Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 752.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a situat pe locul 2 cu 657.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a a înregistrat cea mai mare creştere în luna ianuarie şi a ajuns la un total de 485.000 de telespectatori pe minut – 2,65% rating şi 9,57% share.

Pe locul 4 a trecut pentru prima dată România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 252.000 de telespectatori. Postul de ştiri, Antena 3 a fost pe locul 5 cu o medie de 239.000 telespectatori e minut, iar TVR 1, locul 6 cu 0,93% rating şi 3,35% share (170.000 telespectatori pe minut).

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

PUBLICUL URBAN 

PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 379.000 telespectatori pe minut, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 317.000 telespectatori pe minut.

Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 215.000 telespectatori pe minut şi s-a detaşat considerabil de locul 4, ocupat de Antena 3.

România TV s-a clasat pe locul 5 cu un total de 145.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ajuns pe locul 6 şi la oraşe cu un total de 76.000 de mii de telespectatori.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, IANUARIE 2016

IANUARIE 2016Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7523794,113,814,8314,43
Antena 16573173,593,1812,9612,07
Kanal D4852152,652,169,578,21
Romania TV2521451,381,464,975,53
Antena 32391621,31,624,716,16
TVR 1170760,930,763,352,9
National TV136600,740,62,672,27
Prima TV130580,710,582,562,19
Antena Stars123620,670,622,422,37
Disney95400,520,41,881,52
B1TV85550,470,551,682,1
Pro Cinema78330,430,331,541,26
Cartoon Network78320,420,321,531,21
ETNO75230,410,231,480,88
Acasa69370,380,371,361,4
Disney Junior65350,350,351,271,35
Realitatea TV54320,30,321,071,22
Boomerang54270,290,271,061,04
AXN52390,280,41,021,5
Digi 2451400,280,411,52
TVR 246280,250,280,911,07
Minimax/A+43130,240,130,860,51
Favorit TV44120,240,120,860,45
Diva30230,160,240,590,89
Sport.ro27140,150,140,540,54
DigiSport 127210,150,210,540,81
Eurosport 125180,140,180,490,69
Euforia26210,140,210,520,79
Paramount25190,130,190,480,71
Nickelodeon22140,120,140,440,53
Taraf TV2180,110,080,410,32
History Channel19150,110,150,380,58
Kiss TV1890,10,090,350,36
Acasa Gold1740,090,040,340,16
National Geographic14100,080,10,280,37
Film Cafe1590,080,090,290,35
National Geographic Wild1490,080,090,280,34
Discovery1370,070,070,250,27
TV Paprika13100,070,10,260,39
TNT1250,070,050,240,18
DigiSport 212110,070,110,240,4
ZU TV1160,060,060,220,22
EuroSport 21180,060,080,210,31
Dolce Sport1140,060,040,210,16
U TV860,040,060,150,24
Animal Planet730,040,030,130,13
TV H720,040,020,140,08
MTV Ro540,030,040,090,14
National 24 PLUS520,030,020,10,06
TV Neptun520,030,020,10,09
AXN Black530,030,030,110,11
AXN White640,030,040,130,16
AMC630,030,030,120,12
Music Channel420,020,020,070,09
TLC420,020,020,080,07
Comedy Central Extra430,020,030,070,11
Hit Music220,010,020,050,08
Others7884194,34,2115,5315,98

[nextpage]

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

DECEMBRIE
2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6503483,533,4513,9714,14
Antena 16023153,263,1212,9212,79
Kanal D3571631,941,617,686,61
Antena 32511631,361,615,46,6
Romania TV2341341,271,335,035,46
TVR 1177580,960,583,82,37
Prima TV123610,660,62,632,47
National TV116610,630,612,52,49
Antena Stars103540,560,532,212,19
Disney91420,490,421,941,7
ETNO90290,490,291,931,18
Acasa80500,430,51,722,03
B1TV79480,430,481,691,96
Disney Junior67380,360,371,441,53
Pro Cinema64300,350,31,371,22
Realitatea TV61330,330,331,31,36
Cartoon Network60300,330,31,31,23
Boomerang54280,290,281,161,16
Digi 2451410,280,41,11,66
TVR 250270,270,271,081,1
Favorit TV48140,260,141,030,58
Minimax/A+47100,250,11,010,42
AXN41310,220,310,881,27
DigiSport 141340,220,340,881,38
Sport.ro38170,210,170,810,71
Nickelodeon33180,180,180,70,74
Diva29220,160,220,620,9
Taraf TV28110,150,110,610,46
Dolce Sport2460,130,060,510,26
Kiss TV22120,120,120,480,5
Euforia22150,120,150,470,61
Paramount18140,10,140,40,56
National Geographic17100,090,10,360,4
Acasa Gold1740,090,040,360,16
History Channel16130,090,130,350,52
Film Cafe1490,080,080,30,35
National Geographic Wild1470,080,070,310,29
TV Paprika15110,080,110,320,47
Discovery1380,070,070,280,31
ZU TV1460,070,060,290,23
TNT1160,060,060,240,24
Eurosport 11080,050,080,210,31
U TV960,050,060,20,24
AXN White960,050,060,190,25
EuroSport 2760,040,060,140,23
AMC730,040,030,150,11
DigiSport 2870,040,070,180,28
MTV Ro530,030,030,110,14
Music Channel630,030,030,130,12
Animal Planet640,030,040,130,15
TV H520,030,020,110,08
The Fishing and Hunting Channel530,030,030,10,11
National 24 PLUS420,020,020,090,08
AXN Black430,020,030,10,12
TLC430,020,030,080,13
Hit Music330,020,030,060,11
Comedy Central Extra430,020,030,080,12
TV Neptun420,020,020,10,08
CBS Reality210,010,010,050,06
Others6713623,643,5914,4114,7

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: