să deschidă jocul cu o primă mișcare strategică și a folosit cea mai temută amuletă adjudecată în luptele culinare din audiții. Pentru că juratul a obținut dreptul de a schimba un concurent din echipa sa, cu un altul dintr-o echipă adversă, a decis ca Valentin Dumitrescu, ucenic din echipa lui chef Florin Dumitrescu, să poarte de acum încolo tunica albastră, în vreme ce Ovidiu Malișevschi să lupte alături de mentorul său preferat, în culoarea roșie.

Un joc de ghicit a stabilit și avantajul echipei albastre, ce și-a câștigat dreptul de a împărți ingredientele în prima confruntare pe echipe, a cărei teme au fost antreurile de Crăciun. Astfel, bucătarii lui chef Bontea au avut de gătit salată boeuf, în vreme ce galbenii lui chef Scărlătescu au încercat să facă impresie în rândul juraților cu piftie, iar concurenții din echipa roșie condusă de chef Dumitrescu au pregătit caltaboș. Cei trei jurați s-au bazat luni seară pe cei mai talentați dintre cei aleși, cuțitele de aur, Maria Burlacu, Silviu Nedelea și Alex Ilinca, ce s-au impus ca lideri și au contribuit decisiv la farfuriile finale ale echipelor.

Invitații speciali ai serii au fost actorii din serialul ”Fructul Oprit”, difuzat de Antena 1, ei fiind cei care au stabilit clasamentul după prima confruntare din bucătăria ”Chefi la cuțite”. Deși lupta între chefii Bontea și Scărlătescu a fost una strânsă, echipa albastră a fost cea care a impresionat actorii cu dish-ul tradițional românesc și a reușit să scăpe de emoțiile duelului de luni seară: ”Prima probă e foarte importantă. E important să câștigi, mai ales pentru moralul echipei. Concurenții mei au gust!”, a afirmat Sorin Bontea încântat.

Primul duel din sezonul șase s-a dat între echipele chefilor Scărlătescu și Dumitrescu, iar tema probei i-a provocat pe bucătari să gătească cupcakes, prăjiturele decorate, coapte în forme speciale. Acest desert a adus și multă tensiune la bancurile de lucru, iar pentru o parte din concurenți, deliciile culinare dulci au fost un adevărat chin. După jurizarea chefilor, emoțiile primei eliminări din sezonul șase au început să pună stăpânire pe toți cei prezenți: ”Cred că după ce se termină emisiunea, voi avea probleme serioase de inimă.”, afirma George, din echipa roșie. Maria Burlacu, cuțitul de aur al lui Cătălin Scărlătescu, a obținut aseară punctaj maxim cu o farfurie impecabilă, demonstrând că a meritat pe deplin votul de încredere primit în audiții. Deși Andrei Balasz a fost la un singur pas de eliminare, Ovidiu Malișevschi, a fost cel care a părăsit competiția: ”Ovidiu este un bucătar pasionat și m-am atașat de el. Este un om cu coloană vertebrală, a ținut-o până în pânzele albe că vrea să ajungă în echipa meași a reușit. Din păcate aici s-a hazardat, a făcut o farfurie ce nu avea ce să caute pe masă acum. Experiența lui în acest concurs se termină prea brusc.”, a mărturisit Florin Dumitrescu la finalul ediției.

Lupta continuă în seara aceasta cu a doua confruntare pe echipe a sezonului șase ”Chefi la cuțite, una în care tensiunea, emoțiile și izbucnirile la bancul de lucru vor face parte din peisajul unei alte lupte culinare crâncene, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 17 decembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending