Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Gianny Bănuță este câștigătorul celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”. Finala show-ului, lider de audienţă!

Published

on

 

Marți seara, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a adus la Antena 1 multă strălucire, farfurii spectaculoase, invitați de seamă, emoție și bucurie fără margini, dar și un câștigător al marelui premiu, Gianny Bănuță, și un chef Scărlătescu mai copleșit ca oricând și cu glasul gâtuit de emoție.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Finala „Chefi la cuțite a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 22.44 Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 14,7 puncte de rating și 35,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

În intervalul orar în acre a fost difuzată emisiunea, 20.30-23.31, „Chefi la cuțite” a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 11,6 puncte de rating și 30,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 7,3 puncte de rating și 16,7 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea, după Kanal D, cu 6,7 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

 

            Acesta a fost și cel mai bun sezon de când s-a lansat acest format la Antena 1: cel de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a înregistrat o audiență medie, pe întreg sezonul, la nivelul publicului comercial, de 11,4 puncte de rating și 28,7 % cota de piață.

 

            Marți seară, Antena 1 a fost lider de piață și în prime time (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00), atât la orașe, cât și pe publicul comercial, unde a înregistrat o medie de 8,8 puncte de rating și 26,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul secund cu 6,9 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.

 

FOLLOW UP

  Ultima probă a sezonului i-a adus față în față pe cei trei finaliști, Giovanni, George și Gianny, reprezentanți ai celor trei echipe.

O finală tricolor, în care fiecare chef a vut în luptă câte un om, i-a reunit în bucătărie și pe foștii concurenți eliminați până acum, care au avut rolul de a-I ajuta pe finaliști. Farfurii arătoase, modern, spectaculoase, dar și gustoase, trei chefi nerăbdători să afle verdictul și trei concurenți aflați în pargul colapsului emoțional, toate au făcut ca finala să fie una impresionantă nu doar pentru cei care au trăit-o pe viu, ci și pentru cei de acasă.

 

Cu ochii înlăcrimați, Gianny a primit vestea cea mare din partea Ginei: el este câștigătorul celui de-al treilea sezon și al premiului de 30.000 de euro. Gâtuit de emoție, chef Scărlătescu nici nu a mai putut spune ceva. Acesta nu și-a mai stăpânit lacrimile și, după un moment de respiro de care a avut nevoie, a revenit în platoul emisiunii. Chef Cătălin a recunoscut că este fericit și că mai mult ca orice îl bucură faptul că trupa mov a arătat că este cu adevărat o echipă. „Sunt fericit”, a mărturisit chef Scărlătescu, „nici nu aveți idee prin ce emoții trecem la filmare atunci când așteptăm verdictul. Sunt mândru de Gianny, îi spun „bravo”! Este bucătarul de care aveam nevoie pentru finală. Celor din echipa mea le spun că au fost frumoși și nebuni și că am învățat împreună să fim o echipă. Le mulțumesc foarte mult, au fost extraordinari!”

 

La rândul său, Gianny a dedicat premiul bunicii sale, cea care l-a crescut și l-a îngrijit, și a recunoscut că atunci când și-a auzit numele strigat în finală a crezut că visează. Mi s-a tăiat respirația și lacrimile mi-au cuprins întreg chipul… nu știam dacă este adevărat sau visez. Îmi spuneam în minte că nu, n-are cum, e un vis… Premiul în bani nu a fost și nu este important pentru mine. O parte din bani vreau să îi donez unor copii care nu au familie sau unor orfani. Mi-aș dori să fac o înțelegere cu o asociație, prin care să-i pot ajuta pe acei copii să primească hrană și educație. O altă sumă de bani din premiu, mai mică, o voi investi în niște cursuri de pregătire și specializare pentru mine. Tot ce contează pentru mine este trofeul pe care scrie chef Gianny, câștigător sezonul 3 „Chefi la cuțite”. A fost tot ce mi-am dorit, încă din sezonul trecut, când nu am ajuns în echipe. Era visul meu. Iar acest trofeu îmi dă încredere în mine. E o mare bucurie să îți vezi visul împlinit.”

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul Comercial), Urban si National

Perioada 2 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

ANTENA 1: Feli Donose, Diana Munteanu și Florin Ristei sunt „Zaza Sing”, miercuri cu Liviu Vârciu

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending