Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 752.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a situat pe locul 2 cu 657.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a a înregistrat cea mai mare creştere în luna ianuarie şi a ajuns la un total de 485.000 de telespectatori pe minut – 2,65% rating şi 9,57% share.

Pe locul 4 a trecut pentru prima dată România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 252.000 de telespectatori. Postul de ştiri, Antena 3 a fost pe locul 5 cu o medie de 239.000 telespectatori e minut, iar TVR 1, locul 6 cu 0,93% rating şi 3,35% share (170.000 telespectatori pe minut).

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

PUBLICUL URBAN 

PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 379.000 telespectatori pe minut, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 317.000 telespectatori pe minut.

Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 215.000 telespectatori pe minut şi s-a detaşat considerabil de locul 4, ocupat de Antena 3.

România TV s-a clasat pe locul 5 cu un total de 145.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ajuns pe locul 6 şi la oraşe cu un total de 76.000 de mii de telespectatori.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, IANUARIE 2016

IANUARIE 2016Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7523794,113,814,8314,43
Antena 16573173,593,1812,9612,07
Kanal D4852152,652,169,578,21
Romania TV2521451,381,464,975,53
Antena 32391621,31,624,716,16
TVR 1170760,930,763,352,9
National TV136600,740,62,672,27
Prima TV130580,710,582,562,19
Antena Stars123620,670,622,422,37
Disney95400,520,41,881,52
B1TV85550,470,551,682,1
Pro Cinema78330,430,331,541,26
Cartoon Network78320,420,321,531,21
ETNO75230,410,231,480,88
Acasa69370,380,371,361,4
Disney Junior65350,350,351,271,35
Realitatea TV54320,30,321,071,22
Boomerang54270,290,271,061,04
AXN52390,280,41,021,5
Digi 2451400,280,411,52
TVR 246280,250,280,911,07
Minimax/A+43130,240,130,860,51
Favorit TV44120,240,120,860,45
Diva30230,160,240,590,89
Sport.ro27140,150,140,540,54
DigiSport 127210,150,210,540,81
Eurosport 125180,140,180,490,69
Euforia26210,140,210,520,79
Paramount25190,130,190,480,71
Nickelodeon22140,120,140,440,53
Taraf TV2180,110,080,410,32
History Channel19150,110,150,380,58
Kiss TV1890,10,090,350,36
Acasa Gold1740,090,040,340,16
National Geographic14100,080,10,280,37
Film Cafe1590,080,090,290,35
National Geographic Wild1490,080,090,280,34
Discovery1370,070,070,250,27
TV Paprika13100,070,10,260,39
TNT1250,070,050,240,18
DigiSport 212110,070,110,240,4
ZU TV1160,060,060,220,22
EuroSport 21180,060,080,210,31
Dolce Sport1140,060,040,210,16
U TV860,040,060,150,24
Animal Planet730,040,030,130,13
TV H720,040,020,140,08
MTV Ro540,030,040,090,14
National 24 PLUS520,030,020,10,06
TV Neptun520,030,020,10,09
AXN Black530,030,030,110,11
AXN White640,030,040,130,16
AMC630,030,030,120,12
Music Channel420,020,020,070,09
TLC420,020,020,080,07
Comedy Central Extra430,020,030,070,11
Hit Music220,010,020,050,08
Others7884194,34,2115,5315,98

[nextpage]

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

DECEMBRIE
2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6503483,533,4513,9714,14
Antena 16023153,263,1212,9212,79
Kanal D3571631,941,617,686,61
Antena 32511631,361,615,46,6
Romania TV2341341,271,335,035,46
TVR 1177580,960,583,82,37
Prima TV123610,660,62,632,47
National TV116610,630,612,52,49
Antena Stars103540,560,532,212,19
Disney91420,490,421,941,7
ETNO90290,490,291,931,18
Acasa80500,430,51,722,03
B1TV79480,430,481,691,96
Disney Junior67380,360,371,441,53
Pro Cinema64300,350,31,371,22
Realitatea TV61330,330,331,31,36
Cartoon Network60300,330,31,31,23
Boomerang54280,290,281,161,16
Digi 2451410,280,41,11,66
TVR 250270,270,271,081,1
Favorit TV48140,260,141,030,58
Minimax/A+47100,250,11,010,42
AXN41310,220,310,881,27
DigiSport 141340,220,340,881,38
Sport.ro38170,210,170,810,71
Nickelodeon33180,180,180,70,74
Diva29220,160,220,620,9
Taraf TV28110,150,110,610,46
Dolce Sport2460,130,060,510,26
Kiss TV22120,120,120,480,5
Euforia22150,120,150,470,61
Paramount18140,10,140,40,56
National Geographic17100,090,10,360,4
Acasa Gold1740,090,040,360,16
History Channel16130,090,130,350,52
Film Cafe1490,080,080,30,35
National Geographic Wild1470,080,070,310,29
TV Paprika15110,080,110,320,47
Discovery1380,070,070,280,31
ZU TV1460,070,060,290,23
TNT1160,060,060,240,24
Eurosport 11080,050,080,210,31
U TV960,050,060,20,24
AXN White960,050,060,190,25
EuroSport 2760,040,060,140,23
AMC730,040,030,150,11
DigiSport 2870,040,070,180,28
MTV Ro530,030,030,110,14
Music Channel630,030,030,130,12
Animal Planet640,030,040,130,15
TV H520,030,020,110,08
The Fishing and Hunting Channel530,030,030,10,11
National 24 PLUS420,020,020,090,08
AXN Black430,020,030,10,12
TLC430,020,030,080,13
Hit Music330,020,030,060,11
Comedy Central Extra430,020,030,080,12
TV Neptun420,020,020,10,08
CBS Reality210,010,010,050,06
Others6713623,643,5914,4114,7

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending