Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Gianny Bănuță este câștigătorul celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”. Finala show-ului, lider de audienţă!

Published

on

 

Marți seara, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a adus la Antena 1 multă strălucire, farfurii spectaculoase, invitați de seamă, emoție și bucurie fără margini, dar și un câștigător al marelui premiu, Gianny Bănuță, și un chef Scărlătescu mai copleșit ca oricând și cu glasul gâtuit de emoție.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Finala „Chefi la cuțite a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 22.44 Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 14,7 puncte de rating și 35,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

În intervalul orar în acre a fost difuzată emisiunea, 20.30-23.31, „Chefi la cuțite” a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 11,6 puncte de rating și 30,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 7,3 puncte de rating și 16,7 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea, după Kanal D, cu 6,7 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

 

            Acesta a fost și cel mai bun sezon de când s-a lansat acest format la Antena 1: cel de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a înregistrat o audiență medie, pe întreg sezonul, la nivelul publicului comercial, de 11,4 puncte de rating și 28,7 % cota de piață.

 

            Marți seară, Antena 1 a fost lider de piață și în prime time (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00), atât la orașe, cât și pe publicul comercial, unde a înregistrat o medie de 8,8 puncte de rating și 26,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul secund cu 6,9 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.

 

FOLLOW UP

  Ultima probă a sezonului i-a adus față în față pe cei trei finaliști, Giovanni, George și Gianny, reprezentanți ai celor trei echipe.

O finală tricolor, în care fiecare chef a vut în luptă câte un om, i-a reunit în bucătărie și pe foștii concurenți eliminați până acum, care au avut rolul de a-I ajuta pe finaliști. Farfurii arătoase, modern, spectaculoase, dar și gustoase, trei chefi nerăbdători să afle verdictul și trei concurenți aflați în pargul colapsului emoțional, toate au făcut ca finala să fie una impresionantă nu doar pentru cei care au trăit-o pe viu, ci și pentru cei de acasă.

 

Cu ochii înlăcrimați, Gianny a primit vestea cea mare din partea Ginei: el este câștigătorul celui de-al treilea sezon și al premiului de 30.000 de euro. Gâtuit de emoție, chef Scărlătescu nici nu a mai putut spune ceva. Acesta nu și-a mai stăpânit lacrimile și, după un moment de respiro de care a avut nevoie, a revenit în platoul emisiunii. Chef Cătălin a recunoscut că este fericit și că mai mult ca orice îl bucură faptul că trupa mov a arătat că este cu adevărat o echipă. „Sunt fericit”, a mărturisit chef Scărlătescu, „nici nu aveți idee prin ce emoții trecem la filmare atunci când așteptăm verdictul. Sunt mândru de Gianny, îi spun „bravo”! Este bucătarul de care aveam nevoie pentru finală. Celor din echipa mea le spun că au fost frumoși și nebuni și că am învățat împreună să fim o echipă. Le mulțumesc foarte mult, au fost extraordinari!”

 

La rândul său, Gianny a dedicat premiul bunicii sale, cea care l-a crescut și l-a îngrijit, și a recunoscut că atunci când și-a auzit numele strigat în finală a crezut că visează. Mi s-a tăiat respirația și lacrimile mi-au cuprins întreg chipul… nu știam dacă este adevărat sau visez. Îmi spuneam în minte că nu, n-are cum, e un vis… Premiul în bani nu a fost și nu este important pentru mine. O parte din bani vreau să îi donez unor copii care nu au familie sau unor orfani. Mi-aș dori să fac o înțelegere cu o asociație, prin care să-i pot ajuta pe acei copii să primească hrană și educație. O altă sumă de bani din premiu, mai mică, o voi investi în niște cursuri de pregătire și specializare pentru mine. Tot ce contează pentru mine este trofeul pe care scrie chef Gianny, câștigător sezonul 3 „Chefi la cuțite”. A fost tot ce mi-am dorit, încă din sezonul trecut, când nu am ajuns în echipe. Era visul meu. Iar acest trofeu îmi dă încredere în mine. E o mare bucurie să îți vezi visul împlinit.”

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul Comercial), Urban si National

Perioada 2 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

ANTENA 1: Feli Donose, Diana Munteanu și Florin Ristei sunt „Zaza Sing”, miercuri cu Liviu Vârciu

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Published

on

 

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: