Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Gianny Bănuță este câștigătorul celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”. Finala show-ului, lider de audienţă!

Avatar

Published

on

Marți seara, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a adus la Antena 1 multă strălucire, farfurii spectaculoase, invitați de seamă, emoție și bucurie fără margini, dar și un câștigător al marelui premiu, Gianny Bănuță, și un chef Scărlătescu mai copleșit ca oricând și cu glasul gâtuit de emoție.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Finala „Chefi la cuțite a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 22.44 Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 14,7 puncte de rating și 35,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

În intervalul orar în acre a fost difuzată emisiunea, 20.30-23.31, „Chefi la cuțite” a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 11,6 puncte de rating și 30,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 9 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 7,3 puncte de rating și 16,7 procente din cota de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea, după Kanal D, cu 6,7 puncte de rating și 15,6 % cota de piață.

 

            Acesta a fost și cel mai bun sezon de când s-a lansat acest format la Antena 1: cel de-al treilea sezon „Chefi la cuțite” a înregistrat o audiență medie, pe întreg sezonul, la nivelul publicului comercial, de 11,4 puncte de rating și 28,7 % cota de piață.

 

            Marți seară, Antena 1 a fost lider de piață și în prime time (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00), atât la orașe, cât și pe publicul comercial, unde a înregistrat o medie de 8,8 puncte de rating și 26,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul secund cu 6,9 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.

 

FOLLOW UP

  Ultima probă a sezonului i-a adus față în față pe cei trei finaliști, Giovanni, George și Gianny, reprezentanți ai celor trei echipe.

O finală tricolor, în care fiecare chef a vut în luptă câte un om, i-a reunit în bucătărie și pe foștii concurenți eliminați până acum, care au avut rolul de a-I ajuta pe finaliști. Farfurii arătoase, modern, spectaculoase, dar și gustoase, trei chefi nerăbdători să afle verdictul și trei concurenți aflați în pargul colapsului emoțional, toate au făcut ca finala să fie una impresionantă nu doar pentru cei care au trăit-o pe viu, ci și pentru cei de acasă.

 

Cu ochii înlăcrimați, Gianny a primit vestea cea mare din partea Ginei: el este câștigătorul celui de-al treilea sezon și al premiului de 30.000 de euro. Gâtuit de emoție, chef Scărlătescu nici nu a mai putut spune ceva. Acesta nu și-a mai stăpânit lacrimile și, după un moment de respiro de care a avut nevoie, a revenit în platoul emisiunii. Chef Cătălin a recunoscut că este fericit și că mai mult ca orice îl bucură faptul că trupa mov a arătat că este cu adevărat o echipă. „Sunt fericit”, a mărturisit chef Scărlătescu, „nici nu aveți idee prin ce emoții trecem la filmare atunci când așteptăm verdictul. Sunt mândru de Gianny, îi spun „bravo”! Este bucătarul de care aveam nevoie pentru finală. Celor din echipa mea le spun că au fost frumoși și nebuni și că am învățat împreună să fim o echipă. Le mulțumesc foarte mult, au fost extraordinari!”

 

La rândul său, Gianny a dedicat premiul bunicii sale, cea care l-a crescut și l-a îngrijit, și a recunoscut că atunci când și-a auzit numele strigat în finală a crezut că visează. Mi s-a tăiat respirația și lacrimile mi-au cuprins întreg chipul… nu știam dacă este adevărat sau visez. Îmi spuneam în minte că nu, n-are cum, e un vis… Premiul în bani nu a fost și nu este important pentru mine. O parte din bani vreau să îi donez unor copii care nu au familie sau unor orfani. Mi-aș dori să fac o înțelegere cu o asociație, prin care să-i pot ajuta pe acei copii să primească hrană și educație. O altă sumă de bani din premiu, mai mică, o voi investi în niște cursuri de pregătire și specializare pentru mine. Tot ce contează pentru mine este trofeul pe care scrie chef Gianny, câștigător sezonul 3 „Chefi la cuțite”. A fost tot ce mi-am dorit, încă din sezonul trecut, când nu am ajuns în echipe. Era visul meu. Iar acest trofeu îmi dă încredere în mine. E o mare bucurie să îți vezi visul împlinit.”

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul Comercial), Urban si National

Perioada 2 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

ANTENA 1: Feli Donose, Diana Munteanu și Florin Ristei sunt „Zaza Sing”, miercuri cu Liviu Vârciu

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0