Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 752.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a situat pe locul 2 cu 657.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a a înregistrat cea mai mare creştere în luna ianuarie şi a ajuns la un total de 485.000 de telespectatori pe minut – 2,65% rating şi 9,57% share.

Pe locul 4 a trecut pentru prima dată România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 252.000 de telespectatori. Postul de ştiri, Antena 3 a fost pe locul 5 cu o medie de 239.000 telespectatori e minut, iar TVR 1, locul 6 cu 0,93% rating şi 3,35% share (170.000 telespectatori pe minut).

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

PUBLICUL URBAN 

PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 379.000 telespectatori pe minut, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 317.000 telespectatori pe minut.

Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 215.000 telespectatori pe minut şi s-a detaşat considerabil de locul 4, ocupat de Antena 3.

România TV s-a clasat pe locul 5 cu un total de 145.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ajuns pe locul 6 şi la oraşe cu un total de 76.000 de mii de telespectatori.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, IANUARIE 2016

IANUARIE 2016Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7523794,113,814,8314,43
Antena 16573173,593,1812,9612,07
Kanal D4852152,652,169,578,21
Romania TV2521451,381,464,975,53
Antena 32391621,31,624,716,16
TVR 1170760,930,763,352,9
National TV136600,740,62,672,27
Prima TV130580,710,582,562,19
Antena Stars123620,670,622,422,37
Disney95400,520,41,881,52
B1TV85550,470,551,682,1
Pro Cinema78330,430,331,541,26
Cartoon Network78320,420,321,531,21
ETNO75230,410,231,480,88
Acasa69370,380,371,361,4
Disney Junior65350,350,351,271,35
Realitatea TV54320,30,321,071,22
Boomerang54270,290,271,061,04
AXN52390,280,41,021,5
Digi 2451400,280,411,52
TVR 246280,250,280,911,07
Minimax/A+43130,240,130,860,51
Favorit TV44120,240,120,860,45
Diva30230,160,240,590,89
Sport.ro27140,150,140,540,54
DigiSport 127210,150,210,540,81
Eurosport 125180,140,180,490,69
Euforia26210,140,210,520,79
Paramount25190,130,190,480,71
Nickelodeon22140,120,140,440,53
Taraf TV2180,110,080,410,32
History Channel19150,110,150,380,58
Kiss TV1890,10,090,350,36
Acasa Gold1740,090,040,340,16
National Geographic14100,080,10,280,37
Film Cafe1590,080,090,290,35
National Geographic Wild1490,080,090,280,34
Discovery1370,070,070,250,27
TV Paprika13100,070,10,260,39
TNT1250,070,050,240,18
DigiSport 212110,070,110,240,4
ZU TV1160,060,060,220,22
EuroSport 21180,060,080,210,31
Dolce Sport1140,060,040,210,16
U TV860,040,060,150,24
Animal Planet730,040,030,130,13
TV H720,040,020,140,08
MTV Ro540,030,040,090,14
National 24 PLUS520,030,020,10,06
TV Neptun520,030,020,10,09
AXN Black530,030,030,110,11
AXN White640,030,040,130,16
AMC630,030,030,120,12
Music Channel420,020,020,070,09
TLC420,020,020,080,07
Comedy Central Extra430,020,030,070,11
Hit Music220,010,020,050,08
Others7884194,34,2115,5315,98

[nextpage]

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

DECEMBRIE
2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6503483,533,4513,9714,14
Antena 16023153,263,1212,9212,79
Kanal D3571631,941,617,686,61
Antena 32511631,361,615,46,6
Romania TV2341341,271,335,035,46
TVR 1177580,960,583,82,37
Prima TV123610,660,62,632,47
National TV116610,630,612,52,49
Antena Stars103540,560,532,212,19
Disney91420,490,421,941,7
ETNO90290,490,291,931,18
Acasa80500,430,51,722,03
B1TV79480,430,481,691,96
Disney Junior67380,360,371,441,53
Pro Cinema64300,350,31,371,22
Realitatea TV61330,330,331,31,36
Cartoon Network60300,330,31,31,23
Boomerang54280,290,281,161,16
Digi 2451410,280,41,11,66
TVR 250270,270,271,081,1
Favorit TV48140,260,141,030,58
Minimax/A+47100,250,11,010,42
AXN41310,220,310,881,27
DigiSport 141340,220,340,881,38
Sport.ro38170,210,170,810,71
Nickelodeon33180,180,180,70,74
Diva29220,160,220,620,9
Taraf TV28110,150,110,610,46
Dolce Sport2460,130,060,510,26
Kiss TV22120,120,120,480,5
Euforia22150,120,150,470,61
Paramount18140,10,140,40,56
National Geographic17100,090,10,360,4
Acasa Gold1740,090,040,360,16
History Channel16130,090,130,350,52
Film Cafe1490,080,080,30,35
National Geographic Wild1470,080,070,310,29
TV Paprika15110,080,110,320,47
Discovery1380,070,070,280,31
ZU TV1460,070,060,290,23
TNT1160,060,060,240,24
Eurosport 11080,050,080,210,31
U TV960,050,060,20,24
AXN White960,050,060,190,25
EuroSport 2760,040,060,140,23
AMC730,040,030,150,11
DigiSport 2870,040,070,180,28
MTV Ro530,030,030,110,14
Music Channel630,030,030,130,12
Animal Planet640,030,040,130,15
TV H520,030,020,110,08
The Fishing and Hunting Channel530,030,030,10,11
National 24 PLUS420,020,020,090,08
AXN Black430,020,030,10,12
TLC430,020,030,080,13
Hit Music330,020,030,060,11
Comedy Central Extra430,020,030,080,12
TV Neptun420,020,020,10,08
CBS Reality210,010,010,050,06
Others6713623,643,5914,4114,7

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinala live, Romanii au talent, lider de audienta! Cine s-a calificat?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

12 concurenți fantastici au urcat aseară pe scenă în prima semifinală LIVE Românii au talent, însă numai cinci dintre ei au reușit să obțină câte un loc în marea finală. Cei care au cucerit publicul și jurații și au primit cele mai multe voturi din partea lor sunt: Ana Maria Pantaze, Ema Stoian, Magitot, Rareș Bratu și Andreea Tucaliuc. Tot vineri, jurații au nominalizat și primii doi candidați la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Alegerile lor au fost Ema Stoian și Magitot.

Prima semifinală a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.7 puncte de rating și 42.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3 puncte de rating și 10.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:46, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Prima semifinală LIVE Românii au talent le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, foarte multă emoție, dar și momente care au stârnit hohote de râs. Concurenții au prezentat numere complexe, iar evoluția lor din etapa preselecțiilor până acum a fost apreciată de Andi, Andra, Mihai și Florin, care au aplaudat talentul lor desăvârșit și determinarea de a face spectacol. Și Irina Rimes și The Motans au încântat aseară publicul cu una dintre cele mai dragi piese ale lor, POEM. A fost o seară plină de dinamism și emoție, în care reprezentațiile de muzică, dans, magie, stand-up comedy și acrobație s-au completat perfect și au făcut scena să vibreze.

Ieri seară au fost aleși primii 5 finaliști și primii doi candidați la premiul de originalitate, iar lista va fi completată vinerea viitoare, în cea de-a doua semifinală LIVE a sezonului #9suprem Românii au talent.

Ediția Românii au talent de ieri seară este disponibilă integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Ioana Filimon a pierdut duelul în fața prietenei sale, Diana Belbiță! Peste 1.7 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, la Ferma – Un nou început!, telespectatorii au urmărit un duel al prieteniei, cu totul diferit de cele de până acum. Diana Belbiță și Ioana Filimon au intrat în arenă, trimise în luptă de Otniela. Concurenții și-au dat seama, în această săptămână, cât de puternice sunt prieteniile legate în casă, deși de-a lungul ultimelor luni au trecut prin rele și bune.

 

Deși probele de îndemânare le-au ținut la egalitate, întrebările din cartea fermei au făcut diferența, iar duelul a fost câștigat de Diana Belbiță, prietena ei fiind nevoită să iasă din emisiune. Cu toate că a câștigat și și-a asigurat locul în semifinală alături de ceilalți cinci concurenti, Diana Belbita nu s-a putut bucura la finalul duelui. Pentru eliminarea Ioanei, luptătoarea MMA vrea să se răzbune pe Otniela, cea care le-a trimis la duel. “Îmi doresc să ajung față în față cu Otniela pentru că nu își merită locul aici”, i-a transmis luptătoarea Otnielei.

 

Editia Ferma – Un nou început! lider absolut joi seara!

Joi, Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și national. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 28.8% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de două ori mai mici, înregistrând 4.9 puncte de rating și 13.6% share. Peste 1.7 milioane de români au urmărit ediția de joi seară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Milioane de români au urmărit luni seară penultimul episod VLAD! Ce audienta a inregistrat serialul?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După ce a văzut la Titi filmulețul din noaptea jafului de la cazinou, Leo a decis să renunțe la tot și să plece, să fie liber, să o cucerească pe Roxana și să încerce să uite trecutul și tot răul pe care l-a făcut. Chiar dacă începuse să-și dorească să se schimbe, dezamăgit de reacția femeii pe care o iubește atunci când a invitat-o la cină, a revenit asupra planului de a scăpa de Vlad, Miky și Barbu, iar de Ștefan a hotărât să se ocupe chiar el, cu ajutorul lui Titi.

Al 12-lea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 10 puncte de rating și 28.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Dezamăgit de Ștefan, Leo l-a lăsat baltă, l-a anunțat că-și ia o pauză lungă și a plecat hotărât să-și schimbe viața. Dorindu-și să o cucerească pe Roxana, i-a adus flori și a invitat-o la cină, însă refuzul fetei și sinceritatea ei în ceea ce privește sentimentele pe care le are pentru Vlad l-au făcut pe Leo să-și schimbe decizia și a trimis o parte din echipa lui pe urmele acestuia, dar și pe cele ale aliaților lui. Dacă Tibi a reușit să o salveze pe Miky, iar inginerul pe Vlad, Barbu a fost împușcat și, cu ultimele puteri, și-a sunat șeful.

Încercând să-i demonstreze Elizei că o iubește, Ștefan a făcut tot ce a putut pentru a nu o dezamăgi și pentru a o ajuta să-și împlinească visul, acela de a se asocia cu Vlad în afacerea cu hotelul și cazinoul de la malul mării. Bucuros că Vlad l-a înțeles și a vrut să-l ajute, Ștefan a mers acasă cu un cadou pentru soția lui, un colier cu pietre prețioase, dar nu știa că aceasta fusese sunată de Carla înainte, așa că a avut parte de o surpriză neplăcută și de o mărturisire dureroasă, aceea că Matei nu este fiul lui.

Tot aseară, Vlad și-a luat rămas bun de la tatăl lui, spunându-i că pleacă într-o călătorie de afaceri, Ștefan a revenit în apartamentul Carlei, după ce părea că își dorește să termine orice legătură cu ea, iar Leo, hotărât să se răzbune pe toți, a încercat să-l omoare pe Ștefan, dar cum nu a putut să o facă, a apelat la ajutorul lui Titi.

Ce se va întâmpla cu Ștefan și cum se va încheia primul sezon VLAD, vedem lunea viitoare, de la 20:30.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending