Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 752.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 principalul concurent s-a situat pe locul 2 cu 657.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a a înregistrat cea mai mare creştere în luna ianuarie şi a ajuns la un total de 485.000 de telespectatori pe minut – 2,65% rating şi 9,57% share.

Pe locul 4 a trecut pentru prima dată România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 252.000 de telespectatori. Postul de ştiri, Antena 3 a fost pe locul 5 cu o medie de 239.000 telespectatori e minut, iar TVR 1, locul 6 cu 0,93% rating şi 3,35% share (170.000 telespectatori pe minut).

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IANUARIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna DECEMBRIE 2015, aici

Advertisement

Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Ianuarie 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Decembrie 2015 – pag. 4

PUBLICUL URBAN 

PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 379.000 telespectatori pe minut, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 317.000 telespectatori pe minut.

Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 215.000 telespectatori pe minut şi s-a detaşat considerabil de locul 4, ocupat de Antena 3.

România TV s-a clasat pe locul 5 cu un total de 145.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ajuns pe locul 6 şi la oraşe cu un total de 76.000 de mii de telespectatori.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA IANUARIE 2016 – RTG%, SHR%

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA IANUARIE 2016 – RTG000

Audiente TV Generale IANUARIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, IANUARIE 2016

[table id=168 /]

[nextpage]

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, DECEMBRIE 2015

[table id=162 /]

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending