Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV Generale Noiembrie 2015

Published

on

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
 

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV rămâne lider de audienţa cu un total de 639.000 telespectatori pe minut, 3.46% rating şi 14.43% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 totalizează 547.000 telespectatori în medie pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D rămâne pe locul 3 cu o medie de 1.91% rating şi 7.98% cota de piaţă şi un total de 353.000 telespectatori pe minut, iar locul 4 revine postului de ştiri Antena 3 cu 284.000 telespectatori pe minut.

România TV, înregistrează o creştere în luna noiembrie şi ajunge la o medie de 245.000 telespectatori pe minut, iar TVR 1 se clasează în topul general pe poziţia nr.6 cu 0.9% rating şi 3.76% share, în total 166.000 de telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (2)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA NOIEMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA”]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL URBAN

PRO TV este lider şi la oraşe cu un total de 346.000 telespectatori în medie pe minut, 3.43% rating şi 14.28% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat postul Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA şi Kantar Media a înregistrat o medie de 297.000 telespectatori pe minut şi 2.95% rating şi 12.27% share.

Antena 3 s-a clasat pe locul 3 la nivelul publicului urban şi a obţinut un total de 188.000 telespectatori pe minut, urmat de Kanal D, locul 4 – 170.000 telespectatori pe minut.

România TV rămâne pe locul 5 şi la nivelul publicului de la oraşe cu o medie de 1.37% rating şi 5.71% share, iar pe locul 6 s-a clasat postul generalist Naţional TV – 0.64% rating şi 2.68% share şi un total de 65.000 telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (1)

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”tabel cu toate posturile tv monitorizate pe urmatoarea pagina!”]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, NOIEMBRIE 2015

RADAR DE MEDIA
NOIEMBRIE 2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6393463.463.4314.4314.28
Antena 15472972.972.9512.3712.27
Kanal D3531701.911.687.986.99
Antena 32841881.541.866.417.76
Romania TV2451381.331.375.555.71
TVR 1166550.90.543.762.25
National TV121650.660.642.742.68
Prima TV106560.580.562.42.32
B1TV93550.50.542.092.26
Antena Stars91510.490.52.052.09
Acasa84550.460.551.912.27
Disney84420.450.411.891.71
Realitatea TV75450.410.441.71.85
Digi 2464530.350.531.442.21
Cartoon Network60300.330.291.371.22
Disney Junior58330.320.331.321.36
ETNO54190.290.191.220.78
Pro Cinema54270.290.271.211.13
Boomerang52280.280.281.181.15
TVR 243240.240.240.981
Minimax/A+44110.240.110.990.47
DigiSport 143340.230.340.971.41
AXN37300.20.290.841.22
Sport.ro32160.170.160.710.67
Nickelodeon32200.170.20.720.82
Favorit TV30100.160.10.670.4
Diva25200.130.190.560.81
Taraf TV24100.130.10.550.42
Kiss TV19100.110.10.440.4
Euforia20130.110.130.450.54
Dolce Sport1950.10.050.430.22
History Channel15130.080.130.350.53
Paramount15120.080.120.350.49
DigiSport 215130.080.130.340.53
Discovery1270.070.070.270.29
National Geographic1370.070.070.290.3
Film Cafe1270.070.070.280.3
ZU TV1360.070.060.280.23
Acasa Gold1340.070.040.280.15
TNT1270.070.070.280.29
National Geographic Wild1260.060.060.260.26
TV Paprika12100.060.10.270.41
Eurosport 1970.050.070.20.29
AXN White970.050.070.20.28
U TV860.040.060.180.23
MTV Ro630.030.030.130.14
National 24 PLUS520.030.020.110.08
Music Channel530.030.030.110.12
Animal Planet530.030.030.110.12
EuroSport 2640.030.040.130.18
The Fishing and Hunting Channel640.030.040.130.15
AMC520.030.020.110.1
AXN Black430.020.030.10.12
TLC430.020.030.090.13
TV H410.020.010.090.05
Comedy Central Extra330.020.030.070.11
CBS Reality210.010.010.050.06
Hit Music220.010.020.050.09
Others5973213.243.1813.513.23

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: