Audiente TV Generale Noiembrie 2015

0
4660

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV rămâne lider de audienţa cu un total de 639.000 telespectatori pe minut, 3.46% rating şi 14.43% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 totalizează 547.000 telespectatori în medie pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D rămâne pe locul 3 cu o medie de 1.91% rating şi 7.98% cota de piaţă şi un total de 353.000 telespectatori pe minut, iar locul 4 revine postului de ştiri Antena 3 cu 284.000 telespectatori pe minut.

România TV, înregistrează o creştere în luna noiembrie şi ajunge la o medie de 245.000 telespectatori pe minut, iar TVR 1 se clasează în topul general pe poziţia nr.6 cu 0.9% rating şi 3.76% share, în total 166.000 de telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (2)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA NOIEMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA”]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL URBAN

PRO TV este lider şi la oraşe cu un total de 346.000 telespectatori în medie pe minut, 3.43% rating şi 14.28% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat postul Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA şi Kantar Media a înregistrat o medie de 297.000 telespectatori pe minut şi 2.95% rating şi 12.27% share.

Antena 3 s-a clasat pe locul 3 la nivelul publicului urban şi a obţinut un total de 188.000 telespectatori pe minut, urmat de Kanal D, locul 4 – 170.000 telespectatori pe minut.

România TV rămâne pe locul 5 şi la nivelul publicului de la oraşe cu o medie de 1.37% rating şi 5.71% share, iar pe locul 6 s-a clasat postul generalist Naţional TV – 0.64% rating şi 2.68% share şi un total de 65.000 telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (1)

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”tabel cu toate posturile tv monitorizate pe urmatoarea pagina!”]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, NOIEMBRIE 2015

[table id=161 /]

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii